Ja myślę, że pytanie o redukcję jest całkiem zrozumiałe (choć nie wiem czemu kierowane do posiadaczy nakedów). Generalnie w GSR jest silnik wyjęty ze sporta - wysokoobrotowa rzędowa czwórka. I ona moment i moc ma w wysokim zakresie obrotów głównie. Ale nic się nie martw - do utrzymania się w ruchu tzw. "słaby dół" w 100 konnym motocyklu naprawdę nie jest problemem. Nie trzeba się odpychać nogami
. Zresztą spróbuj się umówić na karawanę Suzuki - ja miałem okazję niedawno w Krakowie latać nowym GSRem i V-Stromem. Jeśli to Twój pierwszy motocykl - GSR jest mocny, po pociągnięciu go w kierunku czerwonego pola pokazuje pazur, trzeba uważać.
Silniki z dużym momentem obrotowym (tak jak ten V-Strom z jednostką znaną z SV czy Gladiusa), a mniejszą mocą, od samego dołu przyspieszają bardzo dynamicznie. No i dźwięk mają dużo milszy dla ucha
.
Sam ostatnio stoję przed tego typu wyborem: silniejszy dół i rasowy bulgot czy wysokoobrotowa kosiarka - na szczęście mam na czym latać póki co, ale przesiadka się szykuje powoli.
Problem owiewka czy bez rozpatrzyłem na korzyść nakeda.