Zobacz wątek - pomocy! jaki sprzęt na stunta?
NAS Analytics TAG

pomocy! jaki sprzęt na stunta?

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

pomocy! jaki sprzęt na stunta?

Postprzez PawlusW » 18/3/2009, 21:26

Cześć. W planach kupno motoru na stunta. GSXR 600 lub F3 (oba rok 97.) co proponujecie? pozdro
PawlusW
Świeżak
 
Posty: 42
Dołączył(a): 13/7/2007, 15:34


Postprzez YZF R1 » 18/3/2009, 21:59

gsxr
Avatar użytkownika
YZF R1
Moderator
 
Posty: 2765
Dołączył(a): 14/5/2008, 12:16
Lokalizacja: Warszawa


Postprzez s_extrem* » 18/3/2009, 22:44

Ja bym byl sklonny ku F3 jesli dopiero zaczynasz ;). Swoja droga jest takie popularne forum tez na s i tma chlopaki znaja sie o wiele lepiej na stunt-cie i pewnie lepiej Ci tez doradza;)
Avatar użytkownika
s_extrem*
Świeżak
 
Posty: 294
Dołączył(a): 18/5/2008, 14:43
Lokalizacja: Leszno

Postprzez melvin » 18/3/2009, 23:17

Gsxr chyba lubił zatrzeć panewkę przy mocnych stuntach... w F3 wsadzisz przegrodę w michę i masz już spokój...
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! :twisted:
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8393
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Postprzez jordan23 » 19/3/2009, 13:32

Polecam F3 ... Cbrki słyną z tego że są idealne do stuntu .Chyba że uda Ci się wyrwać F4 ale musisz dołożyć
Avatar użytkownika
jordan23
Stały bywalec
 
Posty: 1103
Dołączył(a): 23/2/2008, 11:40
Lokalizacja: jestem?

Postprzez Pisiu » 19/3/2009, 16:36

Ja też polecam F3.. ogólnie jak nie palisz gumy na stelażu to w f2/f3 nawet nie jest wymagana przegroda ;] ja w f2 nie mam,latam już coś koło roku i nic sie nie dzieje..ale dla świętego spokoju możesz założyć.Ja mam tylko więcej oliwy.No i na moje f3 bardziej idiotoodporona :D

PS w gixie trudniej przerobić smarowanie,ale z tego co wiem też nie przerabiają tylko dolewają oleju i smiga jak ta lala :twisted:
Pisiu
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 993
Dołączył(a): 1/8/2006, 22:00
Lokalizacja: Czarnobyl

Postprzez PawlusW » 19/3/2009, 16:42

a co powiecie o cbr 900rr rok tak 97-98, bo f4 cięzko kupic do 8000zl
PawlusW
Świeżak
 
Posty: 42
Dołączył(a): 13/7/2007, 15:34

Postprzez Nigga » 19/3/2009, 16:57

PawlusW napisał(a):a co powiecie o cbr 900rr rok tak 97-98, bo f4 cięzko kupic do 8000zl


Koleżka u mnie zrobił sobie psa właśnie z takiej hondy.Mówił że zajebiste do stuntu
SV 1000S
Avatar użytkownika
Nigga
Świeżak
 
Posty: 64
Dołączył(a): 3/10/2007, 09:30

Postprzez Pisiu » 19/3/2009, 17:04

900rr daje rade wchooy,tylko pytanie.Ty zaczynasz dopiero stuncić? ;P bo jak tak to łatwiej ogarniesz 600,wiesz wolna itp,ale zrobisz jak chcesz.Co do silnika to w bladym częściej zdarzały sie zatarte panewy :twisted: W sumie w f3 nie słyszałem o takich przypadkach..
Pisiu
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 993
Dołączył(a): 1/8/2006, 22:00
Lokalizacja: Czarnobyl

Postprzez YZF R1 » 19/3/2009, 19:48

F3 ma trochę za mały wygar i trzeba zębatką z tyłu już manewrować a srad ma wystarczająco w piecu....
Avatar użytkownika
YZF R1
Moderator
 
Posty: 2765
Dołączył(a): 14/5/2008, 12:16
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez PawlusW » 19/3/2009, 21:36

a zx9r? polecacie czy raczej nie?
CBR 954
PawlusW
Świeżak
 
Posty: 42
Dołączył(a): 13/7/2007, 15:34

Postprzez YZF R1 » 19/3/2009, 21:39

z kaw to zx6r z 2003 roku to najmocniejsza kawa i najbardziej idioto odporna te starsze dość delikatne silniki miały....
Avatar użytkownika
YZF R1
Moderator
 
Posty: 2765
Dołączył(a): 14/5/2008, 12:16
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez melvin » 19/3/2009, 22:40

fajera lubi zacierać panewki jak nie pilnujesz oleju, taką ma wadę i nic nie poradzisz oprócz utrzymywania wyższego poziomu oleju.

z kaw do stuntu nadaje się tylko 636, w innych albo ramy albo piece nie dają rady...
ogólnie do stuntu w każdym moto powinieneś zmienić zębatkę, bo żeby mieć lepsze pier*olnięcie mocą...
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! :twisted:
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8393
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Postprzez Pisiu » 19/3/2009, 23:05

Dokładnie,żeby odrazu ładnie do pionu szedł i żeby sprzęgło miało lżej..
Pisiu
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 993
Dołączył(a): 1/8/2006, 22:00
Lokalizacja: Czarnobyl

Postprzez melvin » 19/3/2009, 23:11

pisiu musisz kiedyś zawtać na moje rejony, zgarnij meblościankę kiedyś w sezonie i przyjedźcie :twisted: myślę że starsi starzem stunterzy się czegoś od was nauczą :P (nadal pełen podziw za tego piona bez stelaża)
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! :twisted:
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8393
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Postprzez Pisiu » 19/3/2009, 23:22

Jak dorwe jakiegoś busa (może już niedługo) to pakuje wtedy mojego złoma i można jechać gdzie dusza zapragnie hehe :) A szafa sobie narobił lipy z nogą i nie wiadomo kiedy pojeździ normalnie;/ a co do mojego słabego pionu to dzięki,dzięki ;* :D
Pisiu
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 993
Dołączył(a): 1/8/2006, 22:00
Lokalizacja: Czarnobyl

Postprzez melvin » 19/3/2009, 23:26

a co mu się stało w kuLasa?
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! :twisted:
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8393
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Postprzez Pisiu » 19/3/2009, 23:29

Ano robił głupiego skłona i ponadrywał scięgna.Miał gips 2 tyg i sie zrobił skrzep w żyle;( chuj**a sprawa :roll:
Pisiu
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 993
Dołączył(a): 1/8/2006, 22:00
Lokalizacja: Czarnobyl

Postprzez melvin » 19/3/2009, 23:33

lipton, przekaż mu że do czerwca ma być zdrowy w choooooy... na sylwestrze wam mówiłem czemu...
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! :twisted:
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8393
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski



Powrót do Motocykle



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości




na gr