Moc silnika w gsxr 600 k5 a cbr 600RR
Posty: 19
• Strona 1 z 1
Moc silnika w gsxr 600 k5 a cbr 600RR
Mam do Was takie pytanie . Mówi się że honda cbr 600RR jest najłagodniejsza z 6-setek( nie przytaczam tu F4i) . A z tego co czytam w MOTOCYKLU, to że gsxr k4-k5 ma najmniejszą moc zmierzoną na hamowni i że silnik w porównaniu z innymi nie jest taki mocny (porównywali na torze )
Gixer ma 103 KM
RR ma 111KM .
Reszta 600cc ma jeszcze więcej .
Zatem czemu mówi się że cbrka jest najłagodniejsza ?skoro ma lepsze czasy niż K5. Chodzi tu o oddawanie mocy ? W którym zakresie gixer ma przewagę ? Gdzie przejawia się agresywność ?Miał ktoś przyjemność jazdy tymi dwoma modelami ?
Gixer ma 103 KM
RR ma 111KM .
Reszta 600cc ma jeszcze więcej .
Zatem czemu mówi się że cbrka jest najłagodniejsza ?skoro ma lepsze czasy niż K5. Chodzi tu o oddawanie mocy ? W którym zakresie gixer ma przewagę ? Gdzie przejawia się agresywność ?Miał ktoś przyjemność jazdy tymi dwoma modelami ?
CBR 600F 2001 | http://images37.fotosik.pl/265/e87d623e086c6f20med.png
-
jordan23 - Stały bywalec
- Posty: 1103
- Dołączył(a): 23/2/2008, 11:40
- Lokalizacja: jestem?
Ale takie czasy wykręcają zawodowi kierowcy którzy pół życia spędzili na motocyklu a połowę z tego na torze .
jordan jeśli to ma być twoje pierwsze moto raczej nie poczujesz różnicy . Jak odkręcisz manetkę i tak będzie armagedon w twoim odczuciu . Co do jazdy po torze byłem parę razy na wyrazowie pod częstochową ( straszna lipa no ale jakieś początki muszą być ) moim bandziorem spokojnie objeżdżałem ludzi na r1 którzy nie mieli pojęcia o jeździe na moto i wchodzeniu w zakręty .
W codziennej eksploatacji znudzi ci się kręcenie motocykla na wysokie obroty . Chyba ze planujesz głownie jeździć moto po torze .
jordan jeśli to ma być twoje pierwsze moto raczej nie poczujesz różnicy . Jak odkręcisz manetkę i tak będzie armagedon w twoim odczuciu . Co do jazdy po torze byłem parę razy na wyrazowie pod częstochową ( straszna lipa no ale jakieś początki muszą być ) moim bandziorem spokojnie objeżdżałem ludzi na r1 którzy nie mieli pojęcia o jeździe na moto i wchodzeniu w zakręty .
W codziennej eksploatacji znudzi ci się kręcenie motocykla na wysokie obroty . Chyba ze planujesz głownie jeździć moto po torze .
był suzuki bandit 600n będzie ......
-
dambandit - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1704
- Dołączył(a): 9/11/2007, 19:45
- Lokalizacja: Opole
Planuję głównie po mieście ,do pracy .
CBR 600F 2001 | http://images37.fotosik.pl/265/e87d623e086c6f20med.png
-
jordan23 - Stały bywalec
- Posty: 1103
- Dołączył(a): 23/2/2008, 11:40
- Lokalizacja: jestem?
w takich warunkach liczy się liniowe oddawanie momentu, dostępnego możliwie najniżej. małe sv polecam.
-
SQ - Mieszkaniec forum
- Posty: 1677
- Dołączył(a): 22/11/2007, 23:05
- Lokalizacja: Przasnysz/Ostrołęka
Dokładnie jakiś miejski przecinak był by najlepszy . hornet gsr a sv to już wogóle wymiata, wygodna pozycja . Nie są to sporty wiec za cenę używanej 600rr kupisz 1-2 latki właśnie serii sv gsr , hornet , fazer
Kiedyś tez byłem nastawiony na sporta dalej się waham ale co do następnego moto skłaniam się raczej ku czemuś co ma cechy turystyczne .
SQ widzę że pobiłeś moje spalanie . Ostatnio jeżdżę z plecakiem i podskoczyło tak do 6,2
Kiedyś tez byłem nastawiony na sporta dalej się waham ale co do następnego moto skłaniam się raczej ku czemuś co ma cechy turystyczne .
SQ widzę że pobiłeś moje spalanie . Ostatnio jeżdżę z plecakiem i podskoczyło tak do 6,2

