ile zabkow na zebatce; Tor Poznan
Posty: 9
• Strona 1 z 1
ile zabkow na zebatce; Tor Poznan
dzien dobry,
bo ja mam zapytanie.
posiadam yamahe r6, jexdzilem ostatnio po torze i w kilku miejscach
(dohamowanie do slawiniaka, malej patelni i szykany), mialem taka akcje, ze jeszcze zostawalo mi sie wzglednie sporo miejsca zeby pociagnac jeszzce przed hamowaniem, ale obrotomierz sie konczyl...
z kolei wrzucanie wyzszego biegu tez nie pomagalo bo po chwili doslownie trza bylo znow reukowac...
no i tak sobie pomyslalem, ze moze zmiana zebatki by cos zmienila; aktualnie jest niby sportowa z 47 zebami z tylu (standardowo niby 45).
co myslicie?
z gory dzieki za rade
pozdrawiam
bo ja mam zapytanie.
posiadam yamahe r6, jexdzilem ostatnio po torze i w kilku miejscach
(dohamowanie do slawiniaka, malej patelni i szykany), mialem taka akcje, ze jeszcze zostawalo mi sie wzglednie sporo miejsca zeby pociagnac jeszzce przed hamowaniem, ale obrotomierz sie konczyl...
z kolei wrzucanie wyzszego biegu tez nie pomagalo bo po chwili doslownie trza bylo znow reukowac...
no i tak sobie pomyslalem, ze moze zmiana zebatki by cos zmienila; aktualnie jest niby sportowa z 47 zebami z tylu (standardowo niby 45).
co myslicie?
z gory dzieki za rade
pozdrawiam
- ojejj
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 9/7/2009, 10:34
Zdejmij jeszcze z przodu jeden ząb, powinno być dobrze.
http://www.bikepics.com/members/cichy929/ | SMR450/YZ125
-
cichy - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1550
- Dołączył(a): 8/9/2005, 16:17
- Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
Bez przesady, jakie obciążenie. Obwód zmieni się jedynie o 6%
http://www.bikepics.com/members/cichy929/ | SMR450/YZ125
-
cichy - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1550
- Dołączył(a): 8/9/2005, 16:17
- Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
Zmieniłem cztery lata temu, latałem na gumie i na torze w poznaniu, luzu na wale nie ma, wymieniłem tylko uszczelniacz, ale to eksploatacja.
Zresztą proponuje powtórzyć fizykę szkoły podstawowej. Skrócenie dźwigni nie zwiększy momentu, ale to be znaczenia bo moment na wale pozostanie taki sam.
Zresztą proponuje powtórzyć fizykę szkoły podstawowej. Skrócenie dźwigni nie zwiększy momentu, ale to be znaczenia bo moment na wale pozostanie taki sam.
http://www.bikepics.com/members/cichy929/ | SMR450/YZ125
-
cichy - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1550
- Dołączył(a): 8/9/2005, 16:17
- Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
no zdania podzielone:)
w kazdym razie jesli bym zmienil te z tylu na np 48 zebow to rozumiem, ze wtedy zdazylbym przed dochamowaniem / winklem wbic eszcze kolejny bieg, zgadza sie?
czy lepiej zminic zebatke na mniejsza (kosztem mocy chyba, ale nie wiem jak duzym) i pociagnac jeszcze na tym biegu, ktory mi sie"konczy"?
a jaki bedzie efekt po zdjeciu z przodu? chyba dluzej bede mogl pociagnac na tym biegu, ktory sie konczy, ta??
aha, jesli zminiam zebatki to lancuch tez??
dzieki za odpowiedzi
w kazdym razie jesli bym zmienil te z tylu na np 48 zebow to rozumiem, ze wtedy zdazylbym przed dochamowaniem / winklem wbic eszcze kolejny bieg, zgadza sie?
czy lepiej zminic zebatke na mniejsza (kosztem mocy chyba, ale nie wiem jak duzym) i pociagnac jeszcze na tym biegu, ktory mi sie"konczy"?
a jaki bedzie efekt po zdjeciu z przodu? chyba dluzej bede mogl pociagnac na tym biegu, ktory sie konczy, ta??
aha, jesli zminiam zebatki to lancuch tez??
dzieki za odpowiedzi
- ojejj
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 9/7/2009, 10:34
Lepiej skrócić przełożenie. Odjęcie zęba z przodu, to mniej więcej tak, jak dodanie trzech z tyłu.
http://www.bikepics.com/members/cichy929/ | SMR450/YZ125
-
cichy - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1550
- Dołączył(a): 8/9/2005, 16:17
- Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
Zmieniaj przod jak radzi cichy. Ja w swojej R6 mam przednie zebatki od 13 do 16 i tylko nimi operuje. Lancuch zmien jak sie rozciagnie albo okaze sie za dlugi do malej zebatki z przodu.
- PrzemoR6
- Świeżak
- Posty: 205
- Dołączył(a): 1/3/2008, 04:25
- Lokalizacja: JAWOR/Niedaszów
Posty: 9
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości