Zobacz wątek - Ktokolwiek słyszał, ktokolwiek wie - Honda VF750F
NAS Analytics TAG

Ktokolwiek słyszał, ktokolwiek wie - Honda VF750F

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Postprzez Leitho » 23/4/2008, 11:10

rozrzad w tych silnikach to przypadlosc calej lini produkcyjnej
krzywki byly wykonane ze zlej jakosci materialu i szybko sie zuzywaly
po ok 30 k km zaczyna sie lekkie grzechotanie silnika, taki metaliczny dzwiek, szczegolnie gdy jest zimny
od ok 50-60 k km slychac jakby do silnika wrzucic garsc nakretek
teraz produkowane sa zamienne krzywki dobrej jakosci, ktore rozwiazuja problem dozywotnio
w tym modelu musisz uwazac na heble, mimo ze 2 tarcze to dozowalnosc nie najlepsza, a skutecznosc odbiega od spolczesnych maszyn
no i spalanie, jak uda ci sie zejsc poniwej 6 litrow to jestes niezly, srednoi to 8 trzeba liczyc, a granice 10-12 to tez nie za duzy wyczyn
Na kolana chamy !
Avatar użytkownika
Leitho
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1321
Dołączył(a): 31/8/2006, 18:54
Lokalizacja: SKL


Postprzez skwy » 12/3/2009, 08:14

Wadliwe układy smarowania,wadliwa konstrukcja rozrządu.
Poprawione zostało od modelu VFR.

Ale motocykl Å‚adny.
Lepiej kupić silnik od VFR wstawić do VF i po kłopocie.
Avatar użytkownika
skwy
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1540
Dołączył(a): 7/10/2007, 08:21
Lokalizacja: Gołdap


Postprzez Raczek_6 » 12/3/2009, 21:22

Oprócz tego zdarzały się:
- rozkręcenie śrub regulacyjnych luzu zaworowego (nakrętka znaleziona w misce olejowej)
- wydmuchiwanie uszczelki pod głowicą-cami (ale to jak ktoś zaniedbał układ chłodzenia - oraz wlał nie odpowiedni płyn do układu chłodzenia)
- obrócenie panewki korbowodowej (spotkałem się z kilkoma przypadkami)

nie licząc problemów z instalacją elektryczną (ze względu na wiek i garażowanie pod chmurką)
http://motomaniax.pl/ - serwis Ducati | http://www.motorakowski.pl/ - serwis Kawasaki | | Nie pomagam w oględzinach motocykli.
Raczek_6
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa

Postprzez elco » 12/3/2009, 23:28

skwy napisał(a):
Ale motocykl Å‚adny.
Lepiej kupić silnik od VFR wstawić do VF i po kłopocie.


Obawiam sie, ze to moze byc bardzo kosztowne. Silnik VFR to troche inna konstrukcja dodatkowo osadzona w ramie grzbietowej. Taka zamiana bedzie wymagala nowego ukladu mocowan i zmiany geometrii ramy.
Honda VFR 800 FI
Avatar użytkownika
elco
Moderator
 
Posty: 3014
Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław



Powrót do Motocykle



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości




na górê