Zobacz wątek - Ten typ tak ma czy mam problem?
NAS Analytics TAG

Ten typ tak ma czy mam problem?

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Ten typ tak ma czy mam problem?

Postprzez HotelTango » 5/6/2009, 10:11

Witam,
kupilem wczoraj, jeszcze emocje nie opadly- Gsf'a 600 w tak golej, bezowiewkowej wersji jaka tylko byla. Moto jest z 2000r ma 40k przebiegu. Nauczony wczesniejszymi przygodami z kupnem samochodu (emocje, klapki na oczach, widzenie tunelowe polaczone z dziwna tendencja do niepatrzenia na szczegoly), pojechalem po niego ze znajomym motocyklista majacym o wiele wieksze doswiadczenie od mojego. Po dokladnych ogledzinach, po jazdach probnych orzeklismy wspolnie- motocykl wart swojej ceny. Sprowadzony, stan mechaniczny w zasadzie idealny, nowy wydech, prawie nowe opony, wizualnie bdb, widac, ze nie byl picowany na sprzedaz, napewno mial kiedys slizg lewa strona. Prowadzi sie bardzo przyjemnie, w zakretach jest neutralny, co mnie milo zaskoczylo. Ale:
Na autostradzie poszedl 170 i dziekujemy. Bezwietrznie. Przy 120 opor powietrza bez owiewek (pisze to dla tych ktorzy nie pamietaja:) jest juz pokazny. Polozylem sie na baku i doszedl do 170. Wydaje mi sie ze to malo jak na malego bandita. Nie powienien pojsc jeszcze te 20 wiecej? Czy moje wymiary moga tu miec az taki duzy wplyw? 197cm, 103kg (ciekawostka- zwroccie uwage ze przy moim wzroscie bez wiekszego problemu polozylem sie na baku). Jesli jest to wlasicwa predkosc dla bandita to sie luzuje, jesli jednak faktycznie moglby, lub powinien pojsc wiecej to macie jakies pomysly na co teraz powienienem popatrzec?
Dziekuje za uwage:)
War...War never changes...
HotelTango
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 12/10/2008, 12:47
Lokalizacja: Łódź


Postprzez PTB_PL » 5/6/2009, 10:50

mój bandit 600 z 99r szedł max 210km/h na 5tym biegu, wbicie szutki oznaczało zwolnienie i redukcja max prędkości gdzieś do 185km/h. Spróbuj wykręcić prędkość na 5tym biegu.

P.S skąd pochodzi ten Bandit? bo one były również w wersjach dławionych.
No i w góre serca ~ redukcja i powrót do góry
Trzymaj się STUNTU
Avatar użytkownika
PTB_PL
Świeżak
 
Posty: 460
Dołączył(a): 21/5/2006, 10:58
Lokalizacja: Wrocław


Postprzez HotelTango » 5/6/2009, 10:57

Francja. O wersji zdlawionej nie pomyslalem.
War...War never changes...
HotelTango
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 12/10/2008, 12:47
Lokalizacja: Łódź

Postprzez dambandit » 5/6/2009, 10:57

Ja mam bandita z 2001 model WVA8 600 wersja n .Mój bandzior pójdzie na 6 biegu 210 . Znajomy ma bandita 2003 i też jechałem nim 210 , właściciel jest większy gabarytowo około 120 kg wagi i mówi że maks jechał 205 . więc 170 na bandita to zdecydowanie za mało , na piątym biegu nie próbowałem tego typu eksperymentów .
był suzuki bandit 600n będzie ......
Avatar użytkownika
dambandit
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1704
Dołączył(a): 9/11/2007, 19:45
Lokalizacja: Opole

Postprzez HotelTango » 5/6/2009, 11:28

Ok, jesli jest to wersja zdlawiona to jak sie domyslam jest to kwestia gaznika.
Czy istnieje niestety taka szansa, ze jest to cos innego niz gaznik i odblokowanie nie bedzie mozliwe?
War...War never changes...
HotelTango
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 12/10/2008, 12:47
Lokalizacja: Łódź

Postprzez HotelTango » 5/6/2009, 14:04

O, dzieki, kolejny trop do sprawdzenia. Czyli gaznik, zebatki, przyszlo mi do glowy zobaczyc jeszcze tlumik, czy nie ma wstawionej jakiejs kryzy (tlumik IXIL karbonowy). Moto stal ok 4 tygodni nie uzywany ale to chyba nie powinno miec znaczenia, nie? Glupie pytanie w sumie. Mam nadzieje ze to nie zadne walki rozrzadu albo komputer bo to juz bylaby kaplica.
War...War never changes...
HotelTango
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 12/10/2008, 12:47
Lokalizacja: Łódź

Postprzez melvin » 5/6/2009, 14:11

gratuliję pomysłu jakim była jazda na maxa nowo zakupionym moto...
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! :twisted:
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8393
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Postprzez HotelTango » 5/6/2009, 14:20

Nie bardzo Cie rozumiem. Jesli sugerujesz ze wsiadlem na niego i wyskoczylem po 5 minutach na autostrade to sie grubo mylisz. Jesli myslisz ze wczesniej nie macalem go na bocznych drogach to tez jestes w bledzie.
Nie widze zadnego powodu dla ktorego mialbym nie sprawdzic jak moto przyspiesza i do jakich predkosci mozna nim dojsc, jak sie kreci na wysokich obrotach. Z reszta nie bede sie tlumaczyl, nie zrobilem niczego niewlasciwego.
A moze wiesz lepiej?
War...War never changes...
HotelTango
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 12/10/2008, 12:47
Lokalizacja: Łódź

Postprzez dambandit » 5/6/2009, 14:25

Jest jeszcze jedna opcja . ile masz obrotów przy tych 170 . Jeśli obroty rosną a prędkość nie to do wymiany masz sprzęgło .

Nie wiem teraz dokładnie ale na 6 biegu przy 160 mam chyba 8 tyś
był suzuki bandit 600n będzie ......
Avatar użytkownika
dambandit
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1704
Dołączył(a): 9/11/2007, 19:45
Lokalizacja: Opole

Postprzez melvin » 5/6/2009, 14:44

prześledź historię użytkownika bolokolo...
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! :twisted:
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8393
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Postprzez HotelTango » 7/6/2009, 10:48

Sprzeglo jest ok. Dowiadywalem sie u dealera Suzuki- moto nie byl dlawiony przez fabryke lub salon. Wiec albo ktos to zrobil we wlasnym zakresie np przez ograniczenie ruchu przepustnicy albo faktycznie zebatka jest wieksza.
Dzieki za pomoc, w tygodniu bede znal odpowiedz.
War...War never changes...
HotelTango
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 12/10/2008, 12:47
Lokalizacja: Łódź



Powrót do Motocykle



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości




na gr