Zobacz wÄ…tek - fantastyczne opisy sprzedawanych bryk :D
NAS Analytics TAG

fantastyczne opisy sprzedawanych bryk :D

O wszystkim
_________

Postprzez deyna » 25/3/2009, 16:55

Nie ma to jak Golf II "odpicowany" z gazem ;]. I to jeszcze ta jazda z warkotem przy 1,8k obrotów. To jest coś.
Była CBR 600 F2.
Avatar użytkownika
deyna
Bywalec
 
Posty: 924
Dołączył(a): 16/3/2009, 21:40
Lokalizacja: Biała Podlaska


Postprzez CeBeRek » 25/3/2009, 17:34

Jednak menszczyzny wiedzo że trza zaszpachlować, polakierować, wypolerować i można się lansować...

W jakim ja kraju mieszkam :D
f4 | | Przeczytaj !! | | viewtopic.php?p=209115#209115
Avatar użytkownika
CeBeRek
Stały bywalec
 
Posty: 1265
Dołączył(a): 27/8/2007, 23:04
Lokalizacja: trolownia


Postprzez OvertakeR » 25/3/2009, 17:55

Wielkich mozliwosci i malych mozdzkow :)
Energie ist nichts ohne Steuerung.


Nie jest dla mnie ważna Twoja ranga na forum, staż, ilość wypisanych postów, dla mnie jesteś człowiekiem i tylko w takich kategoriach Cię postrzegam.
Avatar użytkownika
OvertakeR
Świeżak
 
Posty: 170
Dołączył(a): 21/12/2008, 13:53

Postprzez limak14 » 25/3/2009, 19:26

nie jest az taki tragiczny
gorsze widziałem
ale też klasyfikuje sie do agro-tuningu
Avatar użytkownika
limak14
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 3798
Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
Lokalizacja: LBN/Puławy

Postprzez jordan23 » 25/3/2009, 20:09

dokładnie.Aż tak tragiczny nie jest .Chociaż ten kolor ... Przesada
Avatar użytkownika
jordan23
Stały bywalec
 
Posty: 1103
Dołączył(a): 23/2/2008, 11:40
Lokalizacja: jestem?

Postprzez mlody » 25/3/2009, 20:37

jak ja lubie czytać niektóre komantarze 'znafffcóFF" hehe,to mały quizz;)
z góry sory za offTop
To tez wiocha? :lol:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

i też na gaz..... :lol:
Obrazek (otwórz link)
Jak każdy właściciel Kawasaki mam zawsze racje i jestem najmądrzejszy :PPP

zx6r '2006
Avatar użytkownika
mlody
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1350
Dołączył(a): 10/5/2006, 20:55
Lokalizacja: opo

Postprzez adam_89 » 25/3/2009, 20:41

Szczerze mówiąc to ten golfik mi sie podoba:) zrobiony ze smakiem, tzn drobne szczegóły i świetny efekt a nie jakieś brewki, diody płomienie naklejki firm tuningowych, spojlery itp.
Avatar użytkownika
adam_89
Stały bywalec
 
Posty: 1413
Dołączył(a): 21/10/2007, 12:01
Lokalizacja: Radomsko

Postprzez limak14 » 25/3/2009, 20:47

"leży" na glebie konkretnie :)
Avatar użytkownika
limak14
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 3798
Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
Lokalizacja: LBN/Puławy

Postprzez deyna » 25/3/2009, 20:49

Golf ładny tylko mi LPG mi tu nie pasuje :X.
Była CBR 600 F2.
Avatar użytkownika
deyna
Bywalec
 
Posty: 924
Dołączył(a): 16/3/2009, 21:40
Lokalizacja: Biała Podlaska

Postprzez limak14 » 25/3/2009, 20:50

to nie jest zwykłe LPG tylko podtlenek LPG :)
Avatar użytkownika
limak14
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 3798
Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
Lokalizacja: LBN/Puławy

Postprzez jordan23 » 25/3/2009, 20:56

Nie jest zły . Tylko spalanie na tych gumach pewnie z 2 litry większe :]
Avatar użytkownika
jordan23
Stały bywalec
 
Posty: 1103
Dołączył(a): 23/2/2008, 11:40
Lokalizacja: jestem?

Postprzez adam_89 » 25/3/2009, 21:08

Oczywiście mówimy o elpidżi (LPG) bo widać wlew gazu:)
Avatar użytkownika
adam_89
Stały bywalec
 
Posty: 1413
Dołączył(a): 21/10/2007, 12:01
Lokalizacja: Radomsko

Postprzez simonw » 25/3/2009, 22:22

Kazdy szanujacy sie krol szos i driftowoz MUSI byc zaopatrzony w butle podtlenku LPG, bez tego nie ma fanu po prostu ;]

A z reszta, co bedziecie sluchac buraka i pozera co lata bumÄ… w dieslu i na dodatek nie ma szczapeczki z daszkiem ;}
Oprogramowanie dla gastronomii i hotelarstwa (otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)
Obrazek (otwórz link)
Avatar użytkownika
simonw
Mieszkaniec forum
 
Posty: 4213
Dołączył(a): 17/5/2007, 00:08
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez zadzior » 25/3/2009, 22:28

Ten golf wyglada calkiem niezle.Wizualnie zrobiony "z glowa".Co do lpg, no coz jesli mozna jezdzic tanszym kosztem to czemu nie?
Avatar użytkownika
zadzior
Stały bywalec
 
Posty: 1327
Dołączył(a): 14/10/2008, 14:32
Lokalizacja: Koszalin

Postprzez mlody » 25/3/2009, 22:35

Deadmau5 napisał(a):Co do lpg, no coz jesli mozna jezdzic tanszym kosztem to czemu nie?


I o to wlasnie chodzi... po co?
Rozumiem ze smieszny jest gaz w A8,nowej 7 itd.. ale ze ktos ma gaz w golfie 2?
Szczerze to mi to tito,ja tam lubie swoje tdi,jednak dziwia mnie opinie tutaj wypisywane "gaz to zło" :lol:
Obrazek (otwórz link)
Jak każdy właściciel Kawasaki mam zawsze racje i jestem najmądrzejszy :PPP

zx6r '2006
Avatar użytkownika
mlody
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1350
Dołączył(a): 10/5/2006, 20:55
Lokalizacja: opo

Postprzez simonw » 25/3/2009, 22:48

Jesli silnik nie jest fabrycznie przystosowany do instalacji gazowej (vide FlexFuel np) to lepiej zeby owinac go o latarnie niz wsadzac gaz :)
Oprogramowanie dla gastronomii i hotelarstwa (otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)
Obrazek (otwórz link)
Avatar użytkownika
simonw
Mieszkaniec forum
 
Posty: 4213
Dołączył(a): 17/5/2007, 00:08
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez zadzior » 25/3/2009, 23:00

Podeprzesz to jakimis faktami, czy tylko tak twierdzisz? Nie rozumiem co wam sie nie podoba w instalacji lpg.Tak jak napisal mlody, kupujac niewiadomo jakie auto i zakladajac do niego gaz, to troche bezsensu :lol: Ale ktos komu zalezy na oszczednosci niby czemu ma nie zalozyc instalacji lpg? To co sam zauwazylem, to najczesciej "zagazowywane' auto czyli bmw nie nadaje sie do tego.W przeciwienstwie do roznej masci oplow czy innych wynalazkow, taka 525 na lpg " nie chce jechac".
Avatar użytkownika
zadzior
Stały bywalec
 
Posty: 1327
Dołączył(a): 14/10/2008, 14:32
Lokalizacja: Koszalin

Postprzez simonw » 26/3/2009, 00:34

Wyjasnijmy sobie cos, na poczatek 525 to diesel i nie ma prawa jechac na gazie ;)

Dalej - paliwo ma wlasciwosci smarujace, lpg nie. Inna jest kalorycznosc i temp spalania roznych mieszanek. Silnik wyliczony dla temperatur spalania mieszanki paliwowo powietrznej nie powinien pracowac na lpg poniewaz temp spalania mieszanki gazowej jest wyzsza , co powoduje detonacje (spalanie stukowe) i uszkodzenie tlokow oraz pierscieni, w skrajnych wypadkach uszkodzenie bloku silnika.

Stosowanie specjalistycznych olejow silnikowych dla LPG pozostawiajacych film olejowy poprawia nieco zywotnosc, jednak nadal jest to zabojstwo dla silnika. Rozumiem, jak bieda to lpg i za 2 lata sie wywali auto, bo tez kosztowalo 1200 zloty i odwijane z 3 bylo... ale jak juz mowimy o powaznych instalacjach to oczywiscie sa silniki fabrycznie przystosowane do lpg, Fiat jest liderem na tym rynku, za nim jest Ford.

Systemy fiata sa stosowane w Brazylii od 1970 roku (czas embarga gospodarczego). Obecnie w Brazylii nie uzywa sie wogle paliwa , wszystkie auta jezdza na metanolu, lpg badz kombinacji lgp+metanol. Specjalistycznie doststosowane silniki FlexFuel pozwalaja na spalanie dowolnej mieszanki a temp pracy i spalania kontrolowana jest przez komputer ktory takze bada etanol i jego jakos w zbiorniku. Wszystkie auta tantkuja paliwo z "trzciny cukrowej" ewetualnie dopelniajac sie LPG.

To jest ok i moim zdaniem jest super, natomiast nasze instalacje lpg zabijaja siliniki i jest to pozorna oszczednosc. Owszem jesli latasz goferem2 odwijanym po visual tuningu to i tak madry nie jestes i nic Ci nie pomoze - ale lepsze furki nie moga i nie powinny byc gazowane. A to ze buraki teraz audicami jezdza, to nie dziw ze maja lpg w S6`stkach ;]

A co do bmw, silnik nie znosi nawet minimalnej dawki gazu i wylatuje praktycznie momentalnie. Wiec gazowane 5tki e32, e34 to porazka na maxa :) Juz lepiej dolozyc to co wlozy sie w remont silnika i normalnie na waszy latac ... a ze silnik 1.6 czy 1.8 pali ze 3 razy wiecej nic 3 litrowka to juz inna sprawa. Ludzie boja sie duzych silnikow nie wiedzac ze one serio pala o wiele mniej niz takie malutkie 1,6 czy 1.8 :)

moja firmowa xantia 2.0i turbo benzyna palila mniej niz moj seat 1.8 benzyna na wytrysku

moj firmowy punto 1.2 palil wiecej niz moj seat 1.8 na wytrysku

moja bmw e39 (5) 2,5 litra pali mniej niz moja avensis2 (1.8) custom

mojego wspolnika bmw e34 (5) 2.0 pali mniej niz moj seat 1.8 na wytrysku i niz moja e39 diesel 2.5

mojego wspolnika bmw e34 (5) 3.0 pali mniej niz jego 2.0

mojego wspolnika e39 530d (diesel) pali mniej niz moje 2,5 (525) diesel.

Trzeba tylko umiec jezdzic i pamietac ze polowa silnika w V8 sie odlacza jak nie jest uzywana i dopiero sprzeglo wiskotyczne zapina druga polowe silnika i drugi wal korbowy w momencie zapotrzebowania na moc.

Poza tym, jak kogos nie stac - to niech nie kupuje S6, bmw 5 itp wynalazkow bo one pija i pic musza ;] Dla takich sa punta, smarty itp malolitrazowe autka miejskie.
Oprogramowanie dla gastronomii i hotelarstwa (otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)
Obrazek (otwórz link)
Avatar użytkownika
simonw
Mieszkaniec forum
 
Posty: 4213
Dołączył(a): 17/5/2007, 00:08
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez SzpiceR » 26/3/2009, 09:26

podpisuje sie pod tym rekami i nogami :D

Niestac Cie? kup cos innego... niedlugo moto zaczna przerbiac na gaz bo przecierz taka HAJA 1300 to tyle pali :lol:
ten co sobie nie żałuje
Avatar użytkownika
SzpiceR
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 3773
Dołączył(a): 8/8/2006, 18:46
Lokalizacja: Słupsk

Postprzez zadzior » 26/3/2009, 15:17

simonw napisał(a):Wyjasnijmy sobie cos, na poczatek 525 to diesel i nie ma prawa jechac na gazie ;)

Dalej - paliwo ma wlasciwosci smarujace, lpg nie. Inna jest kalorycznosc i temp spalania roznych mieszanek. Silnik wyliczony dla temperatur spalania mieszanki paliwowo powietrznej nie powinien pracowac na lpg poniewaz temp spalania mieszanki gazowej jest wyzsza , co powoduje detonacje (spalanie stukowe) i uszkodzenie tlokow oraz pierscieni, w skrajnych wypadkach uszkodzenie bloku silnika.

Stosowanie specjalistycznych olejow silnikowych dla LPG pozostawiajacych film olejowy poprawia nieco zywotnosc, jednak nadal jest to zabojstwo dla silnika. Rozumiem, jak bieda to lpg i za 2 lata sie wywali auto, bo tez kosztowalo 1200 zloty i odwijane z 3 bylo... ale jak juz mowimy o powaznych instalacjach to oczywiscie sa silniki fabrycznie przystosowane do lpg, Fiat jest liderem na tym rynku, za nim jest Ford.

Systemy fiata sa stosowane w Brazylii od 1970 roku (czas embarga gospodarczego). Obecnie w Brazylii nie uzywa sie wogle paliwa , wszystkie auta jezdza na metanolu, lpg badz kombinacji lgp+metanol. Specjalistycznie doststosowane silniki FlexFuel pozwalaja na spalanie dowolnej mieszanki a temp pracy i spalania kontrolowana jest przez komputer ktory takze bada etanol i jego jakos w zbiorniku. Wszystkie auta tantkuja paliwo z "trzciny cukrowej" ewetualnie dopelniajac sie LPG.

To jest ok i moim zdaniem jest super, natomiast nasze instalacje lpg zabijaja siliniki i jest to pozorna oszczednosc. Owszem jesli latasz goferem2 odwijanym po visual tuningu to i tak madry nie jestes i nic Ci nie pomoze - ale lepsze furki nie moga i nie powinny byc gazowane. A to ze buraki teraz audicami jezdza, to nie dziw ze maja lpg w S6`stkach ;]

A co do bmw, silnik nie znosi nawet minimalnej dawki gazu i wylatuje praktycznie momentalnie. Wiec gazowane 5tki e32, e34 to porazka na maxa :) Juz lepiej dolozyc to co wlozy sie w remont silnika i normalnie na waszy latac ... a ze silnik 1.6 czy 1.8 pali ze 3 razy wiecej nic 3 litrowka to juz inna sprawa. Ludzie boja sie duzych silnikow nie wiedzac ze one serio pala o wiele mniej niz takie malutkie 1,6 czy 1.8 :)

moja firmowa xantia 2.0i turbo benzyna palila mniej niz moj seat 1.8 benzyna na wytrysku

moj firmowy punto 1.2 palil wiecej niz moj seat 1.8 na wytrysku

moja bmw e39 (5) 2,5 litra pali mniej niz moja avensis2 (1.8) custom

mojego wspolnika bmw e34 (5) 2.0 pali mniej niz moj seat 1.8 na wytrysku i niz moja e39 diesel 2.5

mojego wspolnika bmw e34 (5) 3.0 pali mniej niz jego 2.0

mojego wspolnika e39 530d (diesel) pali mniej niz moje 2,5 (525) diesel.

Trzeba tylko umiec jezdzic i pamietac ze polowa silnika w V8 sie odlacza jak nie jest uzywana i dopiero sprzeglo wiskotyczne zapina druga polowe silnika i drugi wal korbowy w momencie zapotrzebowania na moc.

Poza tym, jak kogos nie stac - to niech nie kupuje S6, bmw 5 itp wynalazkow bo one pija i pic musza ;] Dla takich sa punta, smarty itp malolitrazowe autka miejskie.


Mowie o 525 w benzynie.Co do smarowania, to wystarczy przynajmniej polsyntetyk i bedzie dobrze.To ile ci pali 2,5 w e39? :shock: Kilka lat wstecz moi starsi taka smigali i ponizej 14l nie schodzila.Moze oszczednie jezdzisz.Zgadzam sie, ze male silniki w duzych budach wiecej kotluja, ale ludzie i tak boja sie duzych motorow.Wczesniej napisalem, ze do grubszych aut nie ma sensu gaz, ale do takiego golfa czy podobnych, mysle ze nikt nie bedzie plakac, ze go wysmiejesz na stacji.Teraz moi starsi maja e39 w dieslu (3,0) i co tu mowic.Idzie jak rakieta, rzadko przekroczy 10l/100, dysponuje swietna moca, keine problem przy przyczepach czy lawetach i benzynka tutaj moze sie chowac :lol:
Avatar użytkownika
zadzior
Stały bywalec
 
Posty: 1327
Dołączył(a): 14/10/2008, 14:32
Lokalizacja: Koszalin

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Hydepark



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 96 gości




na górê