Zobacz wątek - CBR919RR vs. CBR929RR
NAS Analytics TAG

CBR919RR vs. CBR929RR

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

CBR919RR vs. CBR929RR

Postprzez Robson1903 » 30/5/2009, 17:43

Witam
Chciałbym z góry przeprosić jeżeli podobny temat był wcześniej, ale jestem nowym użytkownikiem i jeszcze nie przejrzałem całego forum.
A co do tematu. Chciałbym zapytać jakie są różnice miedzy 919nastka a 929tką ? Czy warto dołożyć to 3-4 tys i mieć 929kę, czy jednak różnice są mikre ? Który z nich mi bardziej polecacie i dlaczego ?
Pozdrawiam

ROBERT :)
Avatar użytkownika
Robson1903
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 700
Dołączył(a): 15/5/2009, 11:02
Lokalizacja: Łódź


Postprzez YZF R1 » 30/5/2009, 17:48

SC33 znacznie trwalszy i mniej awaryjny od 929. to widać po tym jak trzymają cenę choć jest to po części wykreowane przez polską mentalność. Ale SC33 mimo wszystko to super sprzęt.
Avatar użytkownika
YZF R1
Moderator
 
Posty: 2765
Dołączył(a): 14/5/2008, 12:16
Lokalizacja: Warszawa


Postprzez Robson1903 » 30/5/2009, 18:01

I jeszcze chciałbym dodać że motor będzie przeznaczony do Streetfightingu / Stuntu.
Ale żeby nie było nie obkroję go z plastików bo mi szkoda :P
CBR - CustomBikeRobson
* CBR1200RR * Raptor+ R1 ENGINE(WIP)
Avatar użytkownika
Robson1903
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 700
Dołączył(a): 15/5/2009, 11:02
Lokalizacja: Łódź

Postprzez elco » 30/5/2009, 19:03

To tylko SC33
Honda VFR 800 FI
Avatar użytkownika
elco
Moderator
 
Posty: 3014
Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław

Postprzez Robson1903 » 30/5/2009, 19:16

I jeszcze chciałbym zapytać bo nei chce tworzyć nowego tematu na co zwrócić uwagę przy zakupie tego modelu ? Nie wiem jakie wycierające się miejsca do sprawdzenia lakieru ? Jakieś sposoby do tego modelu czy raczej takie jak przy każdym motorze co jest opisane w osobnym temacie?
CBR - CustomBikeRobson
* CBR1200RR * Raptor+ R1 ENGINE(WIP)
Avatar użytkownika
Robson1903
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 700
Dołączył(a): 15/5/2009, 11:02
Lokalizacja: Łódź

Postprzez Kedar-88 » 30/5/2009, 19:54

ten motocykl sprawdza się standardowo jak wszystkie
Bandit 1200
Avatar użytkownika
Kedar-88
Stały bywalec
 
Posty: 1327
Dołączył(a): 21/8/2007, 04:54
Lokalizacja: Jaworzno

Postprzez elco » 30/5/2009, 21:07

Robson1903 napisał(a):I jeszcze chciałbym zapytać bo nei chce tworzyć nowego tematu na co zwrócić uwagę przy zakupie tego modelu ? Nie wiem jakie wycierające się miejsca do sprawdzenia lakieru ? Jakieś sposoby do tego modelu czy raczej takie jak przy każdym motorze co jest opisane w osobnym temacie?


Troche nie rozumie tego pytania ? Chcesz moto przerobic na psa i pytasz sie o lakier. Sprawdz dokladnie wszystkie elementy mechaniczne, reszta i tak pojdzie do kosza, albo porysuje sie przy pierwszej glebie.
Honda VFR 800 FI
Avatar użytkownika
elco
Moderator
 
Posty: 3014
Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław

Postprzez lonewolf » 30/5/2009, 21:17

Ja dodam od siebie, że 919 jest na gaźnikach i ma standardowo 128km. 929 jest już na wtrysku i ma 148km. Jeśli chodzi o trwałość, to podobno 919 wytrzyma dłużej.
Avatar użytkownika
lonewolf
Bywalec
 
Posty: 588
Dołączył(a): 29/5/2008, 19:48

Postprzez YZF R1 » 30/5/2009, 22:43

lonewolf napisał(a):Ja dodam od siebie, że 919 jest na gaźnikach i ma standardowo 128km. 929 jest już na wtrysku i ma 148km. Jeśli chodzi o trwałość, to podobno 919 wytrzyma dłużej.


i nie podobno lone tylko na pewno więcej wytrzyma :wink: :wink: :wink: skorzystaj z szukajki tam na pewno znajdziesz dużo na temat Frania
Avatar użytkownika
YZF R1
Moderator
 
Posty: 2765
Dołączył(a): 14/5/2008, 12:16
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Robson1903 » 31/5/2009, 09:50

elcommendante napisał(a):Troche nie rozumie tego pytania ?
Chodzi mi o jakieś tricki do sprawdzenia motocykla, czy nie jest po dzwonie, czy nie przeleciał X kilometrów w rolce i nie był malowany "od stup do głów". A dokładniej jeśli chodzi o niego dokładnie 919.
CBR - CustomBikeRobson
* CBR1200RR * Raptor+ R1 ENGINE(WIP)
Avatar użytkownika
Robson1903
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 700
Dołączył(a): 15/5/2009, 11:02
Lokalizacja: Łódź

Postprzez melvin » 31/5/2009, 11:51

SC33:
minusy:
gaźniki, przednia felga 16 co wiąże się z problemami przy zakupie opony, znaleźć używkę jest praktycznie niewykonalne.... poza tym mankament wszystkich fajer czyli panewki... no i graty do sc33 co raz droższe, kupić silnik to w ogóle kosmiczny koszt. do tego moto dość "tłuste" ostatnio miałem okazję porównywać w jednym garażu sc28/sc33(919)/sc44 i zadupek w sc33 jest najohydniejszy...
plusy:
honda, fajera, zajebiście trwałe ramy, małe spalanie, i ogólnie git moto jak każda fajera, ale trochę przestarzała konstrukcja.

co do 929:
plusy: jak dla mnie wszystko :) honda, fajera, wygodna, spalanie zależnie od jazdy od 7 do 11 litrów.
wtrysk paliwa, tanie części,zaje*iste hamulce (nawet bez oplotu) spory zapas mocy, liniowe jej oddawanie... i ogólnie wszystko czego ja potrzebuję :)
z minusów:
skrzynia biegów- przy katowanych motocyklach zdarza się że zdechnie 2gi bieg, exup lubi się spier*olić, i w powypadkowych moto może strzelić główka ramy wzdłóż, ew jak dzwon był bardzo mocny to wykrusza się kawałek ramy pod główką od strony silnika. poza tym silnik wydaje dość dziwne odgłosy, panewki też się zdarzają jak ktoś lata na długich wysokich gumach a ma za mało oleju...
ale za to 929 ciora nieziemsko.
no i pamiętaj że fajery nie są zbytnio poręczne jeśli chodzi o robienie tricków typu cyrkle itp... są po prostu zbyt toporne do tego.

odnośnie porównania tych 2ch fajer najwięcej dowiesz się na www.fireblade.pl
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! :twisted:
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8393
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski



Powrót do Motocykle



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości




na gr