Zobacz wÄ…tek - gwarancja poserwisowa - jak to jest?
NAS Analytics TAG

gwarancja poserwisowa - jak to jest?

O wszystkim
_________

gwarancja poserwisowa - jak to jest?

Postprzez hellogrish » 25/5/2009, 19:28

witam,

oddaje za pare dni moto do serwisu (paski rozrzadu + ogolny przeglad)
i zastanawiam sie jak jest z gwarancja na wykonana robote.
za wymiane paskow place ok 300, wiadomo jak jest - spier... sie paski to bede mogl postawic moto na polce i co najwyzej sie na niego patrzec.
niestety kontaktu z serwisami nie wspominam zbyt dobrze.

rozumiem ze podstawa jest jakis paragon po zrobieniu moto?
macie jakies doswiadczenie w tego typu sprawach? ze po paru miesiacach siadl element naprawiany przez serwis?

pozdro
G.
Avatar użytkownika
hellogrish
Świeżak
 
Posty: 93
Dołączył(a): 28/5/2008, 18:40
Lokalizacja: krk / sc


Postprzez laser » 25/5/2009, 20:41

heh ... ujme to tak jeden serwis/mechanik robi dobrze jeden nie, powiedz gdzie prowadzisz a będzie łatwiej co kowiek powiedzieć
Avatar użytkownika
laser
Bywalec
 
Posty: 859
Dołączył(a): 8/5/2009, 19:12
Lokalizacja: KaliszCity


Postprzez hellogrish » 9/6/2009, 21:42

sorry ze odswiezam kotleta, ale krotkie pytanie: bierzecie jakis paragonik/fakturke po serwisie motonga?

pozdr
Avatar użytkownika
hellogrish
Świeżak
 
Posty: 93
Dołączył(a): 28/5/2008, 18:40
Lokalizacja: krk / sc

Postprzez Ciechan666 » 9/6/2009, 22:24

TO zależy :-) Jak masz serwis, w którym robisz moto od lat, to faktura Ci na gwizdek (chyba, że to coś poważnego było, to przyda się przy sprzedaży moto). Jak znasz serwis i wiesz, że Cię nie wydymają (ja tak mam), to jak nie weźmiesz faktury, to mniej zapłacisz (jakoś tam kombinują coś, nie znam się na podatkach :-)). Ale jak serwisu nie znasz, to bierz fakturę, bo będziesz potem mógł dochodzić swoich praw w razie jakby coś po serwisie było nie tak jak trzeba.
Avatar użytkownika
Ciechan666
Świeżak
 
Posty: 262
Dołączył(a): 12/4/2008, 20:28
Lokalizacja: Wawa

Postprzez hefron » 10/6/2009, 01:12

Jeśli chcesz żeby było zrobione dobrze - zrób to sam. To najlepsze rozwiązanie. Jeśli się nie znasz na tyle i nie masz takich zdolności manualnych to musisz wierzyć mechanikom w to co robią.
Jak coś się popsuje parę miesięcy po naprawie to jak możesz dochodzić swoich praw przecież mogło się stać milion różnych spraw i nie koniecznie to wina mechaników, a raczej na pewno nie ich wina. Moim zdaniem jak coś zrobią źle to od razu wiadomo. A jak coś się popsuło to albo wina użytkownika albo po prostu zużycie.
Avatar użytkownika
hefron
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1394
Dołączył(a): 11/5/2006, 13:53
Lokalizacja: Suchowola

Postprzez elco » 10/6/2009, 16:49

Czesci kupowane w ASO jak i wykonywane tam uslugi podlegaja gwarancji.
Podstawa do roszczen jest pragon albo faktura.
Honda VFR 800 FI
Avatar użytkownika
elco
Moderator
 
Posty: 3014
Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław



Powrót do Hydepark



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości




na górê