Zobacz wątek - Słaba cb450s
NAS Analytics TAG

Słaba cb450s

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Słaba cb450s

Postprzez zagierr » 12/4/2009, 07:28

Kupiłem niedawno Honde cb450s 88. Niestety motocykł ma problem z mocą. Słabo przyspiesza i wkręca się na wysokie obroty. Powyrzej 7 tyś wskazówka podnosi się już bardzo powoli. Motocykl nie może osiągnąć prędkości powyżej 120 km\h. Może ktoś z was wie czym to może być spowodowane?
zagierr
Świeżak
 
Posty: 18
Dołączył(a): 26/6/2008, 07:35


Postprzez Kronos » 12/4/2009, 10:45

1001 powodów. Od zdławienia począwszy, poprzez zapchany układ zasilania, powietrzny, na zmęczonym silniku skończywszy.
Suzuki GSX 1300R Hayabusa- ZZR1400 II GEN - Czekam na ZX10R 2016
Kronos
Świeżak
 
Posty: 134
Dołączył(a): 17/2/2008, 13:15
Lokalizacja: Praszka


Postprzez zagierr » 12/4/2009, 23:04

Z numerów wynika, że jest to wersja o pełnej mocy. Czyściłem gaźniki i synchronizowałem ale nie ustawiałem jeszcze ich. Zabiegi te wpłynęły na poprawę pracy silnika tak do 5000 obr. niestety dalej wciąż jest słabo. Mam nadzieje, że to właśnie powoduje brak mocy w zakresie wysokich obrotów. Filtr powietrza jest czysty. Kiedy motocykl pracuje bez filtra zachowuje się tak jak by miał za ubogą mieszankę ale przysłonięcie wlotu powoduje jego zgaśnięcie. Lekkie podciągnięcie ssania też nie pomaga. Spróbuje wyregulować gaźniki, ale jeśli to nie pomoże to nie bardzo wiem co jeszcze może powodować zanik mocy na wysokich obrotach. Mierzyłem sprężanie i jest ok. Silnik pracuje równo i odpala bez problemu tak że chyba zapłon można wykluczyć.
zagierr
Świeżak
 
Posty: 18
Dołączył(a): 26/6/2008, 07:35

Postprzez baktus » 13/4/2009, 11:44

Na moje musi byc zablokowana,tez miałem cb 400 86r.i silnik do dzisiaj ładnie pracuje a wiecej 120-130 niechciała isc. Tu masz o tych maszynach gdybys jeszcze nie czytał http://chudzikj.republika.pl/CB400.htm
baktus
Świeżak
 
Posty: 221
Dołączył(a): 5/7/2008, 21:05
Lokalizacja: wlkp

Postprzez zagierr » 22/4/2009, 09:02

Wymieniłem ostatnio świece i kable zapłonowe do tego jeszcze raz wyczyściłem i wyregulowałem gaźniki. W tej chwili motocykl pracuje ok ale tylko wtedy jeśli jeździ się do 7 tyś. Jeśli wkręci się go powyżej tych obrotów motocykl traci moc i nie ciągnie już bez względu na obroty. Myślałem że to może być wina układu paliwowego ale kranik i wszystkie rurki są czyste. Myślę, że może to jest wina gaźników które przy pełnych obrotach tracą podciśnienie ale nie jestem pewny czy to to. Zastanawiam się nad kupnem drugich ale nie wiem czy to na pewno pomoże. A i teraz już jestem pewien, że to wersja otwarta bo bez wysiłku osiąga 150.
zagierr
Świeżak
 
Posty: 18
Dołączył(a): 26/6/2008, 07:35



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości




na górê