Suzuki SV650S
Posty: 67
• Strona 1 z 4 • 1, 2, 3, 4
Suzuki SV650S
Witam.
Przymierzam się do kupna suzuki SV650S i chciałbym poznać Wasze opinie co do tego motoru.
Może ktoś miał już styczność z tym modelem .
Rok produkcji: 2003
Moc silnika: 72 KM (i tu pytanie, jaką prędkość można wyciągnąć na tylu konikach? )
Przymierzam się do kupna suzuki SV650S i chciałbym poznać Wasze opinie co do tego motoru.
Może ktoś miał już styczność z tym modelem .
Rok produkcji: 2003
Moc silnika: 72 KM (i tu pytanie, jaką prędkość można wyciągnąć na tylu konikach? )
-
deeshell - Świeżak
- Posty: 61
- Dołączył(a): 30/4/2009, 15:26
deeshell użyj głowy i szukajki . Było mnóstwo tematów o sv!
CBR 600F 2001 | http://images37.fotosik.pl/265/e87d623e086c6f20med.png
-
jordan23 - Stały bywalec
- Posty: 1103
- Dołączył(a): 23/2/2008, 11:40
- Lokalizacja: jestem?
-
Kris2k - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1617
- Dołączył(a): 22/6/2006, 12:06
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Polecam:
http://www.sv650.fora.pl/
Prędkość niewiele ponad 200km/h wersja S pewnie z 220 przy dobrych warunkach..
btw gdzie ty tyle chcesz jechać:)
http://www.sv650.fora.pl/
Prędkość niewiele ponad 200km/h wersja S pewnie z 220 przy dobrych warunkach..
btw gdzie ty tyle chcesz jechać:)
Sv 650N
-
Mizgard - Świeżak
- Posty: 23
- Dołączył(a): 17/3/2009, 17:09
To są 2 różne motocykle , gdyż drogi kolego SV jest to wersja silnika w układzie V która oddaje moc od samego dołu obrotów a Z 750 to inna sprawa 4 cylindrowy w układzie rzędowym oddaje moc po kręceniu go na wyższe obroty ...
sc33 FireBlade
-
JędrekZDW - Bywalec
- Posty: 958
- Dołączył(a): 29/5/2008, 11:19
- Lokalizacja: Zduńska Wola
No ja to wiem, ale chodzi o to, że mam 16k, oba moto mi się podobają i są mniej więcej w tym samym przedziale cenowym i chcę kupić któryś z nich. Stąd zapytanie, który byście bardziej polecili i dlaczego. Wcześniej zastanawiałem się też nad bandziorem 650, ale to bardziej turystyk niż sport/miasto.
- czams
- Świeżak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 1/5/2009, 12:02
Jeśli jesteś początkujący to odpuść sobie kawę. Jest to ciężka krowa czyli trudniejsza do nauki jazdy i do manewrowania w mieście. SV z owiewką pod względem prowadzenia nie różni się od gołej wersji więc w mieście spisze się bardzo dobrze. A w trasie owiewka daje spory komfort.
Ogólnie moto jest bardzo dobre i silnik w układzie V jest moim zdaniem super do jazdy po mieście i w trasie. Dużo rzadziej w nim zmienia się biegi.
Bierz SV.
Ogólnie moto jest bardzo dobre i silnik w układzie V jest moim zdaniem super do jazdy po mieście i w trasie. Dużo rzadziej w nim zmienia się biegi.
Bierz SV.
,,De gustibus non est disputandum"(Å‚ac.)-O gustach siÄ™ nie dyskutuje.
-
Landryss25 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6269
- Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
- Lokalizacja: Liw
Sam zastanawiałem się nad sv, naprawdę pikny dźwięk.
f4 | | Przeczytaj !! | | viewtopic.php?p=209115#209115
-
CeBeRek - Stały bywalec
- Posty: 1265
- Dołączył(a): 27/8/2007, 23:04
- Lokalizacja: trolownia
-
CeBeRek - Stały bywalec
- Posty: 1265
- Dołączył(a): 27/8/2007, 23:04
- Lokalizacja: trolownia
Parę tygodni temu miałem okazje dwa dni polatać SV (2005). Był to golas co prawda, ale wrażenia niesamowite. Motocykl bardzo lekki, przyjemny w prowadzeniu i zwinny. Do tego jak już ktoś wyżej wspomniał świetny dźwięk silnika, ale co najważniejsze - jego charakter - ma pazur od samego dołu i daje niesamowitą frajdę z jazdy, a do tego przyspieszenie ma naprawdę niezłe. Hamulce również bardzo dobre.
Jeśli chodzi o częstotliwość zmiany biegów - w testach elastyczności rozkłada m.in. dużego bandytę. Dla mnie po prostu miód i esencja motocykla, rozglądam się powoli za egzemplarzem dla mnie. Wersja z owiewką pozwala pewnie wytrzymać dłużej niż parę sekund przy 180kmh, które na 650N są baaardzo męczące. Na pewno owiewka jest bardzo praktyczna, ale ten wygląd... W Polsce zresztą i tak raczej tak szybko nie ma gdzie latać, a do 130 bez owiewki dla mnie jest komfort.
Nie wszystkim taka jazda na pewno leży więc zachęcam do jazd próbnych, bo bez tego ciężko sobie wyrobić opinię o moto. I to do jazd różnymi modelami, żeby mieć porównanie.
Po 100 km bolał mnie nieco tyłek, nie wiem czy to nie wina kanapy, bo pozycja wg mnie wygodna, wtulona delikatnie nogami w bak, ale w żadnym wypadku nie leżąca.
Prędkość maksymalna Nki jest jakoś powyżej 200, ale raczej bez owiewki to męczący sport . Z owiewką pewnie ciut więcej, ale jak chcesz latać tyle i więcej (gdzie?) to poszukaj innego moto. Jeśli jednak oczekujesz spontanicznej reakcji na manetkę za każdym razem od samego dołu to to moto dla Ciebie. Niektórzy mówią, że jest nerwowy, ale dla mnie to wielka frajda.
Swoją drogą dziwię się, że tak mało motocykli z podobną charakterystyką silnika i gabarytami (jest mały i wąski, idealny do miasta) jest produkowanych. Nie miałem okazji jazdy na gladiusie, ale jest cięższy i brzydszy, co już nie wróży dobrze . Może ktoś mi przy okazji poleci jakąś konkurencję dla tego modelu? Bo na razie jest to dla mnie wybór nr 1, ale chciałbym porównać z czymś innym podobnym, tylko nie bardzo mam pomysł z czym. Chodzi mi o motor zwinny, ładny (ok, kwestia gustu) i kopiący od samego dna. Roczniki powyżej 2000.
Jeśli chodzi o częstotliwość zmiany biegów - w testach elastyczności rozkłada m.in. dużego bandytę. Dla mnie po prostu miód i esencja motocykla, rozglądam się powoli za egzemplarzem dla mnie. Wersja z owiewką pozwala pewnie wytrzymać dłużej niż parę sekund przy 180kmh, które na 650N są baaardzo męczące. Na pewno owiewka jest bardzo praktyczna, ale ten wygląd... W Polsce zresztą i tak raczej tak szybko nie ma gdzie latać, a do 130 bez owiewki dla mnie jest komfort.
Nie wszystkim taka jazda na pewno leży więc zachęcam do jazd próbnych, bo bez tego ciężko sobie wyrobić opinię o moto. I to do jazd różnymi modelami, żeby mieć porównanie.
Po 100 km bolał mnie nieco tyłek, nie wiem czy to nie wina kanapy, bo pozycja wg mnie wygodna, wtulona delikatnie nogami w bak, ale w żadnym wypadku nie leżąca.
Prędkość maksymalna Nki jest jakoś powyżej 200, ale raczej bez owiewki to męczący sport . Z owiewką pewnie ciut więcej, ale jak chcesz latać tyle i więcej (gdzie?) to poszukaj innego moto. Jeśli jednak oczekujesz spontanicznej reakcji na manetkę za każdym razem od samego dołu to to moto dla Ciebie. Niektórzy mówią, że jest nerwowy, ale dla mnie to wielka frajda.
Swoją drogą dziwię się, że tak mało motocykli z podobną charakterystyką silnika i gabarytami (jest mały i wąski, idealny do miasta) jest produkowanych. Nie miałem okazji jazdy na gladiusie, ale jest cięższy i brzydszy, co już nie wróży dobrze . Może ktoś mi przy okazji poleci jakąś konkurencję dla tego modelu? Bo na razie jest to dla mnie wybór nr 1, ale chciałbym porównać z czymś innym podobnym, tylko nie bardzo mam pomysł z czym. Chodzi mi o motor zwinny, ładny (ok, kwestia gustu) i kopiący od samego dna. Roczniki powyżej 2000.
-
Qba_Zeus - Świeżak
- Posty: 156
- Dołączył(a): 7/1/2009, 15:28
- Lokalizacja: Kraków
-
SQ - Mieszkaniec forum
- Posty: 1677
- Dołączył(a): 22/11/2007, 23:05
- Lokalizacja: Przasnysz/Ostrołęka
Sam miałem go kupić. Dokładnie już nie pamiętam, ale jeśli chodzi o rocznik tego modelu, jest jak najbardziej trafny. W 2003 roku zostało poprawione bardzo dużo rzeczy, choćby ta najbardziej widoczna rama. Poza tym, od tego roku bodajże jest już wtrysk, więc teoretycznie nie jest już taki "szarpliwy", oprócz tego poprawione zawieszenia itd... Na stronie o sv - wyżej wymienionej wszystko znajdziesz. Dużo czytałem o tym modelu, rozmawiałem, więc mimo to, że nie jeździłem mogę polecić. Pozdrawiam
http://www.sportrider.com/bikes/2003/14 ... index.html
http://www.sportrider.com/bikes/2003/14 ... index.html
Kawasaki ER5 2005
-
Traperoso - Mieszkaniec forum
- Posty: 1645
- Dołączył(a): 29/7/2006, 19:47
- Lokalizacja: Szczecin
motor mam już 2 tyg.
sprawuje się świetnie.
nie jest to pocisk jak r6 brata, ale na pierwszy sprzęt jest idealny.
bardzo wygodne siedzenie, świetne lampy, troszkę krótkie biegi, ale nie jest źle, na prostej drodze bez ciśnięcia mało spala, poza tym, koło podnosi do 3.
Jak najbardziej polecam
Pozdrawiam
sprawuje się świetnie.
nie jest to pocisk jak r6 brata, ale na pierwszy sprzęt jest idealny.
bardzo wygodne siedzenie, świetne lampy, troszkę krótkie biegi, ale nie jest źle, na prostej drodze bez ciśnięcia mało spala, poza tym, koło podnosi do 3.
Jak najbardziej polecam
Pozdrawiam
-
deeshell - Świeżak
- Posty: 61
- Dołączył(a): 30/4/2009, 15:26
Posty: 67
• Strona 1 z 4 • 1, 2, 3, 4
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości