Zobacz wątek - Zniszczona śruba
NAS Analytics TAG

Zniszczona śruba

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Zniszczona śruba

Postprzez gba4 » 28/2/2009, 21:30

Witam, ostatnio odpowietrzając tylny hamulec zniszczyłem odpowietrznik, taką jakby śrube, nie moge teraz tego ani ruszyć ani odkręcic.. czym to mógłbym jakos ruszyc i wyjąc ? bo nie moge tego hamulca zrobic ;/
dodam że próbowałem brzeszczotem przerobic ten odpowietrznik na srubokret płaski ale nic z tego xd
Avatar użytkownika
gba4
Bywalec
 
Posty: 543
Dołączył(a): 12/9/2007, 19:29


Postprzez Traperoso » 28/2/2009, 21:45

Nie wiem co Ty robiłeś z tą śrubą by ją zniszczyć. Jak ja bym był w Twojej sytuacji, to bym wpierw spuścił płyn hamulcowy, a następnie z głupim wyrazem na twarzy pobiegł do mechanika i prosił o pomoc. Jako że zje** śrubę pewnie nie jesteś ogarnięty w temacie, więc to dobry pomysł :)
Kawasaki ER5 2005
Avatar użytkownika
Traperoso
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1645
Dołączył(a): 29/7/2006, 19:47
Lokalizacja: Szczecin


Postprzez Kedar-88 » 28/2/2009, 22:51

dobry jesteś jak potrafiłeś taką śrube zniszczyć, co z nią zrobiłeś, urwałeś czy obrobiłeś tak że klucz nie łapie?
Bandit 1200
Avatar użytkownika
Kedar-88
Stały bywalec
 
Posty: 1327
Dołączył(a): 21/8/2007, 04:54
Lokalizacja: Jaworzno

Postprzez YZF R1 » 28/2/2009, 23:19

Kedar-88 napisał(a):dobry jesteś jak potrafiłeś taką śrube zniszczyć, co z nią zrobiłeś, urwałeś czy obrobiłeś tak że klucz nie łapie?


dobre pytanie od tego powinniśmy zacząć... :?:
Avatar użytkownika
YZF R1
Moderator
 
Posty: 2765
Dołączył(a): 14/5/2008, 12:16
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez cichy » 1/3/2009, 07:32

Kup nowy odpowietrznik, stary wykręć wykrętakiem.
Avatar użytkownika
cichy
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1550
Dołączył(a): 8/9/2005, 16:17
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki

Postprzez mar111cin » 1/3/2009, 10:45

nie wiem co w tym takiego dziwnego żeby zniszczyć odpowietrznik. Kumpel oddał samochód do dużego warsztatu i teraz jak chciał zmienić sam sobie klocki hamulcowe to zobaczył że mu go urwali i to niby profesjonaliści.

Ja bym najpierw poszukał po sklepach odpowietrznika, a potem tak jak Cichy radzi, odkręcić wykrętakiem. A potem to już zabawa w odpowietrzanie, bo ładnie Ci się tam narobi.
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R :(, jest V-Strom 650 AK8 :)
Avatar użytkownika
mar111cin
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6941
Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
Lokalizacja: FSW (lubuskie)

Postprzez gba4 » 1/3/2009, 13:33

Po prostu troche nie umiejętnie odkręcałem tą śrubę i mi się przekręciła czy jak to nazwać tak że już klucz nie łapie xd
Avatar użytkownika
gba4
Bywalec
 
Posty: 543
Dołączył(a): 12/9/2007, 19:29

Postprzez zomodj » 1/3/2009, 13:34

jak odpowietrznik został tylko wyrobiony to dobry klucz morse'a mocno zaciśnij i powinno puścić. Zaznaczam DOBRY klucz, niby na pozór niczym się nie różnią :)
Avatar użytkownika
zomodj
Świeżak
 
Posty: 256
Dołączył(a): 2/7/2008, 21:33

Postprzez drat_wa » 1/3/2009, 13:44

Można też spróbować "nabić" klucz numer mniejszy.
drat_wa
Świeżak
 
Posty: 70
Dołączył(a): 3/6/2007, 18:21

Postprzez elco » 1/3/2009, 13:58

odpowietrznik jest bardzo latwo zniszczyc. Wszakze sruba wkrecona jest w stop aluminium. Dlatego zawsze nalezy pamietac, zeby najpierw wpuscic troche odrdzewiacza i delikatnie go stuknac.

poczytaj sobie:
http://serwisy.gazeta.pl/motocykle/1,56423,2216282.html

ja proponuje z tym isc do dobrego mechanika.
Honda VFR 800 FI
Avatar użytkownika
elco
Moderator
 
Posty: 3014
Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław

Postprzez Kedar-88 » 1/3/2009, 16:01

spuść płyn, następnie nagrzej zacisk koło odpowietrznika. np. opalarką do lakieru, tylko oczywiście tak max do 150 stopni żeby lakier się nie uszkodził, następne złap ten odpowietrznik dobrymi kleszczami i powinien pójść.
Bandit 1200
Avatar użytkownika
Kedar-88
Stały bywalec
 
Posty: 1327
Dołączył(a): 21/8/2007, 04:54
Lokalizacja: Jaworzno

Postprzez DYWERSANT » 1/3/2009, 17:19

A nie lepiej, jak już ktoś pisał, Nawiercić otwór i wręcić wykrętak i potem całośc wykręcić? albo dobrym kluczem zaciskowym złapać, przedłużyć go jakąś rurką i wykręcać? Bo(bez urazy) kombinowanie z rowiercaniem i wydłubywaniem resztek jakoś mi się nie widzi.
Avatar użytkownika
DYWERSANT
Świeżak
 
Posty: 132
Dołączył(a): 17/10/2008, 19:43
Lokalizacja: Sokołów Podlaski



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości




na górê