koszty utrzymania moto w wersji US a EU
Posty: 9
• Strona 1 z 1
koszty utrzymania moto w wersji US a EU
Witam
...a jak wygląda sprawa utrzymania moto miedzy wersją EU a US. Zamierzam kupić sciga suzuki uzywke w wersji us (tańsza) ale nie wiem czy koszty serwisu (tzn przeglady eksploatacja czesci) są dużo wyzsze niż jesli bym miał to samo moto ale wersję EU Jak to jest w naszych rodzimych autoryzowanych serwisach traktowane, bo z rozmowy telefonicznej dowiedziałem sie ze nie ma wielkiej różnicy Jakoś w to nie wierzę Zanim kupie chciabym sie zorientowac o ile bede miał wyzsze wydatki, czy zaoszczedzone w ten sposób pieniadze nie przedłożą sie na drozszy serwis Bedę wdzieczny za kazdą rzetelną odpowiedź
-------------------------------------
być może przyszły hayabuser
...a jak wygląda sprawa utrzymania moto miedzy wersją EU a US. Zamierzam kupić sciga suzuki uzywke w wersji us (tańsza) ale nie wiem czy koszty serwisu (tzn przeglady eksploatacja czesci) są dużo wyzsze niż jesli bym miał to samo moto ale wersję EU Jak to jest w naszych rodzimych autoryzowanych serwisach traktowane, bo z rozmowy telefonicznej dowiedziałem sie ze nie ma wielkiej różnicy Jakoś w to nie wierzę Zanim kupie chciabym sie zorientowac o ile bede miał wyzsze wydatki, czy zaoszczedzone w ten sposób pieniadze nie przedłożą sie na drozszy serwis Bedę wdzieczny za kazdą rzetelną odpowiedź
-------------------------------------
być może przyszły hayabuser
-
hayabuser - Świeżak
- Posty: 1
- Dołączył(a): 28/7/2007, 08:28
- Lokalizacja: pdk
Zależy z jakich lat motocykle ?
Koszty serwisu są te same, koszty części mogą być inne (te które występują tylko w wersji z USA)
Koszty serwisu są te same, koszty części mogą być inne (te które występują tylko w wersji z USA)
http://motomaniax.pl/ - serwis Ducati | http://www.motorakowski.pl/ - serwis Kawasaki | | Nie pomagam w oględzinach motocykli.
- Raczek_6
- VIP Ścigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
nie ma różnic w serwisie,natomiast czasem na rynku UJŁESEJ występowały różnice jeżeli chodzi o modele UE. Dajmy na to CBR F4i -"za wodą" nie posiadała immobilaisera, a w Europie juz takowy wystepował. Więc ewentualna awaria takiego podzespołu zmuszała do szukania go albo u nas w PL (dość cięzko, aczkolwiek nie jest to niemożliwe),albo łatwiej było sprowadzić zza wody (czasochłonne).
http://bikepics.com/members/kbiadun/ | CBR 600 RR4
-
limak14 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 3798
- Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
- Lokalizacja: LBN/Puławy
padne zaraz kolejny z du*y temat. mozna go przykleić do monatzu tablicy. a co za różnica jak do usa coś jest droższe to już nie kupisz ?? jak sie popsuje i tak wymienić trzeba a ścigi tanie nie są.........
AGAINST SLOW
ZAPRASZAM PO MOTOCYKLE i AKCESORIA
ZAPRASZAM PO MOTOCYKLE i AKCESORIA
-
kosta - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1628
- Dołączył(a): 18/5/2007, 16:23
- Lokalizacja: WWA
Kiedyś czytałem motyw ,że w tych samych modelach tylko ,że USA i EU różne uszczelki pod głowice były? Ale głowy sobie nie dam uciąć.
-
Seba_ER5 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 5220
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
ja mam wersje usa r1 i co z tego NIC, części te same to po raz a po dwa mówi sie że amerykańce są sałabsze i dalej pytam co z tego przecierz żaden element nie jest w moto niezniszczalny i wszystko prędzej czy później podlega wymianie a mnie osobiście nie robi to żadnej różnicy.......
AGAINST SLOW
ZAPRASZAM PO MOTOCYKLE i AKCESORIA
ZAPRASZAM PO MOTOCYKLE i AKCESORIA
-
kosta - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1628
- Dołączył(a): 18/5/2007, 16:23
- Lokalizacja: WWA
jak wyzej
mam 1000rr zza oceanu i to sa dokladnie takie same czesci jak w wersji EU , no moze procz tych ogromnych kierunkow montowanych z mysla o wielkich autostradach i lepszej widocznosci oraz odblaskami na bokach motocykla ktore natychmiastowo trzeba zdjac bo wygladaja jak w BMXie
ale o tym ze slabsze są to nie slyszalem , moglbys mi Kosta na PW napisac o co dokladnie w tym chodzi bo 1szy raz sie sotykam z taka opinia,z gory dziex
mam 1000rr zza oceanu i to sa dokladnie takie same czesci jak w wersji EU , no moze procz tych ogromnych kierunkow montowanych z mysla o wielkich autostradach i lepszej widocznosci oraz odblaskami na bokach motocykla ktore natychmiastowo trzeba zdjac bo wygladaja jak w BMXie
ale o tym ze slabsze są to nie slyszalem , moglbys mi Kosta na PW napisac o co dokladnie w tym chodzi bo 1szy raz sie sotykam z taka opinia,z gory dziex
ścigacz to portal dla gimnazjalistów chcących R1 na pierwszy motocykl oraz dla pseudo speców którzy mogą im w tym wyborze pomóc.
- Flow
- Stały bywalec
- Posty: 1098
- Dołączył(a): 18/9/2007, 17:50
Witam. Nie wiem czy to prawda ale kiedyś słyszałem od mechanika że jakiemus kolesiowi w cbr 1000rr padło coś z elektryki to musiał wymieniać jakąś całą ścieżkę czy coś takiego (nie znam się za bardzo ).Nie mnie jednak kosztowało go to ok 3000pln. ponieważ różnią się one w EU. Nie chce cię wprowadzać w błąd bo nie jestem tego pewien.Najlepiej zapytaj się jakiegoś mechanika.
-
Nigga - Świeżak
- Posty: 64
- Dołączył(a): 3/10/2007, 09:30
Posty: 9
• Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości