Zobacz wÄ…tek - Moc silnika w gsxr 600 k5 a cbr 600RR
NAS Analytics TAG

Moc silnika w gsxr 600 k5 a cbr 600RR

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Moc silnika w gsxr 600 k5 a cbr 600RR

Postprzez jordan23 » 4/5/2009, 14:07

Mam do Was takie pytanie . Mówi się że honda cbr 600RR jest najłagodniejsza z 6-setek( nie przytaczam tu F4i) . A z tego co czytam w MOTOCYKLU, to że gsxr k4-k5 ma najmniejszą moc zmierzoną na hamowni i że silnik w porównaniu z innymi nie jest taki mocny (porównywali na torze )
Gixer ma 103 KM
RR ma 111KM .
Reszta 600cc ma jeszcze więcej .
Zatem czemu mówi się że cbrka jest najłagodniejsza ?skoro ma lepsze czasy niż K5. Chodzi tu o oddawanie mocy ? W którym zakresie gixer ma przewagę ? Gdzie przejawia się agresywność ?Miał ktoś przyjemność jazdy tymi dwoma modelami ?
Avatar użytkownika
jordan23
Stały bywalec
 
Posty: 1103
Dołączył(a): 23/2/2008, 11:40
Lokalizacja: jestem?


cbr

Postprzez WENICJUSZ » 4/5/2009, 14:20

Poprostu kolego W cbr zawsze wiesz co stanie siÄ™ po odkreceniu manetki
VFR - daje rade
Avatar użytkownika
WENICJUSZ
Świeżak
 
Posty: 142
Dołączył(a): 12/3/2008, 17:21
Lokalizacja: Toruń


Postprzez dambandit » 4/5/2009, 17:22

Ale takie czasy wykręcają zawodowi kierowcy którzy pół życia spędzili na motocyklu a połowę z tego na torze .

jordan jeśli to ma być twoje pierwsze moto raczej nie poczujesz różnicy . Jak odkręcisz manetkę i tak będzie armagedon w twoim odczuciu . Co do jazdy po torze byłem parę razy na wyrazowie pod częstochową ( straszna lipa no ale jakieś początki muszą być ) moim bandziorem spokojnie objeżdżałem ludzi na r1 którzy nie mieli pojęcia o jeździe na moto i wchodzeniu w zakręty .

W codziennej eksploatacji znudzi ci się kręcenie motocykla na wysokie obroty . Chyba ze planujesz głownie jeździć moto po torze .
był suzuki bandit 600n będzie ......
Avatar użytkownika
dambandit
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1704
Dołączył(a): 9/11/2007, 19:45
Lokalizacja: Opole

Postprzez jordan23 » 4/5/2009, 18:13

Planuję głównie po mieście ,do pracy .
Avatar użytkownika
jordan23
Stały bywalec
 
Posty: 1103
Dołączył(a): 23/2/2008, 11:40
Lokalizacja: jestem?

Postprzez SQ » 4/5/2009, 20:27

w takich warunkach liczy się liniowe oddawanie momentu, dostępnego możliwie najniżej. małe sv polecam.
Avatar użytkownika
SQ
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1677
Dołączył(a): 22/11/2007, 23:05
Lokalizacja: Przasnysz/Ostrołęka

Postprzez dambandit » 4/5/2009, 21:05

Dokładnie jakiś miejski przecinak był by najlepszy . hornet gsr a sv to już wogóle wymiata, wygodna pozycja . Nie są to sporty wiec za cenę używanej 600rr kupisz 1-2 latki właśnie serii sv gsr , hornet , fazer

Kiedyś tez byłem nastawiony na sporta dalej się waham ale co do następnego moto skłaniam się raczej ku czemuś co ma cechy turystyczne .


SQ widzę że pobiłeś moje spalanie . Ostatnio jeżdżę z plecakiem i podskoczyło tak do 6,2 :)
był suzuki bandit 600n będzie ......
Avatar użytkownika
dambandit
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1704
Dołączył(a): 9/11/2007, 19:45
Lokalizacja: Opole

Postprzez jordan23 » 4/5/2009, 21:22

Gsr i hornet są świetne . Tylko planuje tez czasami jakieś wypady więc golas odpada ;) Jeszcze pomyślę ,mam czas
Avatar użytkownika
jordan23
Stały bywalec
 
Posty: 1103
Dołączył(a): 23/2/2008, 11:40
Lokalizacja: jestem?

Postprzez SQ » 5/5/2009, 06:39

jordan23 napisał(a):Gsr i hornet są świetne . Tylko planuje tez czasami jakieś wypady więc golas odpada ;) Jeszcze pomyślę ,mam czas


przecież sv występje z owiewką (półowiewką). a dół można samemu dołożyć
Avatar użytkownika
SQ
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1677
Dołączył(a): 22/11/2007, 23:05
Lokalizacja: Przasnysz/Ostrołęka

Postprzez Kula07 » 5/5/2009, 06:48

są nawet wersje z całą owiewką, ale to chyba w tych nowszych modelach od 2008
XR 400R | | Kula daje fula :D | | https://www.youtube.com/watch?v=2Cq4e3WiCr0
Avatar użytkownika
Kula07
Stały bywalec
 
Posty: 1006
Dołączył(a): 29/10/2008, 07:43
Lokalizacja: Sadłuki

Postprzez SQ » 5/5/2009, 07:00

Kula07 napisał(a):są nawet wersje z całą owiewką, ale to chyba w tych nowszych modelach od 2008


nieeee. chyba w 2003 zmieniła się rama i do wersji z półowiewką można dokupić dolną jej część. chociaż mi szkoda byłoby przykrywać tak ładną ramę.
Avatar użytkownika
SQ
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1677
Dołączył(a): 22/11/2007, 23:05
Lokalizacja: Przasnysz/Ostrołęka

Postprzez Qba_Zeus » 5/5/2009, 07:14

Bez owiewki też można latać. Dopiero powyżej 150 na dłuższą metę robi się ciężko, ale gdzie w Polsce tyle...
SV 650 N
Avatar użytkownika
Qba_Zeus
Świeżak
 
Posty: 156
Dołączył(a): 7/1/2009, 15:28
Lokalizacja: Kraków

Postprzez SQ » 5/5/2009, 07:22

gdzie? prawie wszędzie
Avatar użytkownika
SQ
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1677
Dołączył(a): 22/11/2007, 23:05
Lokalizacja: Przasnysz/Ostrołęka

Postprzez Landryss25 » 5/5/2009, 08:44

Jeszcze fazer jest dobrym sprzętem do miasta i w trasę.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez wikples » 5/5/2009, 09:31

No i Hornet S też występuje, ale w tych starszych wersjach :)
Avatar użytkownika
wikples
Bywalec
 
Posty: 969
Dołączył(a): 24/1/2008, 20:18
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Kula07 » 5/5/2009, 11:24

SQ napisał(a):
Kula07 napisał(a):są nawet wersje z całą owiewką, ale to chyba w tych nowszych modelach od 2008


nieeee. chyba w 2003 zmieniła się rama i do wersji z półowiewką można dokupić dolną jej część. chociaż mi szkoda byłoby przykrywać tak ładną ramę.


chyba że :D bo znajomy kupił nówkę Sv-ke i ma w pełnej owiewce, ale nie mówił, że musiał dokupić dolną część, to może dlatego, że kupił ją w angielskim salonie.
XR 400R | | Kula daje fula :D | | https://www.youtube.com/watch?v=2Cq4e3WiCr0
Avatar użytkownika
Kula07
Stały bywalec
 
Posty: 1006
Dołączył(a): 29/10/2008, 07:43
Lokalizacja: Sadłuki

Re: Moc silnika w gsxr 600 k5 a cbr 600RR

Postprzez YZF R1 » 5/5/2009, 11:52

jordan23 napisał(a):Mam do Was takie pytanie . Mówi się że honda cbr 600RR jest najłagodniejsza z 6-setek( nie przytaczam tu F4i) . A z tego co czytam w MOTOCYKLU, to że gsxr k4-k5 ma najmniejszą moc zmierzoną na hamowni i że silnik w porównaniu z innymi nie jest taki mocny (porównywali na torze )
Gixer ma 103 KM
RR ma 111KM .
Reszta 600cc ma jeszcze więcej .
Zatem czemu mówi się że cbrka jest najłagodniejsza ?skoro ma lepsze czasy niż K5. Chodzi tu o oddawanie mocy ? W którym zakresie gixer ma przewagę ? Gdzie przejawia się agresywność ?Miał ktoś przyjemność jazdy tymi dwoma modelami ?


Jordan kolego sprawa ma się następująco: pomimo iż rr ma nieznacznie większą moc to jest jeszcze moment w jakim oddaje tą moc. nie sądzę aby cbr miał lepsze czasy od gixxa, gixx inaczej oddaje moc niż honda, w hondzie wolniej skazówka idize do czerwonego pola i łagodniej niż w suzuki. a jeszcze inaczej np w R6. do tego weź pod uwagę charakterystykę pracy silnika oraz najlepszego zakresu każdy silnik ma w innym zakresie max moc, i każdy inaczej tą moc oddaje nie zawsze kilka koni mniej oznacza gorszy czas weź pod uwagę moment obrotowy, jak i kiedy jest oddawany a także przełożenia. Każdy lubi to co lubi...
Avatar użytkownika
YZF R1
Moderator
 
Posty: 2765
Dołączył(a): 14/5/2008, 12:16
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Raczek_6 » 5/5/2009, 20:46

SV 650 jest w wersji z pełną owiewką nazywa się SPORT. Były modele z 2006 roku i nowsze.

Na dłuższą trasę CBR F4i będzie wygodniejsza niż RR,
po jedzie RR na trasie pasażer będzie Cię przeklinał.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
Raczek_6
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa

Postprzez OvertakeR » 6/5/2009, 07:41

Raczek, ja sie jeszcze spotkalem z nazewnictwem SV 650V, ale na alledrogo nikt tak ogloszenia nie zatytulowal :)
Energie ist nichts ohne Steuerung.


Nie jest dla mnie ważna Twoja ranga na forum, staż, ilość wypisanych postów, dla mnie jesteś człowiekiem i tylko w takich kategoriach Cię postrzegam.
Avatar użytkownika
OvertakeR
Świeżak
 
Posty: 170
Dołączył(a): 21/12/2008, 13:53

Postprzez MaRRiusz » 6/5/2009, 08:24

Jordan23 jak już zdecydowałeś się na sporta, to nie ma co debatować który jest lepszy z tych dwóch, kup ten co bardziej wizualnie Ci się podoba :).
Różnica w mocy przy dojeżdżaniu do pracy czy jakieś wypady nie będzie zauważalna, moja RR'ka oddaje moc w porównaniu do kawy 636 '05 łagodniej, bardziej liniowo, porównania do GSXR'a nie mam. Spalanie w RR po mieście wychodzi w granicach 7,5L, trasa mniej więcej tyle samo, może dlatego że spokojnej nie robiłem jeszcze. Jazda po mieście nie jest strasznie uciążliwa, moto dobrze się przeciska między autami, jedynie dziurawe drogi trochę wkurzają. Jak planujesz plecaczka na jednym i drugim po dłuższej (powyżej 100km) trasie przeklnie Ciebie i moto :).
Avatar użytkownika
MaRRiusz
Świeżak
 
Posty: 369
Dołączył(a): 14/12/2008, 08:49
Lokalizacja: Warszawa



Powrót do Motocykle



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości




na górê