Zobacz wątek - GB STREET - regulacja gaźnika ? , zalewanie po dodaniu gazu
NAS Analytics TAG

GB STREET - regulacja gaźnika ? , zalewanie po dodaniu gazu

i inne małe pojemności
_________

GB STREET - regulacja gaźnika ? , zalewanie po dodaniu gazu

Postprzez kovu15 » 24/7/2009, 00:51

Witajcie !

Od niedawna jestem posiadaczem motoroweru GB Street z silnikiem 4t i manualną skrzynia biegów . Mam przejechane nim juz ok 300 km ... ale do tematu :

1. Jak jest zimny tzn z rana to w ogóle nie da się na nim jechać. Nie można dodać nawet minimalnie gazu bo gaśnie (ssanie wyłączone) Zeby nim wystartować trzeba "mielić" manetką gaz > 0 , gaz > 0 :shock: wtedy powoli się go wrzuca na obroty ...
2. Czy to normalne że jak odkręcę gaz na max'a (rozgrzany silnik) to silnik robi "...bububu..." obroty spadają i gaśnie :!: :shock: ... tak samo w czasie jazdy np na jedynce mam ok 3tyś obrotów nagle chcę szybko gaz i do przodu a on łapie muła i gaśnie !


Powiedzcie mi czy to normalny objaw w 4t ? Pierwszy raz posiadam motorower w silniku czterosuwowym poprzednio miałem dwutakt i takiego czegoś nie było :( A uwierzcie że jest to wqrzający objaw bo nieraz chce się szybko ze światełek pojechać ... dajesz mu dużo gazu a on ... GAŚNIE :shock: bo jeżeli tak to ja go nie chce :wink:

Z góry dzieki za pomoc
lewa w górze !
pozdrawiam
kovu15
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 21/7/2009, 20:55


Postprzez wojtasmazi1 » 24/7/2009, 05:27

Rozgrzej silnik i wyreguluj gaźnik. Powinno pomoc. Jesli nie pomorze bedziemy myslec dalej....
Suzuki Gs 500 1998r -> oczko w głowie
Avatar użytkownika
wojtasmazi1
Stały bywalec
 
Posty: 1455
Dołączył(a): 24/5/2009, 15:03
Lokalizacja: Poznań - Rataje


Postprzez kovu15 » 24/7/2009, 18:10

a wiesz może gdzie znajduje się śrubka do regulacji dawki powietrza ?

bo w gaźniku są dwie jedna na środku (reguluję nią obroty) druga bliżej krućca ... a od powietrza ?
kovu15
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 21/7/2009, 20:55

Postprzez kovu15 » 24/7/2009, 18:15

dałem go na regulacje w ramach reklamacji ... ale oni robią mnie w konia bo nie chce im się robić i wmawiają mi że to normalne ... (tak mi sie wydaje ~ opinie innych klientów)

A powiedzcie mi jeszcze co mi da podniesienie ew. opuszczenie iglicy w gaźniku ? coś może zmienić ?
kovu15
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 21/7/2009, 20:55

Postprzez kovu15 » 24/7/2009, 19:47

mam taki gaźnik : http://allegro.pl/item694780252_promocj ... mocja.html

Naucz się posty edytować. Landryś
kovu15
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 21/7/2009, 20:55

Postprzez DjMaks » 26/7/2009, 18:42

nic przy nim nie rob!! ten typ tak ma xD jak jest zimny to wlacz ssanie, zapal go bez dodawania gazu i zostaw zeby chodzil na ssaniu dopoki nie zgasnie...bedzie soobie chwilke pyrkac i powinien zgasnac. potem wylacz ssanie odpal i jazda xD powinien ci juz isc
DjMaks
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 26/7/2009, 18:39

Postprzez szybki90 » 28/7/2009, 08:41

regulacja gaźnika.
Przekreć śrubkę od mieszanki trochę w prawo.
peugeot zenith -> yamaha dt 125-> ktm sx 125-> suzuki rm 250 -> Malagutii f12-> Yamaha aerox -> Aprilia sr -> Yamaha yz 125 -> KTM sx 250 -> KTM sx 400 -> Husqvarna te 250
szybki90
Świeżak
 
Posty: 205
Dołączył(a): 28/5/2009, 16:41
Lokalizacja: Grudziadz

Postprzez jackal_pl » 28/7/2009, 20:17

Co do zimnego silnika Ci za dużo nie pomogę.
Ale za to na ciepłym silniku, jak masz odblokowany (albo zablokowany na module), to dodawaj gazu płynnie, i nie zaraz cały. Nie wiem czemu tak jest. Sam mam activa 50, mam zablokowanego (dłuższa dysza) i nie mam absolutnie żadnych problemów, natomiast kolega również go ma odblokowanego i jak dodaje całym gaz to go dławi. Powinno również pomoc (również na ciepłym silniku!!) otwarcie ssania tak na 1/3 albo 1/4. U mnie przy większych prędkościach, na przykład z górki pomaga osiagnac nawet 75km/h. W normalnych warunkach silnik przerywa ciąg w okolicach 55-60.
Pozdrawiam, napisz pw czy podziałało.
Kawasaki ER-5, 98r.
jackal_pl
Świeżak
 
Posty: 299
Dołączył(a): 9/3/2009, 19:55
Lokalizacja: Okolice Gliwic

Postprzez kamil3849 » 17/8/2011, 15:44

motorower jest blokowany na module. jesli dodasz gwałtownie gaz silnik zgasnie (na luzie jak i podczas jazdy), jesli dodasz stopniowo gazu to obroty dojda nawet do 11 tys. Ja jadę 50km/h silnik kreci ok 5tys/obr wiecej sie nie wkreci bo jest zablokowany moduł. na 4 nie przyspieszysz zbytnio bo po wiekszej ilosci gazu motorower zamiast sie rozpedza to zwalnia. Trzeba wymienic moduł na odblowany
kamil3849
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 17/8/2011, 15:39

Postprzez kamil3849 » 17/8/2011, 15:46

regulacja nic nie pomoze, sam ustawiałem dawkie bez pozadanych efektów
kamil3849
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 17/8/2011, 15:39



Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości




na górê