był suzuki bandit 600n będzie ......
-
dambandit - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1704
- Dołączył(a): 9/11/2007, 19:45
- Lokalizacja: Opole
Gsr i hornet są świetne . Tylko planuje tez czasami jakieś wypady więc golas odpada
Jeszcze pomyślę ,mam czas

CBR 600F 2001 | http://images37.fotosik.pl/265/e87d623e086c6f20med.png
-
jordan23 - Stały bywalec
- Posty: 1103
- Dołączył(a): 23/2/2008, 11:40
- Lokalizacja: jestem?
jordan23 napisał(a):Gsr i hornet są świetne . Tylko planuje tez czasami jakieś wypady więc golas odpadaJeszcze pomyślę ,mam czas
przecież sv występje z owiewką (półowiewką). a dół można samemu dołożyć
-
SQ - Mieszkaniec forum
- Posty: 1677
- Dołączył(a): 22/11/2007, 23:05
- Lokalizacja: Przasnysz/Ostrołęka
są nawet wersje z całą owiewką, ale to chyba w tych nowszych modelach od 2008
XR 400R | | Kula daje fula
| | https://www.youtube.com/watch?v=2Cq4e3WiCr0

-
Kula07 - Stały bywalec
- Posty: 1006
- Dołączył(a): 29/10/2008, 07:43
- Lokalizacja: Sadłuki
Kula07 napisał(a):są nawet wersje z całą owiewką, ale to chyba w tych nowszych modelach od 2008
nieeee. chyba w 2003 zmieniła się rama i do wersji z półowiewką można dokupić dolną jej część. chociaż mi szkoda byłoby przykrywać tak ładną ramę.
-
SQ - Mieszkaniec forum
- Posty: 1677
- Dołączył(a): 22/11/2007, 23:05
- Lokalizacja: Przasnysz/Ostrołęka
-
SQ - Mieszkaniec forum
- Posty: 1677
- Dołączył(a): 22/11/2007, 23:05
- Lokalizacja: Przasnysz/Ostrołęka
Jeszcze fazer jest dobrym sprzętem do miasta i w trasę.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
-
Landryss25 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6269
- Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
- Lokalizacja: Liw
SQ napisał(a):Kula07 napisał(a):są nawet wersje z całą owiewką, ale to chyba w tych nowszych modelach od 2008
nieeee. chyba w 2003 zmieniła się rama i do wersji z półowiewką można dokupić dolną jej część. chociaż mi szkoda byłoby przykrywać tak ładną ramę.
chyba że

XR 400R | | Kula daje fula
| | https://www.youtube.com/watch?v=2Cq4e3WiCr0

-
Kula07 - Stały bywalec
- Posty: 1006
- Dołączył(a): 29/10/2008, 07:43
- Lokalizacja: Sadłuki
Re: Moc silnika w gsxr 600 k5 a cbr 600RR
jordan23 napisał(a):Mam do Was takie pytanie . Mówi się że honda cbr 600RR jest najłagodniejsza z 6-setek( nie przytaczam tu F4i) . A z tego co czytam w MOTOCYKLU, to że gsxr k4-k5 ma najmniejszą moc zmierzoną na hamowni i że silnik w porównaniu z innymi nie jest taki mocny (porównywali na torze )
Gixer ma 103 KM
RR ma 111KM .
Reszta 600cc ma jeszcze więcej .
Zatem czemu mówi się że cbrka jest najłagodniejsza ?skoro ma lepsze czasy niż K5. Chodzi tu o oddawanie mocy ? W którym zakresie gixer ma przewagę ? Gdzie przejawia się agresywność ?Miał ktoś przyjemność jazdy tymi dwoma modelami ?
Jordan kolego sprawa ma się następująco: pomimo iż rr ma nieznacznie większą moc to jest jeszcze moment w jakim oddaje tą moc. nie sądzę aby cbr miał lepsze czasy od gixxa, gixx inaczej oddaje moc niż honda, w hondzie wolniej skazówka idize do czerwonego pola i łagodniej niż w suzuki. a jeszcze inaczej np w R6. do tego weź pod uwagę charakterystykę pracy silnika oraz najlepszego zakresu każdy silnik ma w innym zakresie max moc, i każdy inaczej tą moc oddaje nie zawsze kilka koni mniej oznacza gorszy czas weź pod uwagę moment obrotowy, jak i kiedy jest oddawany a także przełożenia. Każdy lubi to co lubi...
-
YZF R1 - Moderator
- Posty: 2765
- Dołączył(a): 14/5/2008, 12:16
- Lokalizacja: Warszawa
SV 650 jest w wersji z pełną owiewką nazywa się SPORT. Były modele z 2006 roku i nowsze.
Na dłuższą trasę CBR F4i będzie wygodniejsza niż RR,
po jedzie RR na trasie pasażer będzie Cię przeklinał.
Na dłuższą trasę CBR F4i będzie wygodniejsza niż RR,
po jedzie RR na trasie pasażer będzie Cię przeklinał.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
- Raczek_6
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
Raczek, ja sie jeszcze spotkalem z nazewnictwem SV 650V, ale na alledrogo nikt tak ogloszenia nie zatytulowal 

Energie ist nichts ohne Steuerung.
Nie jest dla mnie ważna Twoja ranga na forum, staż, ilość wypisanych postów, dla mnie jesteś człowiekiem i tylko w takich kategoriach Cię postrzegam.
Nie jest dla mnie ważna Twoja ranga na forum, staż, ilość wypisanych postów, dla mnie jesteś człowiekiem i tylko w takich kategoriach Cię postrzegam.
-
OvertakeR - Świeżak
- Posty: 170
- Dołączył(a): 21/12/2008, 13:53
Jordan23 jak już zdecydowałeś się na sporta, to nie ma co debatować który jest lepszy z tych dwóch, kup ten co bardziej wizualnie Ci się podoba
.
Różnica w mocy przy dojeżdżaniu do pracy czy jakieś wypady nie będzie zauważalna, moja RR'ka oddaje moc w porównaniu do kawy 636 '05 łagodniej, bardziej liniowo, porównania do GSXR'a nie mam. Spalanie w RR po mieście wychodzi w granicach 7,5L, trasa mniej więcej tyle samo, może dlatego że spokojnej nie robiłem jeszcze. Jazda po mieście nie jest strasznie uciążliwa, moto dobrze się przeciska między autami, jedynie dziurawe drogi trochę wkurzają. Jak planujesz plecaczka na jednym i drugim po dłuższej (powyżej 100km) trasie przeklnie Ciebie i moto
.

Różnica w mocy przy dojeżdżaniu do pracy czy jakieś wypady nie będzie zauważalna, moja RR'ka oddaje moc w porównaniu do kawy 636 '05 łagodniej, bardziej liniowo, porównania do GSXR'a nie mam. Spalanie w RR po mieście wychodzi w granicach 7,5L, trasa mniej więcej tyle samo, może dlatego że spokojnej nie robiłem jeszcze. Jazda po mieście nie jest strasznie uciążliwa, moto dobrze się przeciska między autami, jedynie dziurawe drogi trochę wkurzają. Jak planujesz plecaczka na jednym i drugim po dłuższej (powyżej 100km) trasie przeklnie Ciebie i moto

-
MaRRiusz - Świeżak
- Posty: 369
- Dołączył(a): 14/12/2008, 08:49
- Lokalizacja: Warszawa
Posty: 19
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości