YZF R1
mimo ze jestem z małopolski to sporo dobrego słyszałem o tej szkole . wklejam plan zajęć praktycznych ze strony pro-motor:
20 godzin zegarowych zajęć praktycznych:
1,2 zajęcia - omówienie motocykla, ćwiczenia manewrowe
3,4 zajęcia - ćwiczenia dotyczące umiejętności zmiany biegów oraz prowadzenia motocykla za pomocą
ciała (jazda bez trzymanki).
5,6 zajęcia - prowadzenie motocykla za pomocą ciała(slalom bez trzymanki), przeciwskręt.
7,8 zajęcia - zmiana biegów, oraz redukcja z międzygazem
9,10 zajęcia - przygotowanie do egzaminu praktycznego na placu manewrowym
11,12 zajęcia - zabawa w terenie na SUZUKI DR 125 – muldy, koleiny, kopny piach
13,14 zajęcia - jazda po mieście – ulica z punktu widzenia motocyklisty
15,16 zajęcia - jazda po mieście – nie dajmy się zabić
17,18 zajęcia - jazda po mieście – jak pojechać żeby zdać
19,20 zajęcia - egzamin wewnętrzny na placu manewrowym i jazda po mieście
Zajęcia odbywają się na kilku typach motocykli (przewaga pomarańczowych):
Yamaha SR 125 2 szt.
Yamaha YBR 250 1 szt.
HONDA CBF 250 1 szt.
HONDA Rebel 250 1 szt.
HONDA CB 250 4 szt.
HONDA CB 500 3 szt.
HONDA Shadow 600 1 szt.
SUZUKI DR 125 1 szt.
Suzuki DR 350E 1 szt.
SUZUKI GS 500 E 3 szt.
Świetna sprawa , ja kurs robiłem w tarnowie , wielkie DNO , po 20 godzinach nauczył mnie tzn. powiedział jak , kochany instruktor jak jechać 8 , slalom i kilka słów na temat górki .Z 20 godzin 16 na placu - zero o hamowaniu , biegach , zakrętach , przeciwskręt itd. Tyle ! ŻENADA ! i 700 zł trzeba było zapłacić , pomyślcie ludzie sensownie nad wyborem szkoły i nie sugerujcie się ceną ( wiem łatwo mówić , ale jak bym drugi raz miał iść na kurs to wziąłbym jakąś sprawdzoną szkołe nawet mogłoby być daleko) mimo że Całkowity koszt kursu 1.200,- PLN w promotor to chyba warto jeśli ktoś ma blisko do stolicy.
pozdrawiam