Zobacz wątek - 2 sezony postoju kawasaki zx6r
NAS Analytics TAG

2 sezony postoju kawasaki zx6r

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

2 sezony postoju kawasaki zx6r

Postprzez kaszup » 12/5/2009, 09:44

witam, zamierzam kupić zx6r od pierwszego właściciela, stan motocykla ze zdjęć wygląda ok, przebieg potwierdzony książką serwisową, kpl dokumentów itd. Jedyne co mnie martwi, to że motocykl 2 lata stał nieużywany.
Proszę o opinie na ten temat czy warto kupować taki motocykl
kaszup
Świeżak
 
Posty: 22
Dołączył(a): 12/5/2009, 09:41


Postprzez lonewolf » 12/5/2009, 10:42

Oczywiście, że warto. O ile chodzi, nic w nim nie stuka, jest prosty, nie ma żadnych wycieków i takie tam, to warto.
Avatar użytkownika
lonewolf
Bywalec
 
Posty: 588
Dołączył(a): 29/5/2008, 19:48


Postprzez Traperoso » 12/5/2009, 10:57

Sprawdź czy opony się nadają...
Kawasaki ER5 2005
Avatar użytkownika
Traperoso
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1645
Dołączył(a): 29/7/2006, 19:47
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez mar111cin » 12/5/2009, 11:35

opony jak opony, mógł troche pordzewieć. Patrz na wszystko co mogło skorodować i zbijaj cene.
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R :(, jest V-Strom 650 AK8 :)
Avatar użytkownika
mar111cin
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6941
Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
Lokalizacja: FSW (lubuskie)

Postprzez malyzck » 12/5/2009, 12:32

ja widzialem taka wlasnie kawke w kielcach masakra wszystko zardzewiale, lakier odchodzil platami, z felk baku itd. ale silnik zyleta i malutki przebieg, ale samo lakierowanie kosztowaloby niezla kaske, wiec wszystko zalezy od ceny i stanu moto
malyzck
Bywalec
 
Posty: 512
Dołączył(a): 31/3/2008, 08:52
Lokalizacja: Kielce

Postprzez laser » 12/5/2009, 12:38

a słyszałem ze dla silnika jak moto stoi tez jest nie dobre, może mieć problemy z odpaleniem.. tak jak po zimie... co do reszty to taj jak pisali wyżej dokładnie oblukaj go i sobacz czy nie ma śladów korozji warto tez zajrzeć dokładnie do zbiornika paliwa bo w paliwie jest woda ...
Avatar użytkownika
laser
Bywalec
 
Posty: 859
Dołączył(a): 8/5/2009, 19:12
Lokalizacja: KaliszCity

Postprzez masino » 12/5/2009, 12:45

Albo tak specjalnie napisane by zmniejszyć przebieg :)
Avatar użytkownika
masino
Świeżak
 
Posty: 215
Dołączył(a): 12/7/2008, 19:59
Lokalizacja: Suwałki

Postprzez Piter_Stunter » 12/5/2009, 13:05

2 lata nie używany, czyli pewnie były nie używane owiewki i założona klatka, licznik też bym nie używany za to używany był stelaż. Taka nasza rzeczywistość.
...PITER WCIĄŻ ŻYJE...
Stunt, panienki,imprezy,szypka jazda - to lubiem
Piter_Stunter
Świeżak
 
Posty: 254
Dołączył(a): 8/5/2009, 20:56
Lokalizacja: jest piter

Postprzez t_racer_ » 12/5/2009, 17:23

Co skonstruowano do poruszania się to ma się poruszać, jak stoi to marnieje. Wszystko co gumowe powinno iść do wymiany, nie tylko opony, ale też większość simeringów, a na pewno uszczelniacze w zawieszeniu i olej, olej w silniku, płyn hamulcowy, płyn chłodzący, filtry, świece... będzie tego trochę :) Cena musi być adekwatna do stanu i tych wszystkich wymian, więc super atrakcyjna. Inna sprawa, czy to nie wałek?
Avatar użytkownika
t_racer_
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 427
Dołączył(a): 9/1/2007, 23:11
Lokalizacja: Warmia

Postprzez YZF R1 » 12/5/2009, 17:27

Oj Panowie... kolego jedynym negatywnym skutkiem stania motocykla jest to że mógł pordzewieć tarcze napęd... to jaszcze zależy jak stał bo jeśli stał na dworze nie odpalany to kiepsko a jeśli w ciepłym garażu przepalony raz na jakiś czas to tym lepiej miej kilometrów nawinął oceń stan a wtedy dowiesz się jak stał nie używany, wiadomo całą resztę też musisz sprawdzić jak w każdym motocyklu. przede wszystkim wymień olej i świece a z pozostałych to ogumienie jesli jest konieczne no i ogólnie serwisik czyli synchro filry... a jak uda ci sie go zapalić na ssaniu to odrazu zmniejsz obroty na max tak aby sobie parkotal i powolutku sie rozgrzewał i nie gazuj błagam jak dotniesz dekli i będą gorąca bardzo gorące to wtedy coś tam możesz przygazować ale długo nie odpalany motocykl powinien sie rozgrzać aż do witraka....
Avatar użytkownika
YZF R1
Moderator
 
Posty: 2765
Dołączył(a): 14/5/2008, 12:16
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez MrYogi » 12/5/2009, 17:48

Witam ja się podepnę pod ten temat bo mam zbliżone pytanie.
Dość często pojawiają się ogłoszenia o motocyklu sprzedawanym od dilera lub bezpośrednio sprowadzonym od niego ( podobno ;) ) takie oferty są głównie z USA, ale to akurat szczegół.
I mam pytanie czy to możliwe że motor z 2007 (widziałem też ostatnio z 2006 ) stał tyle czasu u dilera czy to nie jest jakiś wałek że z moto coś nie tak ??

Dokładnie takie oferty :

http://moto.allegro.pl/item630350559_su ... _nowy.html

http://moto.allegro.pl/item624375095_du ... t_szt.html

http://moto.allegro.pl/item630349430_su ... _nowy.html

http://moto.allegro.pl/item626361021_zx ... ebieg.html


Ps. Oczywiście wiadomo że najlepiej iść przed zakupem ze sprzętem do serwisu na dokładny przegląd. Dziwi mnie ilość takich ofert.
R6 2004 - sprzedana
VN900-2007 :) i jazda byle dalej :)
MrYogi
Świeżak
 
Posty: 35
Dołączył(a): 7/11/2007, 08:00

Postprzez kaszup » 12/5/2009, 20:20

jeżeli mówię o tym egzemplarzu zx6r, na fotkach widać jeszcze pajęczyne, także wątpie aby była dołożona przez właciciela. Generalnie motorek nie był nawet odpalany przez ten czas, także faktycznie warto zaraz po zakupie wymienić kilka rzeczy co powinno przekładać się na cenę zakupu.
dzięki serdeczne za odpowiedzi, pozdrawiam
kaszup
Świeżak
 
Posty: 22
Dołączył(a): 12/5/2009, 09:41

Postprzez YZF R1 » 12/5/2009, 22:50

wałki sie zawsze zdarzają ale jest to możliwe w polskich salonach też jest mnóstwo motocykli z ubiegłych lat ja widziałem czarną R6 w salonie z 2005 roku przebieg 32 km w sumie nowa a widziałem ją w 2007 roku pod koniec roku i całkiem nei dawno jeszcze stała igiełka z zerowym przebiegiem R1 z 2006 widziałem ja może z pół roku temu takze takie sytuacje to norma....
Avatar użytkownika
YZF R1
Moderator
 
Posty: 2765
Dołączył(a): 14/5/2008, 12:16
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez bast » 13/5/2009, 07:35

laser napisał(a):..... sobacz czy nie ma śladów korozji warto tez zajrzeć dokładnie do zbiornika paliwa bo w paliwie jest woda ...


dokladnie, widzialem kiedys moto ktore stalo dlugo na dworze, w baku polowa to byla woda i dziury od rdzy w okol wlewu po odkreceniu obudowy korka
SPIDER DIARIES (otwórz link)

Yamaha YX 600 Radian ---> Suzuki DR-Z 400 SM
Avatar użytkownika
bast
Bywalec
 
Posty: 849
Dołączył(a): 7/7/2008, 11:09
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez TOM67 » 13/5/2009, 09:39

kaszup napisał(a):jeżeli mówię o tym egzemplarzu zx6r, na fotkach widać jeszcze pajęczyne,


Mój moto stał 8 godz pod pracą i też się pojawiła pajęczyna, może takie zdrowe powietrze :D .
TOM67
Świeżak
 
Posty: 111
Dołączył(a): 4/6/2008, 13:27

Postprzez damianbrykas » 13/5/2009, 19:54

Moim zdaniem wszystko warto kupić jeżeli jest odpowiednia cena. Jeżeli moto normalnie da radę odpalić i ciągle nie będzie gasł itp. przypasuje Ci do gustu i portfela to brać. Ale odrazu musisz liczyć na wkład pieniężny zmień olej,filtry,gumy(mogły sparcieć),oczywiście płyny hamulcowe, regulacja gaźników no i oczywiście spuść tą benzynę, która jest w zbiorniku bo w takim czasie ona zwietrzała napewno...A jeżeli zostawił zbiornik bez benzyny to świetny koleś musiał być(zobacz czy korozja nie wzieła go od środka) i płyn w chłodnicy. Kiedy to wszystko zrobisz pojeździj troszke spokojnie tak jak na docieranym motocyklu a potem z górki już ;)
damianbrykas
Świeżak
 
Posty: 34
Dołączył(a): 23/4/2009, 19:28
Lokalizacja: Inowrocław

Postprzez kaszup » 14/5/2009, 06:32

ile km powinno się właśnie, oszczędnie jeździć po takim długim postoju?
kaszup
Świeżak
 
Posty: 22
Dołączył(a): 12/5/2009, 09:41

Postprzez Przemo_rene » 14/5/2009, 10:28

aż np tarcze, jeśli są minimalnie pordzewiałe-przestaną być, a każda część z tych "ruchomych" przejdzie swoje "ponowne rozdziewiczanie" poprzez jej uzytkowanie parenaście razy-wyszstkie zaiwasy, amor, klamki, pedał, podnóżki itd. Obstawiam z 500km spokojnej jazdy po wymianach i wtedy masz pewność, że jest gites. Choć na to NIE MA REGUŁY - czasem do 3 załączeń wiatraka + 100km. A czasem jak po prostu się wczujesz w moto
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo Przegląd Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R

Postprzez damianbrykas » 14/5/2009, 14:30

zgodzę się z Przemo_rene napisał ci to co ja bym napisał ;) Pozdrawiam
damianbrykas
Świeżak
 
Posty: 34
Dołączył(a): 23/4/2009, 19:28
Lokalizacja: Inowrocław



Powrót do Motocykle



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości




na gr