ile trzeba włożyć w honde F3 aby przerobić ją pod stunt
Posty: 10
• Strona 1 z 1
ile trzeba włożyć w honde F3 aby przerobić ją pod stunt
Witam.
Od przyszłego sezonu zamierzam zacząć na poważnie przygodę z motorami konkretnie interesuje mnie stunt do next sezonu mam zamiar uzbierać na Honde cbr 600 F3 i przerabiać ją pod stunt psa i tu moje pytania czy lepiej kupić normalną f3 czy już przerobioną pod stunt bo z tego co widzę to ceny stunt psa są o wiele mniejsze niż normalnej wersji do przeróbki... dalej idąc interesuje mnie właśnie głównie wycena ile kosztuje przerobienie takiego motorku bo bardziej myślę by samemu tworzyć maszyne pod siebie to ile mnie to może wynieść poza kosztami kupna motoru w planach mam zrobienie kupienie klatki, stelarza, chce mieć hamulec ręczny tylni HB czyli zaciski pompa i sam już nie wiem co się na to składa ani ile to kosztuje;] dalej zmiana układu napędowego zębatki i łańcuch ile mniej więcej to kosztuje, przewody chce w stalowym oplocie, wymienić kiere na stalową prostą, chciałbym przenieść gdzieś także stacyjkę z kierownicy, zamontować jakiś amortyzator skrętu no i wiadomo jakieś kosmetyczne sprawy typu przemalowanie owieke bo plastiki bede zdejmował mógłby ktoś zorientowany w temacie wycenić mi ile mniej więcej kosztuje taka przeróbka motoru bo chciałbym wiedzieć ile kasy uzbierać;] ewentualnie co jeszcze można przerobić bo stuntem zainteresowałem się po pokazie w piotrkowie na którym znalazłem się zupełnie przypadkowo teraz tylko wertuje fora w poszukiwaniu informacji na ten temat;] poza tym mam jeszcze pytanie jak to jest z tymi motorami można nimi spokojnie śmigać po ulicach? i ewentualnie ile trwa wymiana napędu z stuntowego na standardowy bo czasami lubię szybciej pojeździć poza tym mieszkam w łodzi a za rok będę się edukował zaocznie w warszawie i mam zamiar jeździć tam tym motorem;]
Pozdrawiam i z góry dziękuje za odpowiedzi;)
Od przyszłego sezonu zamierzam zacząć na poważnie przygodę z motorami konkretnie interesuje mnie stunt do next sezonu mam zamiar uzbierać na Honde cbr 600 F3 i przerabiać ją pod stunt psa i tu moje pytania czy lepiej kupić normalną f3 czy już przerobioną pod stunt bo z tego co widzę to ceny stunt psa są o wiele mniejsze niż normalnej wersji do przeróbki... dalej idąc interesuje mnie właśnie głównie wycena ile kosztuje przerobienie takiego motorku bo bardziej myślę by samemu tworzyć maszyne pod siebie to ile mnie to może wynieść poza kosztami kupna motoru w planach mam zrobienie kupienie klatki, stelarza, chce mieć hamulec ręczny tylni HB czyli zaciski pompa i sam już nie wiem co się na to składa ani ile to kosztuje;] dalej zmiana układu napędowego zębatki i łańcuch ile mniej więcej to kosztuje, przewody chce w stalowym oplocie, wymienić kiere na stalową prostą, chciałbym przenieść gdzieś także stacyjkę z kierownicy, zamontować jakiś amortyzator skrętu no i wiadomo jakieś kosmetyczne sprawy typu przemalowanie owieke bo plastiki bede zdejmował mógłby ktoś zorientowany w temacie wycenić mi ile mniej więcej kosztuje taka przeróbka motoru bo chciałbym wiedzieć ile kasy uzbierać;] ewentualnie co jeszcze można przerobić bo stuntem zainteresowałem się po pokazie w piotrkowie na którym znalazłem się zupełnie przypadkowo teraz tylko wertuje fora w poszukiwaniu informacji na ten temat;] poza tym mam jeszcze pytanie jak to jest z tymi motorami można nimi spokojnie śmigać po ulicach? i ewentualnie ile trwa wymiana napędu z stuntowego na standardowy bo czasami lubię szybciej pojeździć poza tym mieszkam w łodzi a za rok będę się edukował zaocznie w warszawie i mam zamiar jeździć tam tym motorem;]
Pozdrawiam i z góry dziękuje za odpowiedzi;)
- itq5
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 10/7/2009, 10:12
- Lokalizacja: łódź
jak robić to od poczatku do końca to jedziemy:
1.klatka ok 400-500
2.zębatki i łańcuch (dwie musisz mieć) ok 700 (jedna ok. 250 zł) minimum 60z lub nawet 65
3.pospawać sety ze 200
4.przegroda w misce 100 i odwrócić smoga z 50
5.lagi przóg kibel wymiana na 954 z półką ok 1300 plus robota
6.HB (hand brake) mocowanie pompa i zacisk plus robota 500
7. prosta kiera lub clipy (500 za dwie sztuki)
8.easy pull na sprzęgło 100
9.stalowy oplot 400
10.skrócony wydech ze 300
to takie generalnie minimum reszta to już twoja inwencja, w stuncie nie ma końcowej granicy
1.klatka ok 400-500
2.zębatki i łańcuch (dwie musisz mieć) ok 700 (jedna ok. 250 zł) minimum 60z lub nawet 65
3.pospawać sety ze 200
4.przegroda w misce 100 i odwrócić smoga z 50
5.lagi przóg kibel wymiana na 954 z półką ok 1300 plus robota
6.HB (hand brake) mocowanie pompa i zacisk plus robota 500
7. prosta kiera lub clipy (500 za dwie sztuki)
8.easy pull na sprzęgło 100
9.stalowy oplot 400
10.skrócony wydech ze 300
to takie generalnie minimum reszta to już twoja inwencja, w stuncie nie ma końcowej granicy
AGAINST SLOW
ZAPRASZAM PO MOTOCYKLE i AKCESORIA
ZAPRASZAM PO MOTOCYKLE i AKCESORIA
-
kosta - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1628
- Dołączył(a): 18/5/2007, 16:23
- Lokalizacja: WWA
Czyli można liczyć średnio 5tys trzeba włożyć żeby ze ścigacza zrobić stunta więc generalnie około 10tyś honda f3 plus 5tyś przeróbki i jakieś malowanie lampy owieki itp.. drogo troche;] no ale cóż to co widziałem na pokazie tak mi sie podobało że muszę sie w to wkręcić;] jeszcze mnie interesuje tylko czy we własnym zakresie jak już zrobie takiego stunta to czy moge samemu wymieniać zębatki i łancuch i ewentualnie czy to trudne i ile to zajmuje;] oraz czy taki stunt nadaje sie także do codziennej jazdy do szkoły po mieście itd;]
Pozdrawiam
Pozdrawiam
- itq5
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 10/7/2009, 10:12
- Lokalizacja: łódź
jak sam sie za to zabierzesz to pewnie więcej spierdolis$ niż zrobisz dobrze, łańcuch możesz sam zakuć jak umiesz, i ewentualnie olej zmienić, reszta niestety powinna być zrobiona przez kogoś kto ma o tym pojęcie, bo później nie ma nic gorszego jak podwójna robota i poprawianie tego co sie poknociło
życze udanych modów jak potrzebujesz jeszcze o coś podpytać to wal śmiało 


AGAINST SLOW
ZAPRASZAM PO MOTOCYKLE i AKCESORIA
ZAPRASZAM PO MOTOCYKLE i AKCESORIA
-
kosta - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1628
- Dołączył(a): 18/5/2007, 16:23
- Lokalizacja: WWA
Kosta myśle,że troche poleciałeś z kosztami:P zawiechy nie trzeba wymieniać,żeby stuncić.Na f3 też da sie konkretne stopale na oryginale walić jak sie naumie.Stalowy oplot do HB można od jakiegoś skutera na alledrogo wyrwać za 50zł tak jak to było w moim przypadku:P tłumik oryginał można skrócić (tak zrobiłem) chyba,że ktoś ma kase to może kupić jakiś krótki... kiere na początek można odwrócić i zamienić stronami i też da sie jezdzic (ja tak latam i jest ok) essy poola nie mam i sprzęgło chodzi mi na 1 palec
Sety też mam oryginał.I już odchodzi dużoo kosztów;]

ADHD Squad | | http://www.bikepics.com/members/pisiu/
- Pisiu
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 993
- Dołączył(a): 1/8/2006, 22:00
- Lokalizacja: Czarnobyl
zagadzam sie stary z tobą w 100% ale sam wiesz że po 1 glebie większość tych patentów może sie rozlecieć i będzie trzeba zrobić tak jak napisałem wyżej, wiem że nie każdy ma mnóstwo floty żeby pakować w moto, ale dobre przygotowanie sprzętu na początku to mniejsze koszta w trakcie użytkowania
P.S Pisiu ze SP ??
P.S Pisiu ze SP ??
AGAINST SLOW
ZAPRASZAM PO MOTOCYKLE i AKCESORIA
ZAPRASZAM PO MOTOCYKLE i AKCESORIA
-
kosta - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1628
- Dołączył(a): 18/5/2007, 16:23
- Lokalizacja: WWA
kosta napisał(a):
P.S Pisiu ze SP ??
Tak...
Nie powiedziałbym,że się rozleci.Wiadomo jeżeli klatka będzie lipa i setami i kierą będzie pizgał o ziemie to nic nie wytrzyma.Ale ja się nie znam,bo stunt jest pusty

ADHD Squad | | http://www.bikepics.com/members/pisiu/
- Pisiu
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 993
- Dołączył(a): 1/8/2006, 22:00
- Lokalizacja: Czarnobyl
Posty: 10
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości