Zobacz wÄ…tek - Nie chce palic na rozgrzanym silniku
NAS Analytics TAG

Nie chce palic na rozgrzanym silniku

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Nie chce palic na rozgrzanym silniku

Postprzez sloter » 9/11/2008, 22:57

ZZR 1100 2000r 34000km. Jakieś pomysły dlaczego nie chce odpalać na gorącym silniku? Muszę palić na popych. To troche obciach. Kiedyś mnie policja zatrzymała i musialem przy nich tak odpalić:/
=============================
XXXXXXXXXXXXX ZZR 1100 2K XXXXXXXXX
=============================
sloter
Świeżak
 
Posty: 19
Dołączył(a): 30/7/2007, 12:46
Lokalizacja: Tarnów/okolice


Postprzez toper-utl » 9/11/2008, 23:22

sprawdz akumulator i zawory
toper-utl
Świeżak
 
Posty: 98
Dołączył(a): 23/10/2008, 15:25


Postprzez sloter » 9/11/2008, 23:31

Dziwne jest to że na ssaniu jak jest zimny, to pali na dotyk...
=============================
XXXXXXXXXXXXX ZZR 1100 2K XXXXXXXXX
=============================
sloter
Świeżak
 
Posty: 19
Dołączył(a): 30/7/2007, 12:46
Lokalizacja: Tarnów/okolice

Postprzez Kedar-88 » 9/11/2008, 23:52

tzn. mam rozumieć że jak jest gorący to nie zapali gdy go próbujesz zapalić rozrusznikiem, ale na "pych" załapuje, tak?
Bandit 1200
Avatar użytkownika
Kedar-88
Stały bywalec
 
Posty: 1327
Dołączył(a): 21/8/2007, 04:54
Lokalizacja: Jaworzno

Postprzez Raczek_6 » 10/11/2008, 00:21

Zawory (lubią się zacieśniać) regulacja co 24kkm,
sprawdź świece (wymiana zalecana co 18kkm) i filtr powietrza (zalecane co 12kkm), oraz aku - napięcie, poziom elektrolitu (jeśli obsługowy), napięcie ładowania.
Ewentualnie gaźniki i synchronizacja (zalecane co 12kkm)
Lub próbuj odpalić moto z odrobiną gazu.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
Raczek_6
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa

Postprzez sloter » 10/11/2008, 01:00

Kedar-88 napisał(a):tzn. mam rozumieć że jak jest gorący to nie zapali gdy go próbujesz zapalić rozrusznikiem, ale na "pych" załapuje, tak?


Dokładnie.
=============================
XXXXXXXXXXXXX ZZR 1100 2K XXXXXXXXX
=============================
sloter
Świeżak
 
Posty: 19
Dołączył(a): 30/7/2007, 12:46
Lokalizacja: Tarnów/okolice

Postprzez sloter » 10/11/2008, 01:03

Przychodzi mi do głowy jeszcze jedna myśl. W korku od wlewu paliwa jest taka dziurka, żeby się nie robiło podciśnienie. Może ona jest zatkana i to jest przyczyna. Jak to można sprawdzić?
=============================
XXXXXXXXXXXXX ZZR 1100 2K XXXXXXXXX
=============================
sloter
Świeżak
 
Posty: 19
Dołączył(a): 30/7/2007, 12:46
Lokalizacja: Tarnów/okolice

ZZR

Postprzez kargulvmax » 10/11/2008, 03:25

Witam <podcisnienie w zbiorniku gdyby było to przy otwieraniu wlewu słychać wyraznie zasysanie powietrza,ale gdybys go otworzył to juz powinien zapalic.Stawiam na zbyt mały luz na zaworach i wyreguluj je jak najszybciej bo sie powypalaja.I luz mierz miedzy zaworem a krzywka a nie krzywką a wałkiem .Pozdr
Carpe diem
kargulvmax
Świeżak
 
Posty: 275
Dołączył(a): 17/1/2006, 12:00
Lokalizacja: Gostyń Wlkp.

Postprzez Raczek_6 » 10/11/2008, 22:20

W tym ZZ-R powinna być pompa paliwa elektromagnetyczno-membranowa czyli paliwo powinno być podawane bez problemów.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
Raczek_6
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa

Postprzez sloter » 13/11/2008, 13:58

Podjechałem przedwczoraj na stację benzynową i zatankowałem pod korek. Zamiast robic tak jak zwykle - kręcenie do upadłego - czyli do wykończenia akumulatora (nie jest za dobry - ale na ssaniu pali od strzała), otwarłem wlew i pokręciłem troche. Zapalił.

Nie powiem - troche przedmuchałem "ustnie" odpowietrzenie baku :)

Wcześniej miałem ten problem - ale sporadycznie. Zignorowałem to i jeździłem dalej.
W przyszłym sezonie wymienie świece i zrobie regulacje (troche chodzi nierówno - zwłaszcza na zimno).
=============================
XXXXXXXXXXXXX ZZR 1100 2K XXXXXXXXX
=============================
sloter
Świeżak
 
Posty: 19
Dołączył(a): 30/7/2007, 12:46
Lokalizacja: Tarnów/okolice

zapalanie

Postprzez kargulvmax » 13/11/2008, 15:55

Według mnie to rozgrzany motocykl pali dosłownie na dotyk czyli moge puknać w przycisk rozrusznika i zapali .Sprawdz te luzy bo jak kiedys gosciowi wyregulowałem zawory w ZZR to nie wierzył ze jego moto tak jedzie.Pozdtr
Carpe diem
kargulvmax
Świeżak
 
Posty: 275
Dołączył(a): 17/1/2006, 12:00
Lokalizacja: Gostyń Wlkp.

Re: zapalanie

Postprzez sloter » 13/11/2008, 19:25

kargulvmax napisał(a):Według mnie to rozgrzany motocykl pali dosłownie na dotyk czyli moge puknać w przycisk rozrusznika i zapali .Sprawdz te luzy bo jak kiedys gosciowi wyregulowałem zawory w ZZR to nie wierzył ze jego moto tak jedzie.Pozdtr


Dzieki za słowa otuchy :) Napewno podreguluje co sie da. Pozdrawiam
=============================
XXXXXXXXXXXXX ZZR 1100 2K XXXXXXXXX
=============================
sloter
Świeżak
 
Posty: 19
Dołączył(a): 30/7/2007, 12:46
Lokalizacja: Tarnów/okolice

Postprzez Grzybu » 14/11/2008, 12:09

Sam piszesz, że aku nie za dobry. Więc wymień aku, zrób zawory i wymień świece. Wątpię, że to brak odpowietrzenia.
To, że chodzi nierówno na wolnych może równie dobrze świadczyć o świecach jak i o ciasnych zaworach.

Serwis zimą i będzie OK.
Avatar użytkownika
Grzybu
Bywalec
 
Posty: 784
Dołączył(a): 27/4/2007, 10:43
Lokalizacja: Syc.oof

Postprzez sloter » 14/11/2008, 19:47

Grzybu napisał(a):Sam piszesz, że aku nie za dobry. Więc wymień aku, zrób zawory i wymień świece. Wątpię, że to brak odpowietrzenia.
To, że chodzi nierówno na wolnych może równie dobrze świadczyć o świecach jak i o ciasnych zaworach.

Serwis zimą i będzie OK.


Raczej nie wcześniej niż na wiosnę.
Jakie świece i akumulator pasują do ZZR1100?

I jeszcze z innej mańki: co to może być za przyczyna? Kupiłem nowy-używany błotnik (tamten był lekko skraszowany). Pojeździłem troche na nim i się urwały zaczepy na goleniu. Nie wiem dlaczego. Pojechałem do plastikarza, skleił mi (porządny koleś) - pojeżdziłem z 500 km - i znowu się urwało. Może ja to źle przykręcam - może jakiejś podkładki brakuje?

Mam teraz plan - skleje to plastiki jeszcze raz i wtopię wyprofilowany drut, żeby trzymał dwie części - ale czy to pomoże?
=============================
XXXXXXXXXXXXX ZZR 1100 2K XXXXXXXXX
=============================
sloter
Świeżak
 
Posty: 19
Dołączył(a): 30/7/2007, 12:46
Lokalizacja: Tarnów/okolice

Postprzez sloter » 7/4/2009, 21:09

Tak, dla zakończenia tematu: tematem okazała się poluzowana klema na + akumulatora.
Tak czy tak, kupiłem nową Yuase YTX14-BS - tamta miała 9 lat ... :)

Pozdro dla wszystkich!
=============================
XXXXXXXXXXXXX ZZR 1100 2K XXXXXXXXX
=============================
sloter
Świeżak
 
Posty: 19
Dołączył(a): 30/7/2007, 12:46
Lokalizacja: Tarnów/okolice



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości




na górê