Zobacz wÄ…tek - Zipp Jazzy tuning
NAS Analytics TAG

Zipp Jazzy tuning

i inne małe pojemności
_________

Zipp Jazzy tuning

Postprzez Dank » 26/4/2009, 15:25

Witam!!
Zamierzam kupić do mojego skutera Zipp Jazzy cylinder 65ccm3 tłok pierścienie i mam pytanie czy po wymianie tych części będę musiał ustawiać zapłon albo coś w tym stylu ??
Dank
Świeżak
 
Posty: 31
Dołączył(a): 14/3/2009, 11:10


Postprzez Dank » 26/4/2009, 16:55

To aż tak ciężkie pytanie zadałem czy porostu nikt mi nie chce pomoc??
Dank
Świeżak
 
Posty: 31
Dołączył(a): 14/3/2009, 11:10


Postprzez Jonyl » 26/4/2009, 17:07

Regulacja gaźnika, w skuterze z gaźnikiem nie ma regulacji zapłonu
Ciekawośc to pierwszy stopień do piekła,
a prędkośc to drugi
:D
"I kto tu mówi ze moto nie ma duszy..."
Avatar użytkownika
Jonyl
Świeżak
 
Posty: 316
Dołączył(a): 6/11/2007, 17:15
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski

Postprzez Dank » 26/4/2009, 18:46

Słyszałem że jak wymienię również wariator to osiągnę lepsze przyspieszenie to prawda??
A jak tak to jaki kupić do Zipp Jazzy w którym będzie zamontowany cylinder 65ccm3 ??
Dank
Świeżak
 
Posty: 31
Dołączył(a): 14/3/2009, 11:10

Postprzez Jonyl » 26/4/2009, 20:27

Może po prostu lżejsze rolki, twardszą sprężyne centralną i twardsze sprężynki sprzęgła? według mnie to tańsze i lepsze rozwiązanie
Ciekawośc to pierwszy stopień do piekła,
a prędkośc to drugi
:D
"I kto tu mówi ze moto nie ma duszy..."
Avatar użytkownika
Jonyl
Świeżak
 
Posty: 316
Dołączył(a): 6/11/2007, 17:15
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski

Postprzez Dank » 27/4/2009, 13:51

Jonyl może i tańsze ale ja się nie znam za bardzo wiec samemu bym tego nie wymienił a wariator było by mi prościej wymienić
Chyba ze wpadniesz do mnie i mi to zrobisz tylko ze ja mieszkam kolo Kielc
Dank
Świeżak
 
Posty: 31
Dołączył(a): 14/3/2009, 11:10

Postprzez Jonyl » 28/4/2009, 19:49

ech :P nie musisz sie aż tak znać, może masz jakiegoś zaufanego mechanika :P
Ciekawośc to pierwszy stopień do piekła,
a prędkośc to drugi
:D
"I kto tu mówi ze moto nie ma duszy..."
Avatar użytkownika
Jonyl
Świeżak
 
Posty: 316
Dołączył(a): 6/11/2007, 17:15
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski

Postprzez bartekgunit » 29/4/2009, 17:47

moim zdaniem jak wszystko wymienisz to wał ci pójdzie
bedziesz musiał zmienić na jakiś wzmocniony

to sÄ… moja przypuszczenia
bartekgunit
Świeżak
 
Posty: 25
Dołączył(a): 11/9/2007, 20:30

Postprzez talta » 29/4/2009, 17:57

tak 100% racja, musisz zmienic wal na wzmocniony
talta
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2439
Dołączył(a): 26/1/2009, 21:14

Postprzez Dank » 3/5/2009, 20:30

A nie przesadzacie za bardzo przecież dostanie on tylko o 15ccm3 większy cylinder
Dank
Świeżak
 
Posty: 31
Dołączył(a): 14/3/2009, 11:10

Postprzez deyna » 3/5/2009, 21:29

Dank niestety taka jest prawda. Jeżeli chcesz bezpiecznie i i ogólnie jeszcze nim pojeździć po wymianie to to jest niezbędne.
Była CBR 600 F2.
Avatar użytkownika
deyna
Bywalec
 
Posty: 924
Dołączył(a): 16/3/2009, 21:40
Lokalizacja: Biała Podlaska



Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot], Google [Bot] i 7 gości




na górê