RS 250, jest sens?
Posty: 24
• Strona 1 z 2 • 1, 2
RS 250, jest sens?
Czesc nie znalazlem niczego o aprili rs 250 a interesuje sie tym sprzetem, z tego co widzialem to kilka ciekawych ofert w niemcowni wyluskalem do ok. 2.500euro ale nie jestem pewien czy jest sens sie w to pchac, bo u nas raczej takich sprzetow nie ma, nie wiem jak z czesciami. Zapierdalaka z tego nieprzecietna 3.9 do setki takze osiagi az oszalamiajace z tym ze nie wiem jak z trwaloscia. Z tego co wiem to te 125ccm aprili jedne z lepszych w tej klasie o 250 nic nie wiem takze jesli ktos sie orientuje to prosze o skromne sugestie.
Na końcu będziemy pamiętać nie słowa naszych wrogów, ale milczenie naszych przyjaciół.
-
herbatkowy - Bywalec
- Posty: 608
- Dołączył(a): 12/8/2008, 14:22
- Lokalizacja: Ostrołęka
3,9 to w dobranocce chyba... było kilka tematów o tym moto (poszukaj, nie chce pisać po raz kolejny tego samego)..
co do opłacalności- za 2500 euro- ja bym nie wziął.. kupiłbym ją jeszcze raz gdybym miał większe moto i naprawde sporo pieniędzy bo zabawka jest zarąbista, ale niestety dość kosztowna..
co do opłacalności- za 2500 euro- ja bym nie wziął.. kupiłbym ją jeszcze raz gdybym miał większe moto i naprawde sporo pieniędzy bo zabawka jest zarąbista, ale niestety dość kosztowna..
-
kravec - Administrator
- Posty: 5571
- Dołączył(a): 30/8/2006, 16:14
- Lokalizacja: Pabianice
Sory, 4.3 do setki.
Na końcu będziemy pamiętać nie słowa naszych wrogów, ale milczenie naszych przyjaciół.
-
herbatkowy - Bywalec
- Posty: 608
- Dołączył(a): 12/8/2008, 14:22
- Lokalizacja: Ostrołęka
Nie wiem czy masz jakieś doświadczenie, ale byle jakie 600 hondy f2,3,4 będzie o wiele lepiej i przewidywalniej oddawało moc, o trwałości i ekonomice nie wspominając.
Nie ma co się pchać w 250.
Nie ma co się pchać w 250.
f4 | | Przeczytaj !! | | viewtopic.php?p=209115#209115
-
CeBeRek - Stały bywalec
- Posty: 1265
- Dołączył(a): 27/8/2007, 23:04
- Lokalizacja: trolownia
-
Seba_ER5 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 5220
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
do 100 jest kolo 5 sekund..
Konio- nie porównuj nawet 500 4t do rs 250 naprawde... to są dwa światy i to pod każdym względem (silnik-osiągi, pozycja, heble, rama, frajda z jazdy, spalanie niestety tez... wszystko wszystko, wszystko)..
u mnie z awaryjnościa problemu nie bylo (co prawda miałem ją tak troche ponad 1 sezon ale nigdy mnie nie zawiodła).. za to koszty przy remoncie są naprawde duze... z tym ze po czyms takim mamy pozniej świetne moto na kolejne 20 000km
Konio- nie porównuj nawet 500 4t do rs 250 naprawde... to są dwa światy i to pod każdym względem (silnik-osiągi, pozycja, heble, rama, frajda z jazdy, spalanie niestety tez... wszystko wszystko, wszystko)..
u mnie z awaryjnościa problemu nie bylo (co prawda miałem ją tak troche ponad 1 sezon ale nigdy mnie nie zawiodła).. za to koszty przy remoncie są naprawde duze... z tym ze po czyms takim mamy pozniej świetne moto na kolejne 20 000km
-
kravec - Administrator
- Posty: 5571
- Dołączył(a): 30/8/2006, 16:14
- Lokalizacja: Pabianice
dokładnie.. ja jak zrobiłem sobie rachuneczek to wychodzilo 4000-4500 tak na oko jakbym chciał wszystko ładnie cacy zrobić... tylko że miałbym super moto a nie ponad 1,5 roku jazdy na tatowym (a z ceny nic by nie straciła)
-
kravec - Administrator
- Posty: 5571
- Dołączył(a): 30/8/2006, 16:14
- Lokalizacja: Pabianice
Wnioski są takie, że nie pchaj się w to na co Cię nie stać. Napisałeś, że wyłuskałeś. Co jak będzie potrzeba wyłuskać kolejną kasę, na doprowadzenie motocykla do odpowiedniego stanu? Pojeździsz pół roku, niby wszystko oki, a jednak to do wymiany, tamto itp. (autopsja) Części do Aprili to drogie rzeczy są... Szczególnie, że ten model, nie jest jakoś super popularny.
Kawasaki ER5 2005
-
Traperoso - Mieszkaniec forum
- Posty: 1645
- Dołączył(a): 29/7/2006, 19:47
- Lokalizacja: Szczecin
Moim zdaniem nie ma sensu, pali to od groma, trzeba lać olej i jeszcze kręcic ciągle. Dodatkową atrakcją wymiana tłoka częstsza niż w 4t ;p
Ja brałbym jakiegoś GSa lub coś innego w 4t ale to zalezy od ciebie oczywiscie
Ja brałbym jakiegoś GSa lub coś innego w 4t ale to zalezy od ciebie oczywiscie
XL 125 Varadero
-
gba4 - Bywalec
- Posty: 543
- Dołączył(a): 12/9/2007, 19:29
No wlasnie tego sie obawialem, ze to tak jakby kupic toyote supre, auto z bajki za 30.000 a jak dochodzi do remontu lub trzeba cos ogarnac to drugie tyle. Myslalem nad GSXF600, sprzet w miare lagodny, wygodny i niedrogi, w karierze raptem zrobilem z 15k takze wolalbym nie brac sie za 130 koni na poczatek tak czy siak dzieki za informacje tak jak myslalem RS250 to gra nie warta zachodu.
Na końcu będziemy pamiętać nie słowa naszych wrogów, ale milczenie naszych przyjaciół.
-
herbatkowy - Bywalec
- Posty: 608
- Dołączył(a): 12/8/2008, 14:22
- Lokalizacja: Ostrołęka
GSXF600 ma około 80 koni. Chyba ze chodzi ci o GSXR600 to ma około 110-120 zalezy od rozcznika. Moze nowsze wiecej.
Ale moze zle zrozumiałem .
Masz racje lepiej pierwszo za cos slabszego . CHyba ze masz respekt do manetki ale on w mlodym wieku zanika .
Ale moze zle zrozumiałem .
Masz racje lepiej pierwszo za cos slabszego . CHyba ze masz respekt do manetki ale on w mlodym wieku zanika .
-
Seba_ER5 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 5220
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
On napisał, że gsxf to sprzęt łagodny, wygodny i nie drogi, i że nie chce się brać za 130 koni, doskonale wie, że gsxf ma koło 85. To tak po polsku.
f4 | | Przeczytaj !! | | viewtopic.php?p=209115#209115
-
CeBeRek - Stały bywalec
- Posty: 1265
- Dołączył(a): 27/8/2007, 23:04
- Lokalizacja: trolownia
-
Seba_ER5 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 5220
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
A może GS 500F (czyli ta zabudowana)?
,,De gustibus non est disputandum"(Å‚ac.)-O gustach siÄ™ nie dyskutuje.
-
Landryss25 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6269
- Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
- Lokalizacja: Liw
Niee nie chce tego żółwia
Na końcu będziemy pamiętać nie słowa naszych wrogów, ale milczenie naszych przyjaciół.
-
herbatkowy - Bywalec
- Posty: 608
- Dołączył(a): 12/8/2008, 14:22
- Lokalizacja: Ostrołęka
Zolw to wlasnie GSXF600, GS500 prowadzi sie o niebo lepiej, jest krotsze, zgrabniejsze, tyle ze konikow troche malo. Jak wiecej jezdzisz po miescie to o wiele wygodniejsze niz krowiaste GSXF, jak wiecej w trasie i w 2 osoby to GSXF bedzie lepszym wyborem.
- Adam M.
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 786
- Dołączył(a): 5/2/2008, 02:56
Posty: 24
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości