Zobacz wątek - Yamaha tzr 80, duża moc, niska prędkosc...
NAS Analytics TAG

Yamaha tzr 80, duża moc, niska prędkosc...

i inne małe pojemności
_________

Yamaha tzr 80, duża moc, niska prędkosc...

Postprzez Wytrych99 » 25/7/2009, 09:25

Witam, mam zamiar kupic Yamahe tzr 50 wersja Carlos Checa, rocznik 2001, wszystko jest wymienione na 80cc. Podobno ma 25KM, a prędkosc max. 100 km/h, ponieważ była zrobiona na moc, i ma niezwykłe przyspieszenie.
Czy jeżeli zmienie zębatkę to pójdzie t 125km/h tyle co oryginalna 80cc?
Pozdrawiam/
Wytrych99
Świeżak
 
Posty: 33
Dołączył(a): 25/7/2009, 09:10


Postprzez Dandi93 » 25/7/2009, 09:35

Nie wiem ile masz lat, ale pewnie masz KM to tylko do 45km/h a 80/50 to przestępstwo, które jest tutaj potępiane. Żeby tym jeździć to A zrób jak ma 25km i przerejestruj na motor. Jak zmienisz zębatki to pojedzie więćej lub mniej, zależy jakie, to jest logiczne
nsr>zzr>zx6r>r6>cbr f4i?
Avatar użytkownika
Dandi93
Bywalec
 
Posty: 910
Dołączył(a): 24/5/2008, 11:43
Lokalizacja: Biała Podlaska


Postprzez Wytrych99 » 25/7/2009, 09:43

To jest wersja 50cc, fakt ze ma zmienione na 80cc częsci ale w papierach jest 50cc, co do tego czy będe miał zarejestrowane na motorower to moja sprawa. Chodzi mi o to, czy jeżeli jest zrobiona na moc, to czy to tylko kwestia zmiany zębatki... i Czy jeżeli seryjna ma 11KM, to czy jeżeli zmienił tam wydech Mk, cylinder, wał, tłok i wszystko na 80cc, to może miec te 25KM.
Wytrych99
Świeżak
 
Posty: 33
Dołączył(a): 25/7/2009, 09:10

Postprzez Dandi93 » 25/7/2009, 09:47

Jeśli to twoja sprawa to nie pisz takich rzeczy tutaj bo to przestępstwo 50/80 a ścigacz.pl pracuje z policją i walczą o to aby było coraz mniej takich numerów, mam racje?. Ale żebyś nie płakał że nikt ci nie pomoże to tak, zmiana zębatek pomoże, ale 100km/h to jest dużo, bardzo dużo, a w te 25km to coś nie wieże, może na silniku, ale nie na kole.
nsr>zzr>zx6r>r6>cbr f4i?
Avatar użytkownika
Dandi93
Bywalec
 
Posty: 910
Dołączył(a): 24/5/2008, 11:43
Lokalizacja: Biała Podlaska

Postprzez Bartorex70 » 25/7/2009, 10:51

Napewno,podkreslam napewno.nie ma tych 25 koni...
No chyba ze ma tam czesci Poziomu EVO to co innego...Ale w to watpie...

A co do osiagow...Ma poprostu zalozone zebatki na przyspieszenie i tyle...
Avatar użytkownika
Bartorex70
Świeżak
 
Posty: 98
Dołączył(a): 23/10/2007, 09:45
Lokalizacja: Kraków

Postprzez Fenek16 » 25/7/2009, 11:30

Dandi93 nie rozumiem dlaczego się tak rzucasz co post o to, że to jest zmieniona pojemność, jeśli dopiero co czytałem, ze do swojego quantuma wsadziłeś 80ccm i szczerze watpie, że robiłes sobie po tym A1 i zmieniałeś w urzedach papiery skutera. Można raz powiedzieć i uświadomić, ale koles i tak zrobi swoje.

Co do tematu - myślę, że żebatki są oryginalne, jesli chcesz koniecznie daj ząb większą zdawczą i bedzie ok, nie ucierpi tak przyśpieszenie. A jak nie to zostaw jak jest, bo to na takiego bzyka za dużo zdecydowanie i nielegalnie.
Co do podanej mocy, myślę, że jak ona ma 16KM to bedzie dobrze 8)

Pozdrawiam
CBR 600 F3
Avatar użytkownika
Fenek16
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1590
Dołączył(a): 19/11/2006, 18:39
Lokalizacja: Warszawa / Starachowice

Postprzez Dandi93 » 25/7/2009, 11:45

Jeden ząb na tylnej da około 5km/h albo 10km/h już nie pamiętam. I ja się nie rzucam, w swoich postach nie widzę wykrzykników, dużych liter, ani wulgaryzmów. Po prostu powiedziałem że to przestępstwo, A1 mam :P. Co do mocy nie sądzę że zrobił to częściami Polini, wyniosło by to tyle co wartość motocykla, no może z deko mniej. A chłopak zrobi co chce, aby uzyskać ze 120 to daj dwa żeby
nsr>zzr>zx6r>r6>cbr f4i?
Avatar użytkownika
Dandi93
Bywalec
 
Posty: 910
Dołączył(a): 24/5/2008, 11:43
Lokalizacja: Biała Podlaska

Postprzez Wytrych99 » 25/7/2009, 12:06

tutaj link do tej aukcji:
http://www.allegro.pl/item696590223_yam ... 80_50.html
Nie wiecie czy lagi pasujÄ… od tzr 125?
Wytrych99
Świeżak
 
Posty: 33
Dołączył(a): 25/7/2009, 09:10

Postprzez Fenek16 » 25/7/2009, 12:42

NIe pasujÄ… na 100% od 125.

Dużo strasznie rzeczy do zrobienia, zanim byś kupił musisz znaleźć te wszystkie cześci, żeby były i ceny znać. Bo nie tak łatwo znaleźć cześci używane jakich szukasz, wbrew pozorom. 1500 i nie jest minimalna, ile on chce za to?
CBR 600 F3
Avatar użytkownika
Fenek16
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1590
Dołączył(a): 19/11/2006, 18:39
Lokalizacja: Warszawa / Starachowice

Postprzez Wytrych99 » 25/7/2009, 12:51

Z ceną sie z nim ugadam, ok 2300zł. Narazie wszystkie częsci mam na oku, tylko czaszy szukam...
Jak myslicie, moze to miec 25KM?
Wytrych99
Świeżak
 
Posty: 33
Dołączył(a): 25/7/2009, 09:10

Postprzez deyna » 25/7/2009, 13:08

Zapytaj się czy ma jakieś wyciągi z hamowni które potwierdzą jego moc bo mówić i pisać to można wszystko :).
Była CBR 600 F2.
Avatar użytkownika
deyna
Bywalec
 
Posty: 924
Dołączył(a): 16/3/2009, 21:40
Lokalizacja: Biała Podlaska

Postprzez Wytrych99 » 25/7/2009, 13:15

A jakbym od razu pojechał z nią na hamownie, to bez sprawnego przodu mogę sprawdzić? Myslicie ze felga z tzr125 będzie pasować?
Bo chodzi też o to czy rama nie jest skrzywiona, a bez sprawnego przodu raczej nie sprawdze... Ile mogą kosztowac lagi, mam jedne na oku ale nie orientuje sie w cenach.
Wytrych99
Świeżak
 
Posty: 33
Dołączył(a): 25/7/2009, 09:10

Postprzez talta » 25/7/2009, 17:33

felga przednia ok 200zl
lagi, nie wiem
plastiki beda drogie
ja bym sie w to nie pchal, szczerze to lepiej kupic simsona za 1000zl i zrobic tuning, kartery do 90/70(albo przerobic swoje), cylek 90/80/70/60/50 jaki chcesz, najlepiej 90 albo 50ddr i zeszlifowac na 60, dac na dorobienie kanalow, przerobienie okna wydechowego do krzycha/oskara albo do marcina, spawak pod to od, np. pumby, kosz 70, gaznik 16 rozwiercona na 19, 19 albo 21, wal z wypelniaczami, skrzynia moze zostac 4 mozna sie z nia pobawic jak nie chcesz tracic kasy na 5 to mozesz sobie zrobic fajna skladanke z 3 i 4, oczywiscie wszystkie lozyska(naj. skf) i uszczelniacze (naj. dwuwargowe zielone/niebieskie), filtr powietrza (mozesz zrobic sam, wystarcza dwie nakretki,np. od sloika i pianka), jak dasz taki gaznik http://allegro.pl/search.php?string=xh8 ... nge_view=1 musisz dorobic kruciec (mozna kupic ale mozna zrobic z kolanka) oczywiscie trzeba powiekszyc wlot w cylindrze zeby poczuc wiekszy przyplyw szmocy, zaplon elektroniczny 12v, cewka od zuka, malucha(z olej transformatorowy), mozliwosci tuningu sa nie ograniczone, mozna sobie zrobic LC ...... itp. itd. etc.
talta
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2439
Dołączył(a): 26/1/2009, 21:14

Postprzez Wytrych99 » 26/7/2009, 11:49

Tak sie składa że simsona mam :twisted:
Jaki koszt jest tego co napisałes i ile może z siebie po tym wyciągnąc?
Wytrych99
Świeżak
 
Posty: 33
Dołączył(a): 25/7/2009, 09:10

Postprzez talta » 26/7/2009, 14:32

wiesz co napisz tutaj http://simsony.net/showthread.php?t=22673
wczesniej sobie poczytaj itp. koszt to zalezy co wlozysz mozesz tuningowac za 100zl, gaznik nowka podroba albo jakies czesci uzywane, mozna samemu zrobic kruciec i lekko powiekszyc wlot, najwiecej zalezy od cylindra,wydechu i gaznika, kartery zaleza od pojemnosci, jak 50/60 to bez przerobek;
najlepiej jest zrobic tak:
kupic cylek ddr 50 przerobic, zeszlifowac na 60, spawak pod ten cylek, gaznik, kosz i juz;
jak wieksza pojemnosc to przydal by sie wal, i musisz miec skrzynie 4b (jak ostatnio kupilem kompletna za 50zl+przesylka,normalnie kosztuja kolo 100zl)
napisz tam, bo tam sie wiara naprawde zna na simsonach ;)

edit: lepiej kupic 19 amala bo duzo mniej pali, ale podejrzewam, ze nawet na tej podrobie 21 bedzie mniej palil niz ta yamaha
talta
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2439
Dołączył(a): 26/1/2009, 21:14



Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 4 gości




na górê