POMOCY!!!!...:::CBF 600 czy Fz6:::...!!!!????
Posty: 24
• Strona 1 z 2 • 1, 2
POMOCY!!!!...:::CBF 600 czy Fz6:::...!!!!????
Witam wszystkich serdecznie. Chciałbym kupic motocykl lecz mam dylemat który wybrac Yamahe Fz6, czy Honde CBF 600, doradzcie mi cos, pilne! Pozdrawiam!
- Barti_Fz6
- Świeżak
- Posty: 17
- Dołączył(a): 1/3/2009, 16:20
- Lokalizacja: Poznań/Opalenica
Fazer ma o 20 koni więcej mocy, więc jeśli to na pierwsze moto to CBF. CBF jest malutka, fajna do latania solo po mieście. FZ6 szczególnie w wersji S lepszy w trasy i do jazdy w duecie. Większy i wygodniejszy. Jeśli miałeś na myśli Horneta, czyli CB600, i to nie ma być pierwsze moto to zależnie od tego co chcesz robić musisz wybrać jeden lub drugi motocykl. Tak czy siak moim zdaniem obie Hondy to świetne motocykle do latania po mieście i dookoła miasta, a Fazer jest bardziej uniwersalny, dobry i w mieście i w trasie. Kolega ma Horneta w wersji S i zdecydowanie staranniej wykonany jest Fazer, nawet wypełnień owiewki i wskaźnika poziomu paliwa poskąpili w Hondzie.
Ps. każda pliszka... swój Fazerek chwali
Ps. każda pliszka... swój Fazerek chwali
FZ6S...S2
(otwórz link)
(otwórz link)
-
t_racer_ - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 427
- Dołączył(a): 9/1/2007, 23:11
- Lokalizacja: Warmia
tzn. jezeli chodzi o yamahe to mam na myśli Fz6 czyli z pojedyńczą lampą z przodu, bo fazerek ma 2 lampy + plasticzki, a jeżeli chodzi o honde to mam na mysli CBF 600 zabudowanego nie nakeda , a wiec cóż...? ;D
- Barti_Fz6
- Świeżak
- Posty: 17
- Dołączył(a): 1/3/2009, 16:20
- Lokalizacja: Poznań/Opalenica
FZ6-98 koni, CBF-78 koni, więc jak wyżej, na pierwsze moto zdecydowanie CBF. To bardzo solidny motocykl, podobno jeden z najlepiej sprzedających się w Niemczech, a niemczewo wie co dobre
No i CBF ma wypełnienia czaszy i (chyba) wskaźnik poziomu paliwa
Szukaj sztuki z ABS np: http://moto.allegro.pl/item583976681_ho ... bf600.html
No i CBF ma wypełnienia czaszy i (chyba) wskaźnik poziomu paliwa
Szukaj sztuki z ABS np: http://moto.allegro.pl/item583976681_ho ... bf600.html
FZ6S...S2
(otwórz link)
(otwórz link)
-
t_racer_ - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 427
- Dołączył(a): 9/1/2007, 23:11
- Lokalizacja: Warmia
CBF 1000 ma wskaźnik poziomu paliwa, CBF 600 ma wskaźnik temperatury cieczy.
Ciężko jest porównać nakeda do lekko obudowanego motocykla.
CBF ma regulowaną wysokość szyby oraz kanapy kierowcy (bardzo przydatne dla niższych lub wyższych osób - 3 położenia regulacji), wygodną pozycję za kierownicą, oraz gaźniki (model z silnikiem od F3), chyba że nowszy model z silnikiem od 600RR ma wtrysk.
Ciężko jest porównać nakeda do lekko obudowanego motocykla.
CBF ma regulowaną wysokość szyby oraz kanapy kierowcy (bardzo przydatne dla niższych lub wyższych osób - 3 położenia regulacji), wygodną pozycję za kierownicą, oraz gaźniki (model z silnikiem od F3), chyba że nowszy model z silnikiem od 600RR ma wtrysk.
http://motomaniax.pl/ - serwis Ducati | http://www.motorakowski.pl/ - serwis Kawasaki | | Nie pomagam w oględzinach motocykli.
- Raczek_6
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
Hmmm obydwa sa bardzo dobrymi motocyklami skłaniał bym się ku fazerowi ze względu na większą moc ale cbf jest bardziej dla początkującego mniejsze gabaryty masa wysokość siodła itd... dla ciebie kolego chyba raczej Honda
-
YZF R1 - Moderator
- Posty: 2765
- Dołączył(a): 14/5/2008, 12:16
- Lokalizacja: Warszawa
Przypomniałem sobie Fazer FZ6 i FZ6S był produkowany też w wersji 78 konnej, zdaje się że w latach 2006-2008, więc jeśli uznasz, że jesteś za duży do CBF, lub będziesz potrzebował moto bardziej do turystyki i/lub wożenia plecaczka, to tej wersji poszukaj Można też moto troszkę okiełznać, poniżej opisałem Fazerka zmodyfikowanego w dość prosty sposób.
viewtopic.php?t=302&start=30
Masa CBF 600 z 2009 roku: "Masa własna pojazdu (z płynami i paliwem): 217 kg" (z ABS 222 kg).
Masa FZ6S z 2009 roku: "Masa pojazdu w stanie gotowym do jazdy (kg): 212 kg"
Różnice nie są wielkie.
viewtopic.php?t=302&start=30
Masa CBF 600 z 2009 roku: "Masa własna pojazdu (z płynami i paliwem): 217 kg" (z ABS 222 kg).
Masa FZ6S z 2009 roku: "Masa pojazdu w stanie gotowym do jazdy (kg): 212 kg"
Różnice nie są wielkie.
FZ6S...S2
(otwórz link)
(otwórz link)
-
t_racer_ - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 427
- Dołączył(a): 9/1/2007, 23:11
- Lokalizacja: Warmia
FZ6 S2 dlawiony.
Super moto, sam posiadam, tyle ze wersje 98KM. Jedyna wada to kanapa,pozatym wszystko git
Super moto, sam posiadam, tyle ze wersje 98KM. Jedyna wada to kanapa,pozatym wszystko git
-
WeWonItThreeTimes - Świeżak
- Posty: 237
- Dołączył(a): 3/8/2008, 18:02
- Lokalizacja: Miasto W/Oss
WeWonItThreeTimes napisał(a):FZ6 S2 dlawiony.
Super moto, sam posiadam, tyle ze wersje 98KM. Jedyna wada to kanapa,pozatym wszystko git
Po wprowadzeniu S2, poprzedni model FZ6 był już tylko w wersji 78 konnej (ponoć odblokowanie nie jest trudne, warto sprawdzić w serwisie). S2 ma inna owiewkę, mapy zapłonu (poprawiony przebieg momentu obrotowego), hamulce przednie, wahacz, zegary, kanapę, podnóżki pasażera, co jeszcze nie pamiętam. Co do kanapy to się zgadza, jest znośna i tyle. Wymieniłem na Bagstera i jest znaczna poprawa
FZ6S...S2
(otwórz link)
(otwórz link)
-
t_racer_ - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 427
- Dołączył(a): 9/1/2007, 23:11
- Lokalizacja: Warmia
heh t_racer_ ale trafiłeś z tym ogłoszeniem cbf wlasnie u tego pana ją oglądałem xD, no jezeli chodzi o moc fz6 ma większą lecz mam równo pod sufitem i przeciez nie oto chodzi aby latac odrazu 200 km/h ;p, no i nie wiem jakby cbf'ka zachowywała się w mieście poniewaz ja głownie bym smigał po miescie ;d no i wydaje mi się że fz6 jest bardziej zaawansowana technologicznie fajne elektroniczne zegary, automatyczne ssanie, a cbf'ka reczne ssanie i o ile się nie myle to nima nawet wskaznika poziomu paliwka ;/ ;p
- Barti_Fz6
- Świeżak
- Posty: 17
- Dołączył(a): 1/3/2009, 16:20
- Lokalizacja: Poznań/Opalenica
Barti_Fz6 napisał(a):a co z tą kanapą ;>??
srednio wygodna rzeklbym,szczegolnie na dluzsze dystanse
-
WeWonItThreeTimes - Świeżak
- Posty: 237
- Dołączył(a): 3/8/2008, 18:02
- Lokalizacja: Miasto W/Oss
Od października zeszłego roku posiadam CBF 600 S.
Jak na pierwsze moto jest odpowiednia: małe gabaryty, zwinna, bez problemu prowadzi się ją w mieście. Nie miałem okazji zrobić jakiegoś wypadu za miasto, więc nie powiem Tobie nic w tym temacie.
Ale tak jak poprzednicy napisali (niestety) wykonanie przemawia za Fazerem, ssanie jest ręczne, brak wskaźnika poziomu paliwa i moc jest niezbyt równo oddawana w niskich obrotach.
Jednak to wszystko mi nie przeszkadza i jestem z niej, odpala za każdym razem, przyjemnie się nią jeździ
Jak na pierwsze moto jest odpowiednia: małe gabaryty, zwinna, bez problemu prowadzi się ją w mieście. Nie miałem okazji zrobić jakiegoś wypadu za miasto, więc nie powiem Tobie nic w tym temacie.
Ale tak jak poprzednicy napisali (niestety) wykonanie przemawia za Fazerem, ssanie jest ręczne, brak wskaźnika poziomu paliwa i moc jest niezbyt równo oddawana w niskich obrotach.
Jednak to wszystko mi nie przeszkadza i jestem z niej, odpala za każdym razem, przyjemnie się nią jeździ
MZ ETZ 251 -> Honda CBF 600 S -> YAMAHA FZS 1000 FAZER
-
sznajdi - Bywalec
- Posty: 566
- Dołączył(a): 4/3/2009, 10:20
- Lokalizacja: Poznań
Barti_Fz6 napisał(a):a co z tą kanapą ;>??
Załatwiłem sobie używaną kanapę Bagstera Oryginalna nie jest jakąś totalną porażką, ale przesiadłem się z XJ600 gdzie miałem nowszy wzór kanapy, bardzo komfortowy. Jak podczas jazdy FZ6 wspominałem kanapę XJ to się lekko wkurwiałem Teraz dzięki Bagsterowi współpraca mego tyłka z FZ6 układa się wyśmienicie. Jeśli tylko miasto to CBF Cię nie powinien rozczarować, a z owiewką to i w trasce dasz radę. Kwestią otwartą pozostają Twoje warunki fizyczne. Ja mam 173 cm wzrostu i po przesiadce z XJ600 na Horneta 600 byłem w szoku, jaki jest ciasny CBF ma podobne, lub wręcz takie same gabaryty. Szczególnie podkurczona pozycja nóg mi niepasowała. Tak mie to negatywnie zaskoczyło, że odmówiłem jak znajomy zaproponował przejażdżkę :D:D:D FZ6 jest trochę lepszy, lecz nadal nie tak wygodny jak XJ, ale inny jest jego charrakterrrr
FZ6S...S2
(otwórz link)
(otwórz link)
-
t_racer_ - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 427
- Dołączył(a): 9/1/2007, 23:11
- Lokalizacja: Warmia
No pewnie. Do "normalnego" nakeda można kupić małą i dużą turystyczną szybę. CBF ma taką wersję, natomiast do FZ6N są tylko takie malutkie pseudo owiewki. Do mojej XJ600N miałem dwie szybki jedną małą i drugą dużą, tak się przyzwyczaiłem do porządnej ochrony, że do Fazerka też kupiłem szybę turystyczną. Na upały zawsze mogę wrócić do oryginału. 185 cm to będziesz na CBF wyglądał jak na kocie:D
FZ6S...S2
(otwórz link)
(otwórz link)
-
t_racer_ - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 427
- Dołączył(a): 9/1/2007, 23:11
- Lokalizacja: Warmia
Musisz "przymierzyć" który lepiej będzie Ci pasował, z tym "jak na kocie" to trochę przejaskrawiłem Musisz ocenić czy dasz radę opanować moto jak zacznie Ci przeważać na parkingu, bo wtedy łatwo o jakąś delikatną glebę. Te motorki ważą po 200 parę kilosów Mam kolegę, który ma coś około 160cm i daje radę z GL 1200. Dużo zależy od sprytu i opanowania.
FZ6S...S2
(otwórz link)
(otwórz link)
-
t_racer_ - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 427
- Dołączył(a): 9/1/2007, 23:11
- Lokalizacja: Warmia
na zadnym nie jechałem, lecz siedziałem no i jako takich problemów nie było ;d, hmmm... ale chyba zdecyduje sie na Fz6 bo szukam cały czas ;d, a chciałem na pierwsze moto nakeda, a cbf'ka tą co akurat oglądałem to była ta zabudowana, przesłałes mi ją w jakims poście, tą samą byłem oglądac ;d, a wiesz moze co z serwisowaniem jakie koszty, co ile regulacja zaworów itp. ;>?
o'#o...
...:::Fz6:::...~\B/~
...:::Fz6:::...~\B/~
- Barti_Fz6
- Świeżak
- Posty: 17
- Dołączył(a): 1/3/2009, 16:20
- Lokalizacja: Poznań/Opalenica
Posty: 24
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 50 gości