VFR 800
Posty: 18
• Strona 1 z 1
VFR 800
Witam mam 27 lat i jestem tutaj nowy , chciałbym Was zapytać o opinie i rady ekploatacyjne na temat VFRki z 98 roku , jest to mój pierwszy motocykl i kupiłem Go założeniem długodystansowej turystyki i dojazdów do pracy a pozatym bardzo mi się podoba. Zdaje sobie sprawe że lepiej na początku byłoby kupić coś mniejszego aby nabrać doświadczenia i chciałem tak zrobić obejrzałem GS 500 , CB 500 , XJ 600 i 900 , bandit na wszystkich siedziałem i na wszystkich wyglądałem tak jak ktoś już to napisał " jak na psie " dlatego zdecydowałem sie na większy gabarytowo motocykl ( mam 194 cm wzrostu i 100 kg wagi.
Za wszelkie opinie z góry wielkie dzięki !
Za wszelkie opinie z góry wielkie dzięki !
kupiłem czarny "motur"
- Gracko
- Świeżak
- Posty: 11
- Dołączył(a): 15/3/2006, 15:58
Hmm...dobtrze wybrałeś...tym bardziej, że mając lat 27 masz już chyba w miarę pod czachą poukładane i nie będziesz przeginał, mając swiadomość, że niewiele jeszcze potrafisz.Przynajmniej mam taką nadzieję:)
VFR-do turystyki, szczególnie szybkiej jest naprawdę ok. wygodna, łatwo znaleźć do niej wszelkie turystyczne manele. ZMiniełbym na początek szybkę na wyższą:D
Eksploatacja...no cóż o roczniku 89 to bym mógł coś powiedzieć. Z nowszymi nie miałem przyjemności się zaznajomić. Ale gdyby kasa na to pozwalała to VFRka jest jedną z poważnych moich opcji w kategorii-motocykl na resztę życia:)
VFR-do turystyki, szczególnie szybkiej jest naprawdę ok. wygodna, łatwo znaleźć do niej wszelkie turystyczne manele. ZMiniełbym na początek szybkę na wyższą:D
Eksploatacja...no cóż o roczniku 89 to bym mógł coś powiedzieć. Z nowszymi nie miałem przyjemności się zaznajomić. Ale gdyby kasa na to pozwalała to VFRka jest jedną z poważnych moich opcji w kategorii-motocykl na resztę życia:)
brak opisu...
-
Thrillco - Mieszkaniec forum
- Posty: 2598
- Dołączył(a): 22/2/2006, 20:57
- Lokalizacja: Białystok
wielkie dzięki za wszelkie informacje i proszę o więcej !
mam jeszcze jedno pytanie - nie orientujecie sie jak jest ze zmianą licznika z mil na km ?? chodzi mi o wymiane samej tarczy ze skalą , czy jest to do zrobienia bo pytałem o to w firmie "HONDA Małopolski" w Krakowie i oni najchętniej wymieniliby mi całą deske z wszystkimi zegarami i wskaźnikami za jakieś straszne pieniądze - czy można samą tarcze podmienić ??
mam jeszcze jedno pytanie - nie orientujecie sie jak jest ze zmianą licznika z mil na km ?? chodzi mi o wymiane samej tarczy ze skalą , czy jest to do zrobienia bo pytałem o to w firmie "HONDA Małopolski" w Krakowie i oni najchętniej wymieniliby mi całą deske z wszystkimi zegarami i wskaźnikami za jakieś straszne pieniądze - czy można samą tarcze podmienić ??
kupiłem czarny "motur"
- Gracko
- Świeżak
- Posty: 11
- Dołączył(a): 15/3/2006, 15:58
znając życie obok wskazań w milach są malutkie cyferki w kilometrach a jak nie ma to poprostu mnóż to co wskazuje razy 1.6 dla przukładu 100 mp/h = ok 160km/h
po paru dniach muzgownica robi to automatycznie
po paru dniach muzgownica robi to automatycznie
-
PajÄ…k - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 704
- Dołączył(a): 16/9/2005, 22:54
- Lokalizacja: Warszawa Gocław
Dobry wybór
Fajny motocykl. też się nad nim zastanawiałem. Najlepszy na polskie warunki. Ponoć wspaniały na długie dystanse i bardzo żywotny silnik. Napisz później jak Ci się jeździ- może wymienię swoją Kawusię ... Pozdrawiam i życzę wiele pozytywnych wrażeń
Qzma lubi strzelać z bata
- qzmak
- Świeżak
- Posty: 8
- Dołączył(a): 23/3/2006, 00:25
- Lokalizacja: Karlsruhe
jak narazie zrobiłem około 300-400 kilometrów , wrażenie jest super tym bardziej że moje poprzednie 2 koła to był simsonek , podchodze do fury z dużym szacunkiem i czasami mnie jeszcze przeraża - z tego co zauważyłem w trasie to naprawde pozycja nawet przy moim wzroście jest wygodna i motorek super się prowadzi , troche wibruje ale to jest nawet przyjemne i podobno taki urok silnika V w tym motorku. Dalsze wrażenia z jazdy już za jakiś czas napisze Pozdrowionka !
kupiłem czarny "motur"
- Gracko
- Świeżak
- Posty: 11
- Dołączył(a): 15/3/2006, 15:58
Co do tarczy to wymyśliłem coś takiego, jeśli znasz się choć troche na komputerkach i umiesz rozkręcić licznik w swoim motorze, to zeskanuj licznik wprowadz do kompa i sam sobie go zaprojektuj. Pamiętaj że kreski od mil są troche w innych miejscach od km. Możesz sobie nawet walnąć właśny pomysł na liczniki, obrotomierz też przerobić. Potem do fotografa, obowiązkowo na matowym papierze, albo dobra drukarka i na papierze o wysokiej jakości ale nie na fotograficznym.
i tarcze masz za pare złotych! Ci w serwisach to czasem mają pomysły, całe licznik hi hi hi
i tarcze masz za pare złotych! Ci w serwisach to czasem mają pomysły, całe licznik hi hi hi
- mareo
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 8/2/2006, 18:24
- Lokalizacja: Ujsoły
Witam Wszystkich serdecznie
To jest mój pierwszy post na forum więc prosze nie bić jeśli popełnie jakieś "lamerskie" przestępstwo
Trafiłem do Was ponieważ chciałbym zasięgnąć troszkę imformacji na temat tej FVR-ki a chyba nie opłaca się robić nowego tematu.
Cała przygoda z motorkami zaczeła się... hmmm właściwie wogóle się nie zaczeła jeszcze hihi... Zawsze mi się podobały motory ale mie mam zielonego pojęcia o nich, nigdy nie miałem okazji jechać samodzielnie na żadnym. W sumie to jechałem raz w życiu samodzielnie tylko na skuterze.
Ostatnio idąc do sklepu moją uwagę przykuł pewien motorek... taaak taaaak... to był własnie VFR 800 ...z daleka prezentował się bardzo sympatycznie. Postanowiłem podejść bliżej i z każdym krokiem coraz bardziej mi się ten motorek podobał. Hmm....do tej pory to jedyne egzemplarze które mi się zawsze podobały z wyglądu to Kavasaki Ninja i Hayabuza (nawet nie jestem pewien czy dobrze napisałem ) Teraz do tego grona dołączył egzemplarz Hondy. Model o którym mówię jest z 98 roku. I teraz przekonałem się że muszę w końcu zrobił prawko na motorek i chciałbym przymierzyć się do zakupu takiej VFR-ki Jestem raczej rozważnym kierowcą za kółkiem - nawet jak miałem okazję prowadzić Subaru Imprezkę to wiedziałem że szarża to głupota
I tak zaczynajÄ… siÄ™ moje pytania:
- czy taka VFR-ka 800 to dobry pomysł na pierwszy motorek w życiu?
- jak wygląda żywotność tego motoru (ile kilometrów wytrzymują średnio silniki, jak często się coś w nich psuje)?
- jak jest z dostępnością części
- ogólnie jakie są roczne koszty eksploatacji takiej maszyny
- hmm...nic więcej narazie nie przychodzi mi do głowy..jak się pojawią następne pytania to napewno je zadam
Będę wdzięczny za odpowiedzi na powyższe questy
pozdrawiam
Gizmo
To jest mój pierwszy post na forum więc prosze nie bić jeśli popełnie jakieś "lamerskie" przestępstwo
Trafiłem do Was ponieważ chciałbym zasięgnąć troszkę imformacji na temat tej FVR-ki a chyba nie opłaca się robić nowego tematu.
Cała przygoda z motorkami zaczeła się... hmmm właściwie wogóle się nie zaczeła jeszcze hihi... Zawsze mi się podobały motory ale mie mam zielonego pojęcia o nich, nigdy nie miałem okazji jechać samodzielnie na żadnym. W sumie to jechałem raz w życiu samodzielnie tylko na skuterze.
Ostatnio idąc do sklepu moją uwagę przykuł pewien motorek... taaak taaaak... to był własnie VFR 800 ...z daleka prezentował się bardzo sympatycznie. Postanowiłem podejść bliżej i z każdym krokiem coraz bardziej mi się ten motorek podobał. Hmm....do tej pory to jedyne egzemplarze które mi się zawsze podobały z wyglądu to Kavasaki Ninja i Hayabuza (nawet nie jestem pewien czy dobrze napisałem ) Teraz do tego grona dołączył egzemplarz Hondy. Model o którym mówię jest z 98 roku. I teraz przekonałem się że muszę w końcu zrobił prawko na motorek i chciałbym przymierzyć się do zakupu takiej VFR-ki Jestem raczej rozważnym kierowcą za kółkiem - nawet jak miałem okazję prowadzić Subaru Imprezkę to wiedziałem że szarża to głupota
I tak zaczynajÄ… siÄ™ moje pytania:
- czy taka VFR-ka 800 to dobry pomysł na pierwszy motorek w życiu?
- jak wygląda żywotność tego motoru (ile kilometrów wytrzymują średnio silniki, jak często się coś w nich psuje)?
- jak jest z dostępnością części
- ogólnie jakie są roczne koszty eksploatacji takiej maszyny
- hmm...nic więcej narazie nie przychodzi mi do głowy..jak się pojawią następne pytania to napewno je zadam
Będę wdzięczny za odpowiedzi na powyższe questy
pozdrawiam
Gizmo
- Gizmo
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 24/5/2006, 00:56
zło zaczyna przemawiać przez moje usta
http://www.scigacz.pl/Honda,VFR,750,800 ... ,1648.html
http://www.scigacz.pl/Honda,VFR,750,800 ... ,1648.html
-
PajÄ…k - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 704
- Dołączył(a): 16/9/2005, 22:54
- Lokalizacja: Warszawa Gocław
evil napisał(a):roczne koszty eksploatacji - człowieku, a czy już wiesz, na jakim poziomie przebiegi rocznie będą?!
Wydaje mi się że ten ton ...bo chyba nei jest zbyt spokojny to ejst nie potrzebny Napisałem w poprzednim poście że dopiero zaczynam przygodę z jednośladami i zaczynam dopiero edukować się w tym temacie.
Pająk napisał(a):zło zaczyna przemawiać przez moje usta
http://www.scigacz.pl/Honda,VFR,750,800 ... ,1648.html
Dziękuję za linka...masz racje mój błąd że tam nie zajrzałem :/<skruszony>
Thrillco napisał(a):yyy...ale kącik grafomana to gdzies indziej jest...
Nie rozumiem o co Ci chodzi?:>
- Gizmo
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 24/5/2006, 00:56
Spalanie VFR RC36II(gaznik) i RC46(wtrysk) ???
Na forum dupa jest pod tym wzgledem, jakies pojedyncze opinie w roznych tematach ze niby 7-8litrow na 100km, ze wiecej niz XX itp.
Pytam konkretnie, najlepjej tych którzy sami jezdza/jezdzili!
Na forum dupa jest pod tym wzgledem, jakies pojedyncze opinie w roznych tematach ze niby 7-8litrow na 100km, ze wiecej niz XX itp.
Pytam konkretnie, najlepjej tych którzy sami jezdza/jezdzili!
GS 500E '93 --> VFR 800 '00
-
Kris2k - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1617
- Dołączył(a): 22/6/2006, 12:06
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Posty: 18
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości