Zobacz wÄ…tek - Szosowo-Turystyczny...
NAS Analytics TAG

Szosowo-Turystyczny...

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Szosowo-Turystyczny...

Postprzez KaSuYa » 25/5/2009, 20:52

Witam.

Od dłuższego czasu przyglądam się forum i w końcu chciałbym zakupić swój pierwszy motocykl a konkretnie coś w stylu szosowo- turystycznym.

Najbardziej przychylne opinie są przy Suzuki GSR 600 , i chciałbym wiedzieć czy ten motocykl jest godny polecenia. Zastanawiałem się również nad FZ6 .

ProszÄ™ o pomoc.
KaSuYa
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 25/5/2009, 20:49


Postprzez t_racer_ » 25/5/2009, 23:02

Proponował bym poszukać turystyka przynajmniej z górną owiewką, golas średnio sprawdza się w jeździe szosowo-turystycznej.
Avatar użytkownika
t_racer_
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 427
Dołączył(a): 9/1/2007, 23:11
Lokalizacja: Warmia


Postprzez devxx » 25/5/2009, 23:46

bandit, fazer ?
devxx
Świeżak
 
Posty: 294
Dołączył(a): 11/6/2008, 15:28
Lokalizacja: siÄ™ biorÄ… tacy debile...?

Postprzez KaSuYa » 26/5/2009, 11:33

No Fazer mi się podoba, ale jednak nie będę jeździł na jakieś duże trasy zazwyczaj miasto albo jakieś 10KM wyjazdy za miasto. Więc nie wiem czy taki Turystyk z krwi i kości opłaca się. A ja lubię się troszkę zabawić i wydaje mi się ,że taki GSR spełni moje oczekiwania. Do GSR chyba,też można założyć przednią owiewkę co nie?
KaSuYa
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 25/5/2009, 20:49

Postprzez Qba_Zeus » 26/5/2009, 12:47

Dwie sekundy googlania i jest szyba dedykowana, w dodatku na ścigaczu i to całkiem niezłej urody.
http://sklep.scigacz.pl/owiewka-puig-su ... 15667.html
SV 650 N
Avatar użytkownika
Qba_Zeus
Świeżak
 
Posty: 156
Dołączył(a): 7/1/2009, 15:28
Lokalizacja: Kraków

Postprzez dambandit » 26/5/2009, 13:50

Dajcie spokój z tymi szybami . GSR sprawdzi się po mieście do zabawy idealny do tego świetnie wygląda jak dla mnie znacznie przewyższa wyglądem nowego horneta . A z szybą daj sobie spokój tylko spie..... całe piękno nekeda . Osobiście mam bandita 600 n i tez czasami naginam 200 da się z tym żyć .
był suzuki bandit 600n będzie ......
Avatar użytkownika
dambandit
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1704
Dołączył(a): 9/11/2007, 19:45
Lokalizacja: Opole

Postprzez laser » 26/5/2009, 15:35

lub fazer naked też się ładnie prezentuje :)
popieram dambandit takie szkarłatne szybki tylki psują urok tych motorów
Avatar użytkownika
laser
Bywalec
 
Posty: 859
Dołączył(a): 8/5/2009, 19:12
Lokalizacja: KaliszCity

Postprzez KaSuYa » 26/5/2009, 15:35

W sumie cena za szybkę nie jest wygórowana, i można mieć ją w garażu bo montowanie jak piszą nie jest trudne i szybko się ją montuje.

Powiedzcie mi jeszcze, czy części do GSR są ogólnie dostępne ? czy tak jak do Aprili trzeba czekać aż sprowadzą. No i czy trzeba na mieście często redukować bieg żeby się trzymać w ruchu ? (Pytanie do posiadaczy nakedow)
KaSuYa
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 25/5/2009, 20:49

Postprzez rambo wwa » 26/5/2009, 15:44

KaSuYa napisał(a):W sumie cena za szybkę nie jest wygórowana, i można mieć ją w garażu bo montowanie jak piszą nie jest trudne i szybko się ją montuje.

Powiedzcie mi jeszcze, czy części do GSR są ogólnie dostępne ? czy tak jak do Aprili trzeba czekać aż sprowadzą. No i czy trzeba na mieście często redukować bieg żeby się trzymać w ruchu ? (Pytanie do posiadaczy nakedow)


Czlowieku w gsr masz do dyspozycji 100 kucy, tzn. jezdzisz tym jak chcesz i pytanie czy trzeba redukowac, zeby sie utrzymac w ruchu jest przeze mnie nie do konca zrozumiale.
Natomiast co do szyby to musze sie zgodzic z przedmowcami, ze psuje ona troche caloksztaltny wyglad (sam jestem zwolennikiem nakedow), ale to juz co kto lubi. Co prawda ja na swoim gs 500 nie latam 200km/h, ale musze powiedziec, ze przy predkosciach powyzej 120 mala owiewka, ktora posiadam bardzo sie przydaje.
Avatar użytkownika
rambo wwa
Świeżak
 
Posty: 209
Dołączył(a): 9/9/2006, 16:12
Lokalizacja: 0-22

Postprzez KaSuYa » 26/5/2009, 15:57

Tak wiem,że 100Kucy , ale osobiście śmigałem na 2T 125cc i przez chwile na 250cc i w każdym z tych moto należało redukować jeśli chciało się wyprzedzać lub elastycznie przyspieszać.

A z szybką to nie przesadzajcie aż tak brzydko to nie wygląda, bynajmniej nie z tą co posłał mi kolega bo widziałem na allegro GSR z większą owiewką i to już jest bardzo brzydkie.

Co do moich pytań to mnie proszę zrozumieć bo to będzie mój pierwszy porządny motocykl i nie chciałbym wydawać 20K na coś z czego będę nie zadowolony.
KaSuYa
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 25/5/2009, 20:49

Postprzez Qba_Zeus » 26/5/2009, 16:00

Ja myślę, że pytanie o redukcję jest całkiem zrozumiałe (choć nie wiem czemu kierowane do posiadaczy nakedów). Generalnie w GSR jest silnik wyjęty ze sporta - wysokoobrotowa rzędowa czwórka. I ona moment i moc ma w wysokim zakresie obrotów głównie. Ale nic się nie martw - do utrzymania się w ruchu tzw. "słaby dół" w 100 konnym motocyklu naprawdę nie jest problemem. Nie trzeba się odpychać nogami ;). Zresztą spróbuj się umówić na karawanę Suzuki - ja miałem okazję niedawno w Krakowie latać nowym GSRem i V-Stromem. Jeśli to Twój pierwszy motocykl - GSR jest mocny, po pociągnięciu go w kierunku czerwonego pola pokazuje pazur, trzeba uważać.
Silniki z dużym momentem obrotowym (tak jak ten V-Strom z jednostką znaną z SV czy Gladiusa), a mniejszą mocą, od samego dołu przyspieszają bardzo dynamicznie. No i dźwięk mają dużo milszy dla ucha :).
Sam ostatnio stoję przed tego typu wyborem: silniejszy dół i rasowy bulgot czy wysokoobrotowa kosiarka - na szczęście mam na czym latać póki co, ale przesiadka się szykuje powoli.
Problem owiewka czy bez rozpatrzyłem na korzyść nakeda.
Ostatnio edytowano 26/5/2009, 18:26 przez Qba_Zeus, Å‚Ä…cznie edytowano 2 razy
Avatar użytkownika
Qba_Zeus
Świeżak
 
Posty: 156
Dołączył(a): 7/1/2009, 15:28
Lokalizacja: Kraków

Postprzez KaSuYa » 26/5/2009, 16:25

Dzięki kolego !

A czy są jakieś znaczące różnice pomiędzy motocyklami 2006 a 2009 ?
Bo rozumiem,że K6 to 2006 a K9 to 2009 ?
KaSuYa
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 25/5/2009, 20:49



Powrót do Motocykle



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości




na górê