fantastyczne opisy sprzedawanych bryk :D
Jednak menszczyzny wiedzo że trza zaszpachlować, polakierować, wypolerować i można się lansować...
W jakim ja kraju mieszkam
W jakim ja kraju mieszkam

f4 | | Przeczytaj !! | | viewtopic.php?p=209115#209115
-
CeBeRek - Stały bywalec
- Posty: 1265
- Dołączył(a): 27/8/2007, 23:04
- Lokalizacja: trolownia
Wielkich mozliwosci i malych mozdzkow 

Energie ist nichts ohne Steuerung.
Nie jest dla mnie ważna Twoja ranga na forum, staż, ilość wypisanych postów, dla mnie jesteś człowiekiem i tylko w takich kategoriach Cię postrzegam.
Nie jest dla mnie ważna Twoja ranga na forum, staż, ilość wypisanych postów, dla mnie jesteś człowiekiem i tylko w takich kategoriach Cię postrzegam.
-
OvertakeR - Świeżak
- Posty: 170
- Dołączył(a): 21/12/2008, 13:53
nie jest az taki tragiczny
gorsze widziałem
ale też klasyfikuje sie do agro-tuningu
gorsze widziałem
ale też klasyfikuje sie do agro-tuningu
http://bikepics.com/members/kbiadun/ | CBR 600 RR4
-
limak14 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 3798
- Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
- Lokalizacja: LBN/Puławy
dokładnie.Aż tak tragiczny nie jest .Chociaż ten kolor ... Przesada
CBR 600F 2001 | http://images37.fotosik.pl/265/e87d623e086c6f20med.png
-
jordan23 - Stały bywalec
- Posty: 1103
- Dołączył(a): 23/2/2008, 11:40
- Lokalizacja: jestem?
jak ja lubie czytać niektóre komantarze 'znafffcóFF" hehe,to mały quizz;)
z góry sory za offTop
To tez wiocha?
i też na gaz.....
z góry sory za offTop
To tez wiocha?





i też na gaz.....


Jak każdy właściciel Kawasaki mam zawsze racje i jestem najmądrzejszy

zx6r '2006
-
mlody - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1350
- Dołączył(a): 10/5/2006, 20:55
- Lokalizacja: opo
-
limak14 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 3798
- Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
- Lokalizacja: LBN/Puławy
-
limak14 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 3798
- Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
- Lokalizacja: LBN/Puławy
Nie jest zły . Tylko spalanie na tych gumach pewnie z 2 litry większe :]
CBR 600F 2001 | http://images37.fotosik.pl/265/e87d623e086c6f20med.png
-
jordan23 - Stały bywalec
- Posty: 1103
- Dołączył(a): 23/2/2008, 11:40
- Lokalizacja: jestem?
Kazdy szanujacy sie krol szos i driftowoz MUSI byc zaopatrzony w butle podtlenku LPG, bez tego nie ma fanu po prostu ;]
A z reszta, co bedziecie sluchac buraka i pozera co lata bumÄ… w dieslu i na dodatek nie ma szczapeczki z daszkiem ;}
A z reszta, co bedziecie sluchac buraka i pozera co lata bumÄ… w dieslu i na dodatek nie ma szczapeczki z daszkiem ;}
Oprogramowanie dla gastronomii i hotelarstwa (otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)
(otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)

-
simonw - Mieszkaniec forum
- Posty: 4213
- Dołączył(a): 17/5/2007, 00:08
- Lokalizacja: Wrocław
Ten golf wyglada calkiem niezle.Wizualnie zrobiony "z glowa".Co do lpg, no coz jesli mozna jezdzic tanszym kosztem to czemu nie?
Sprzedam haykÄ™!! | http://olx.pl/oferta/suzuki-gsx1300r-ha ... ax9IN.html
-
zadzior - Stały bywalec
- Posty: 1327
- Dołączył(a): 14/10/2008, 14:32
- Lokalizacja: Koszalin
Deadmau5 napisał(a):Co do lpg, no coz jesli mozna jezdzic tanszym kosztem to czemu nie?
I o to wlasnie chodzi... po co?
Rozumiem ze smieszny jest gaz w A8,nowej 7 itd.. ale ze ktos ma gaz w golfie 2?
Szczerze to mi to tito,ja tam lubie swoje tdi,jednak dziwia mnie opinie tutaj wypisywane "gaz to zło"


Jak każdy właściciel Kawasaki mam zawsze racje i jestem najmądrzejszy

zx6r '2006
-
mlody - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1350
- Dołączył(a): 10/5/2006, 20:55
- Lokalizacja: opo
Jesli silnik nie jest fabrycznie przystosowany do instalacji gazowej (vide FlexFuel np) to lepiej zeby owinac go o latarnie niz wsadzac gaz 

Oprogramowanie dla gastronomii i hotelarstwa (otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)
(otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)

-
simonw - Mieszkaniec forum
- Posty: 4213
- Dołączył(a): 17/5/2007, 00:08
- Lokalizacja: Wrocław
Podeprzesz to jakimis faktami, czy tylko tak twierdzisz? Nie rozumiem co wam sie nie podoba w instalacji lpg.Tak jak napisal mlody, kupujac niewiadomo jakie auto i zakladajac do niego gaz, to troche bezsensu
Ale ktos komu zalezy na oszczednosci niby czemu ma nie zalozyc instalacji lpg? To co sam zauwazylem, to najczesciej "zagazowywane' auto czyli bmw nie nadaje sie do tego.W przeciwienstwie do roznej masci oplow czy innych wynalazkow, taka 525 na lpg " nie chce jechac".

Sprzedam haykÄ™!! | http://olx.pl/oferta/suzuki-gsx1300r-ha ... ax9IN.html
-
zadzior - Stały bywalec
- Posty: 1327
- Dołączył(a): 14/10/2008, 14:32
- Lokalizacja: Koszalin
Wyjasnijmy sobie cos, na poczatek 525 to diesel i nie ma prawa jechac na gazie
Dalej - paliwo ma wlasciwosci smarujace, lpg nie. Inna jest kalorycznosc i temp spalania roznych mieszanek. Silnik wyliczony dla temperatur spalania mieszanki paliwowo powietrznej nie powinien pracowac na lpg poniewaz temp spalania mieszanki gazowej jest wyzsza , co powoduje detonacje (spalanie stukowe) i uszkodzenie tlokow oraz pierscieni, w skrajnych wypadkach uszkodzenie bloku silnika.
Stosowanie specjalistycznych olejow silnikowych dla LPG pozostawiajacych film olejowy poprawia nieco zywotnosc, jednak nadal jest to zabojstwo dla silnika. Rozumiem, jak bieda to lpg i za 2 lata sie wywali auto, bo tez kosztowalo 1200 zloty i odwijane z 3 bylo... ale jak juz mowimy o powaznych instalacjach to oczywiscie sa silniki fabrycznie przystosowane do lpg, Fiat jest liderem na tym rynku, za nim jest Ford.
Systemy fiata sa stosowane w Brazylii od 1970 roku (czas embarga gospodarczego). Obecnie w Brazylii nie uzywa sie wogle paliwa , wszystkie auta jezdza na metanolu, lpg badz kombinacji lgp+metanol. Specjalistycznie doststosowane silniki FlexFuel pozwalaja na spalanie dowolnej mieszanki a temp pracy i spalania kontrolowana jest przez komputer ktory takze bada etanol i jego jakos w zbiorniku. Wszystkie auta tantkuja paliwo z "trzciny cukrowej" ewetualnie dopelniajac sie LPG.
To jest ok i moim zdaniem jest super, natomiast nasze instalacje lpg zabijaja siliniki i jest to pozorna oszczednosc. Owszem jesli latasz goferem2 odwijanym po visual tuningu to i tak madry nie jestes i nic Ci nie pomoze - ale lepsze furki nie moga i nie powinny byc gazowane. A to ze buraki teraz audicami jezdza, to nie dziw ze maja lpg w S6`stkach ;]
A co do bmw, silnik nie znosi nawet minimalnej dawki gazu i wylatuje praktycznie momentalnie. Wiec gazowane 5tki e32, e34 to porazka na maxa
Juz lepiej dolozyc to co wlozy sie w remont silnika i normalnie na waszy latac ... a ze silnik 1.6 czy 1.8 pali ze 3 razy wiecej nic 3 litrowka to juz inna sprawa. Ludzie boja sie duzych silnikow nie wiedzac ze one serio pala o wiele mniej niz takie malutkie 1,6 czy 1.8
moja firmowa xantia 2.0i turbo benzyna palila mniej niz moj seat 1.8 benzyna na wytrysku
moj firmowy punto 1.2 palil wiecej niz moj seat 1.8 na wytrysku
moja bmw e39 (5) 2,5 litra pali mniej niz moja avensis2 (1.
custom
mojego wspolnika bmw e34 (5) 2.0 pali mniej niz moj seat 1.8 na wytrysku i niz moja e39 diesel 2.5
mojego wspolnika bmw e34 (5) 3.0 pali mniej niz jego 2.0
mojego wspolnika e39 530d (diesel) pali mniej niz moje 2,5 (525) diesel.
Trzeba tylko umiec jezdzic i pamietac ze polowa silnika w V8 sie odlacza jak nie jest uzywana i dopiero sprzeglo wiskotyczne zapina druga polowe silnika i drugi wal korbowy w momencie zapotrzebowania na moc.
Poza tym, jak kogos nie stac - to niech nie kupuje S6, bmw 5 itp wynalazkow bo one pija i pic musza ;] Dla takich sa punta, smarty itp malolitrazowe autka miejskie.

Dalej - paliwo ma wlasciwosci smarujace, lpg nie. Inna jest kalorycznosc i temp spalania roznych mieszanek. Silnik wyliczony dla temperatur spalania mieszanki paliwowo powietrznej nie powinien pracowac na lpg poniewaz temp spalania mieszanki gazowej jest wyzsza , co powoduje detonacje (spalanie stukowe) i uszkodzenie tlokow oraz pierscieni, w skrajnych wypadkach uszkodzenie bloku silnika.
Stosowanie specjalistycznych olejow silnikowych dla LPG pozostawiajacych film olejowy poprawia nieco zywotnosc, jednak nadal jest to zabojstwo dla silnika. Rozumiem, jak bieda to lpg i za 2 lata sie wywali auto, bo tez kosztowalo 1200 zloty i odwijane z 3 bylo... ale jak juz mowimy o powaznych instalacjach to oczywiscie sa silniki fabrycznie przystosowane do lpg, Fiat jest liderem na tym rynku, za nim jest Ford.
Systemy fiata sa stosowane w Brazylii od 1970 roku (czas embarga gospodarczego). Obecnie w Brazylii nie uzywa sie wogle paliwa , wszystkie auta jezdza na metanolu, lpg badz kombinacji lgp+metanol. Specjalistycznie doststosowane silniki FlexFuel pozwalaja na spalanie dowolnej mieszanki a temp pracy i spalania kontrolowana jest przez komputer ktory takze bada etanol i jego jakos w zbiorniku. Wszystkie auta tantkuja paliwo z "trzciny cukrowej" ewetualnie dopelniajac sie LPG.
To jest ok i moim zdaniem jest super, natomiast nasze instalacje lpg zabijaja siliniki i jest to pozorna oszczednosc. Owszem jesli latasz goferem2 odwijanym po visual tuningu to i tak madry nie jestes i nic Ci nie pomoze - ale lepsze furki nie moga i nie powinny byc gazowane. A to ze buraki teraz audicami jezdza, to nie dziw ze maja lpg w S6`stkach ;]
A co do bmw, silnik nie znosi nawet minimalnej dawki gazu i wylatuje praktycznie momentalnie. Wiec gazowane 5tki e32, e34 to porazka na maxa


moja firmowa xantia 2.0i turbo benzyna palila mniej niz moj seat 1.8 benzyna na wytrysku
moj firmowy punto 1.2 palil wiecej niz moj seat 1.8 na wytrysku
moja bmw e39 (5) 2,5 litra pali mniej niz moja avensis2 (1.

mojego wspolnika bmw e34 (5) 2.0 pali mniej niz moj seat 1.8 na wytrysku i niz moja e39 diesel 2.5
mojego wspolnika bmw e34 (5) 3.0 pali mniej niz jego 2.0
mojego wspolnika e39 530d (diesel) pali mniej niz moje 2,5 (525) diesel.
Trzeba tylko umiec jezdzic i pamietac ze polowa silnika w V8 sie odlacza jak nie jest uzywana i dopiero sprzeglo wiskotyczne zapina druga polowe silnika i drugi wal korbowy w momencie zapotrzebowania na moc.
Poza tym, jak kogos nie stac - to niech nie kupuje S6, bmw 5 itp wynalazkow bo one pija i pic musza ;] Dla takich sa punta, smarty itp malolitrazowe autka miejskie.
Oprogramowanie dla gastronomii i hotelarstwa (otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)
(otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)

-
simonw - Mieszkaniec forum
- Posty: 4213
- Dołączył(a): 17/5/2007, 00:08
- Lokalizacja: Wrocław
simonw napisał(a):Wyjasnijmy sobie cos, na poczatek 525 to diesel i nie ma prawa jechac na gazie
Dalej - paliwo ma wlasciwosci smarujace, lpg nie. Inna jest kalorycznosc i temp spalania roznych mieszanek. Silnik wyliczony dla temperatur spalania mieszanki paliwowo powietrznej nie powinien pracowac na lpg poniewaz temp spalania mieszanki gazowej jest wyzsza , co powoduje detonacje (spalanie stukowe) i uszkodzenie tlokow oraz pierscieni, w skrajnych wypadkach uszkodzenie bloku silnika.
Stosowanie specjalistycznych olejow silnikowych dla LPG pozostawiajacych film olejowy poprawia nieco zywotnosc, jednak nadal jest to zabojstwo dla silnika. Rozumiem, jak bieda to lpg i za 2 lata sie wywali auto, bo tez kosztowalo 1200 zloty i odwijane z 3 bylo... ale jak juz mowimy o powaznych instalacjach to oczywiscie sa silniki fabrycznie przystosowane do lpg, Fiat jest liderem na tym rynku, za nim jest Ford.
Systemy fiata sa stosowane w Brazylii od 1970 roku (czas embarga gospodarczego). Obecnie w Brazylii nie uzywa sie wogle paliwa , wszystkie auta jezdza na metanolu, lpg badz kombinacji lgp+metanol. Specjalistycznie doststosowane silniki FlexFuel pozwalaja na spalanie dowolnej mieszanki a temp pracy i spalania kontrolowana jest przez komputer ktory takze bada etanol i jego jakos w zbiorniku. Wszystkie auta tantkuja paliwo z "trzciny cukrowej" ewetualnie dopelniajac sie LPG.
To jest ok i moim zdaniem jest super, natomiast nasze instalacje lpg zabijaja siliniki i jest to pozorna oszczednosc. Owszem jesli latasz goferem2 odwijanym po visual tuningu to i tak madry nie jestes i nic Ci nie pomoze - ale lepsze furki nie moga i nie powinny byc gazowane. A to ze buraki teraz audicami jezdza, to nie dziw ze maja lpg w S6`stkach ;]
A co do bmw, silnik nie znosi nawet minimalnej dawki gazu i wylatuje praktycznie momentalnie. Wiec gazowane 5tki e32, e34 to porazka na maxaJuz lepiej dolozyc to co wlozy sie w remont silnika i normalnie na waszy latac ... a ze silnik 1.6 czy 1.8 pali ze 3 razy wiecej nic 3 litrowka to juz inna sprawa. Ludzie boja sie duzych silnikow nie wiedzac ze one serio pala o wiele mniej niz takie malutkie 1,6 czy 1.8
moja firmowa xantia 2.0i turbo benzyna palila mniej niz moj seat 1.8 benzyna na wytrysku
moj firmowy punto 1.2 palil wiecej niz moj seat 1.8 na wytrysku
moja bmw e39 (5) 2,5 litra pali mniej niz moja avensis2 (1.custom
mojego wspolnika bmw e34 (5) 2.0 pali mniej niz moj seat 1.8 na wytrysku i niz moja e39 diesel 2.5
mojego wspolnika bmw e34 (5) 3.0 pali mniej niz jego 2.0
mojego wspolnika e39 530d (diesel) pali mniej niz moje 2,5 (525) diesel.
Trzeba tylko umiec jezdzic i pamietac ze polowa silnika w V8 sie odlacza jak nie jest uzywana i dopiero sprzeglo wiskotyczne zapina druga polowe silnika i drugi wal korbowy w momencie zapotrzebowania na moc.
Poza tym, jak kogos nie stac - to niech nie kupuje S6, bmw 5 itp wynalazkow bo one pija i pic musza ;] Dla takich sa punta, smarty itp malolitrazowe autka miejskie.
Mowie o 525 w benzynie.Co do smarowania, to wystarczy przynajmniej polsyntetyk i bedzie dobrze.To ile ci pali 2,5 w e39?


Sprzedam haykÄ™!! | http://olx.pl/oferta/suzuki-gsx1300r-ha ... ax9IN.html
-
zadzior - Stały bywalec
- Posty: 1327
- Dołączył(a): 14/10/2008, 14:32
- Lokalizacja: Koszalin
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 96 gości