600tki i poczatkujacy kierowca
Posty: 73
• Strona 1 z 4 • 1, 2, 3, 4
600tki i poczatkujacy kierowca
Witam.
Czytalem forum i nie doszukalem sie. Co sadzicie o tym ,zeby ktos kto niedawno zdal prawo jazdy na motor kupil sobie motocykl 600cm3
Na przyklad taka Yamahe r6 2007r. ?
Nawet w temacie z jazda testowa w salonach bylo zdanie "Wiem ze w Liberty Motors maja wymog ze trzeba miec prawo jazdy przynajmniej rok Razz Nie wiem czy oni mysla ze jak rok przelatasz to na GSXR 1000 mozesz sie ladowac"
mowiace ,ze ktos nawet po roku jezdzenia nie powinien wsiadadc na 1000cm3
Wyjasnijcie to dokladniej jesli mozecie. Przeciez chyba mozna sobie kupic taki motor ,ale to nie znaczy ,ze ktos bedzie wyciskal z niego ostatnie soki? Ja rozumiem to w taki sposob. Wole wydac te kase co mam na porzadny motor niz mam kupowac jakis tanszy ,a potem ten co sobie upatrzylem. (wiecej kasy wtedy wychodzi)
Poza tym czy yamaha r6 z 2007r bedzie dobrym wyborem? Ma ktos taka? Jak sie na niej jezdzi? Czytalem tez na forum tutaj ,ze rozne yamahy r6(w zaleznosci od rocznika) roznie sie zachowuja (sprzeglo itd)
Czytalem forum i nie doszukalem sie. Co sadzicie o tym ,zeby ktos kto niedawno zdal prawo jazdy na motor kupil sobie motocykl 600cm3
Na przyklad taka Yamahe r6 2007r. ?
Nawet w temacie z jazda testowa w salonach bylo zdanie "Wiem ze w Liberty Motors maja wymog ze trzeba miec prawo jazdy przynajmniej rok Razz Nie wiem czy oni mysla ze jak rok przelatasz to na GSXR 1000 mozesz sie ladowac"
mowiace ,ze ktos nawet po roku jezdzenia nie powinien wsiadadc na 1000cm3
Wyjasnijcie to dokladniej jesli mozecie. Przeciez chyba mozna sobie kupic taki motor ,ale to nie znaczy ,ze ktos bedzie wyciskal z niego ostatnie soki? Ja rozumiem to w taki sposob. Wole wydac te kase co mam na porzadny motor niz mam kupowac jakis tanszy ,a potem ten co sobie upatrzylem. (wiecej kasy wtedy wychodzi)
Poza tym czy yamaha r6 z 2007r bedzie dobrym wyborem? Ma ktos taka? Jak sie na niej jezdzi? Czytalem tez na forum tutaj ,ze rozne yamahy r6(w zaleznosci od rocznika) roznie sie zachowuja (sprzeglo itd)
-
s87 - Świeżak
- Posty: 84
- Dołączył(a): 27/5/2009, 20:59
Nie kompromituj się pytaniem czy R6 będzie dobra ..
CBR 600F 2001 | http://images37.fotosik.pl/265/e87d623e086c6f20med.png
-
jordan23 - Stały bywalec
- Posty: 1103
- Dołączył(a): 23/2/2008, 11:40
- Lokalizacja: jestem?
Skad mam wiedziec czy takie pytanie bedzie kompromitacja? Wy w tym siedzicie ,a ja dopiero zaczynam wiec chyba mam prawo do takiego pytania. Motor ladnie sie prezentuje ,ale jeszcze nie mialem okazji pojezdzic. Dlatego pytam Was. Ale jak zwykle musi sie pojawic ktos kto nie odpowie na pytanie tylko wrzuci swoje 5groszy na inny temat.
-
s87 - Świeżak
- Posty: 84
- Dołączył(a): 27/5/2009, 20:59
to tym bardziej jaki jest sens kupować sportas87 napisał(a):No tak. Tyle wyczytalem ,ze duza moc itd. Ale wlasnie mi chodzi o to czy przy normalnej jezdzie miastowej to jakis problem? Przeciez nie mam zamiaru wsiadac na takie motorki i odrazu manetka na maksa.
AGAINST SLOW
ZAPRASZAM PO MOTOCYKLE i AKCESORIA
ZAPRASZAM PO MOTOCYKLE i AKCESORIA
-
kosta - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1628
- Dołączył(a): 18/5/2007, 16:23
- Lokalizacja: WWA
kup sobie kup fajny motor na poczatku cie pewnie troche wystraszy i przerazi ale dzieki temu bedziesz bał sie odkrecac bardziej manetke i po pewnym czasie nabiezesz doswiadzczenia tylko musisz uwazac jesli nie jestes swirem to bedzie wszytko ok bo wszytko jest dla ludzi
- rybek6
- Świeżak
- Posty: 20
- Dołączył(a): 24/4/2009, 18:45
- Lokalizacja: Galeonki
Na początek polecam jakiegoś turystyka do 50-60KM. Jeżeli myślisz, że to mało to powiem, iż jesteś w błędzie - to nie samochód Po jednym sezonie jak stwierdzisz iż nabrałeś wystarczająco ogłady to przesiądziesz się na coś poważniejszego. Lepiej kup coś tańszego, nabierz wprawy i dopiero myśl o zmianie. Z drugiej strony szkoda lepszego motoru na początek ponieważ możesz zaliczyć niewielki ślizg albo przewrócić moto na postoju a szkoda było by obić tą R6
Ostatnio edytowano 13/6/2009, 15:16 przez Nal, łącznie edytowano 1 raz
-
Nal - Świeżak
- Posty: 408
- Dołączył(a): 13/6/2009, 14:05
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki / Warszawa
rybek6 napisał(a):kup sobie kup fajny motor na poczatku cie pewnie troche wystraszy i przerazi ale dzieki temu bedziesz bał sie odkrecac bardziej manetke i po pewnym czasie nabiezesz doswiadzczenia tylko musisz uwazac jesli nie jestes swirem to bedzie wszytko ok bo wszytko jest dla ludzi
Właśnie mniej więcej o coś takiego mi chodziło. Raczej nie uważam ,że będę poginał na takim motorze jak świr, a i na tym można sie powoli nauczyc. A wolalbym ominać kupno motoru słabszego,potem go sprzedac za mniejsza cene i kupowac r6.
A mozesz mi wytlumaczyc o co chodzi z tym nieliniowym oddawaniem mocy? Ze co lekko dodam gazu to juz mi poleci na swiecy? Ale to przeciez jakos moge regulowac nie? Bardzo delikatnie sie poslugiwac manetka?
-
s87 - Świeżak
- Posty: 84
- Dołączył(a): 27/5/2009, 20:59
rybek6 napisał(a):kup sobie kup fajny motor na poczatku cie pewnie troche wystraszy i przerazi ale dzieki temu bedziesz bał sie odkrecac bardziej manetke i po pewnym czasie nabiezesz doswiadzczenia tylko musisz uwazac jesli nie jestes swirem to bedzie wszytko ok bo wszytko jest dla ludzi
z motocyklami tak nie jest niestety...
-
YZF R1 - Moderator
- Posty: 2765
- Dołączył(a): 14/5/2008, 12:16
- Lokalizacja: Warszawa
R6 jest do zapierdzielania a nie do nauki.Na miejskie moto tez sie nie nadaje.Jadac po miescie nawet te 50-80 kmh zameczysz siebie i moto.bezsens kupowac na poczatek mocnego sporta.Jak juz sie tak upirawz to kup najwyzej F4,w miare lagodna i nie traci szybko na wartosci.
KTM 950 SM Orange Power! | www.migus-motocykle.pl
-
Koval135 - Mieszkaniec forum
- Posty: 1807
- Dołączył(a): 13/7/2008, 14:10
- Lokalizacja: Racibórz/Warszawa
Kup taki motor, jaki Ci się podoba i jaki czujesz, że go "ogarniesz". Ja na początek kupiłem CBR600RR z 2005r. i jestem bardzo zadowolony. Mam do niego szacunek i wzrost prędkości i przyspieszeń przychodzi z przejechanymi kilometrami. Wiem, że na poczatek zalecane jest coś słabszego, ale moim zdaniem wszystko zależy od poziomu twojej samokontroli.
- lukver4
- Świeżak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 17/11/2008, 21:04
- Lokalizacja: Łódź
Ja na pierwsze moto prosto po kursie kupiłam właśnie r6 z 2007 roku. Dużo się nasłuchałam, że to nie dla mnie, że pierwsze jakiś słabszy. Prawda jest taka, że ja nie odczuwam jakoś tej niby niebezpiecznej mocy. Jeździ się normalnie, a jak trzeba coś szybko wyprzedzić to jest co odkręcić. Tak jak wszystkim można jechać i wolniej i szybciej.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
- Agnieszka2a
- Świeżak
- Posty: 26
- Dołączył(a): 12/3/2008, 12:13
- Lokalizacja: Kraków
s87 napisał(a):A mozesz mi wytlumaczyc o co chodzi z tym nieliniowym oddawaniem mocy? Ze co lekko dodam gazu to juz mi poleci na swiecy? Ale to przeciez jakos moge regulowac nie? Bardzo delikatnie sie poslugiwac manetka?
tu masz wykres jaką moc osiąga silnik przy poszczególnych obrotach, maszyna 40 konna ma łagodny wykres i niewielkie skoki prawie przy całym zakresie obrotów, teraz zobacz na wykres R6, widzisz różnicę?
Ostatnio edytowano 13/6/2009, 15:26 przez Nal, łącznie edytowano 1 raz
-
Nal - Świeżak
- Posty: 408
- Dołączył(a): 13/6/2009, 14:05
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki / Warszawa
Agnieszka2a napisał(a):Ja na pierwsze moto prosto po kursie kupiłam właśnie r6 z 2007 roku. Dużo się nasłuchałam, że to nie dla mnie, że pierwsze jakiś słabszy. Prawda jest taka, że ja nie odczuwam jakoś tej niby niebezpiecznej mocy. Jeździ się normalnie, a jak trzeba coś szybko wyprzedzić to jest co odkręcić. Tak jak wszystkim można jechać i wolniej i szybciej.
Pozdrawiam
musze z tobą pojeździć....
-
YZF R1 - Moderator
- Posty: 2765
- Dołączył(a): 14/5/2008, 12:16
- Lokalizacja: Warszawa
Posty: 73
• Strona 1 z 4 • 1, 2, 3, 4
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 37 gości