YamahaXJ6 Diversion-YBR250
Posty: 18
• Strona 1 z 1
-
jordan23 - Stały bywalec
- Posty: 1103
- Dołączył(a): 23/2/2008, 11:40
- Lokalizacja: jestem?
-
jordan23 - Stały bywalec
- Posty: 1103
- Dołączył(a): 23/2/2008, 11:40
- Lokalizacja: jestem?
Również założyłem temat o nowych cenach motocykli . Strasznie podrożały , nie wiem skąd te ceny , usprawiedliwiają się kursem euro a prawda jest taka że samochody nie podrożały wogóle , więc wydaje mi się że to ściema .
był suzuki bandit 600n będzie ......
-
dambandit - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1704
- Dołączył(a): 9/11/2007, 19:45
- Lokalizacja: Opole
- Tmek
- Świeżak
- Posty: 219
- Dołączył(a): 13/12/2008, 14:55
- Lokalizacja: Łódź
Tmek napisał(a):Kurs waluty. W Eurolandzie bez zmian cenowych
Ten motocykl kosztuje około 3.600 euro. To mniej niż 17 tys PLN. Yamaha widocznie ustaliła sobie ceny zakładając kurs euro po 5,5 PLN. Już biegnę kupić moto z silnikiem o mocy 20 KM i bębnem z tyłu za 20 tys PLN.
- grzybol
- Świeżak
- Posty: 172
- Dołączył(a): 4/6/2008, 13:59
- Lokalizacja: Poznań
Ostatnio czytałem o CBF125
na początku mówono, że będzie to konkurencja dla "chińczyków" poniewaz cena nowej Hondy kształtowac się miała na poziomie 7900zł
natomiast po "wariacjach" złotego cena ta podskoczyła do góry o równe 2tysie (teraz 9900zl). I nadal nie ma pewności, że zostanie na tym poziomie!
na początku mówono, że będzie to konkurencja dla "chińczyków" poniewaz cena nowej Hondy kształtowac się miała na poziomie 7900zł
natomiast po "wariacjach" złotego cena ta podskoczyła do góry o równe 2tysie (teraz 9900zl). I nadal nie ma pewności, że zostanie na tym poziomie!
http://bikepics.com/members/kbiadun/ | CBR 600 RR4
-
limak14 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 3798
- Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
- Lokalizacja: LBN/Puławy
Witam!
Jeżeli chodzi o ceny nowych motocykli to różnica kursowe itd i itp..., ale róznica w cenie podanych przez Ciebie moto to 25% natomiast z punktu widzenia producenta yamaha 250 i xj600 (któr z zalozenia ma być motocyklem tanin przez to prostym w konstrukcji i masowym), naklad pracy ludzkiej do wyprodukowania obydwu pojazdów jest podobny, róznica wynika z zastosowania innych podzespołów.
Ja sam myślałem w zeszłym roku o zakupie wyśnionej salonówki, jednak chciałem kupic moto na wiosne 2009 a tu zonk cena bkinga podskoczyła o 12tys.
Jeżeli chodzi o ceny nowych motocykli to różnica kursowe itd i itp..., ale róznica w cenie podanych przez Ciebie moto to 25% natomiast z punktu widzenia producenta yamaha 250 i xj600 (któr z zalozenia ma być motocyklem tanin przez to prostym w konstrukcji i masowym), naklad pracy ludzkiej do wyprodukowania obydwu pojazdów jest podobny, róznica wynika z zastosowania innych podzespołów.
Ja sam myślałem w zeszłym roku o zakupie wyśnionej salonówki, jednak chciałem kupic moto na wiosne 2009 a tu zonk cena bkinga podskoczyła o 12tys.
- Jakubzw
- Świeżak
- Posty: 40
- Dołączył(a): 9/6/2008, 09:21
- Lokalizacja: Czerwonak
senekkorzenna napisał(a):Dyskutowałem kiedyś z sprzedawcą KTM I Aprrili -ceny tych motocykli to w zasadzie średniej klasy samochód stwierdziłem że przeliczając materiały potrzebne do wyprodukowania samochodu a motocykla 1-2 cylindry to 1/10 wartości a on stwierdził że: jakość i rodzaj materiałów w motocyklach to jak pojazd kosmiczny a samochód to najwyżej mały samolot..Dla mnie to jednak dziwne stwierdzenie .
przecież nie mógł powiedzieć że golą równo nas - frajerów pucha to morze blachy, 4 kółka, mnóstwo materiałów do wykończenia wnętrza, przyciski, wskaźniki, duperele, pełno poduch powietrznych, -naście systemów elektronicznych zapewniających bezpieczeństwo i silnik. Moto to 2 kółka, rama, silnik i hamulce. A kosztują tyle samo
- grzybol
- Świeżak
- Posty: 172
- Dołączył(a): 4/6/2008, 13:59
- Lokalizacja: Poznań
senekkorzenna napisał(a):Dyskutowałem kiedyś z sprzedawcą KTM I Aprrili -ceny tych motocykli to w zasadzie średniej klasy samochód stwierdziłem że przeliczając materiały potrzebne do wyprodukowania samochodu a motocykla 1-2 cylindry to 1/10 wartości a on stwierdził że: jakość i rodzaj materiałów w motocyklach to jak pojazd kosmiczny a samochód to najwyżej mały samolot..Dla mnie to jednak dziwne stwierdzenie .
Jest w tym trochę prawdy co powiedział sprzedawca może nie pojazd kosmiczny ale powiedzmy F16. Fakt faktem że materiały są lepszej jakości i założenie konstrukcyjne są dla motocykli wyższe niż dla samochodów.
Prosty przykład miałem kiedyś samochodzik co się nazywał KIA Shuma te pierwsze modela miały to do siebie że wykrzywiały się tarcze hamulcowe i pękały szpilki w kołach (zła jakość stali).
Czy któryś z producentów motocykli pozwolił by sobie na takie eksperymenty w celu zmniejszenia kosztów niesądze.
I Decide who lives or die
-
robertsz - Świeżak
- Posty: 119
- Dołączył(a): 4/6/2006, 18:56
- Lokalizacja: Gdynia
Posty: 18
• Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 37 gości