Zniszczona śruba
Posty: 14
• Strona 1 z 1
Zniszczona śruba
Witam, ostatnio odpowietrzając tylny hamulec zniszczyłem odpowietrznik, taką jakby śrube, nie moge teraz tego ani ruszyć ani odkręcic.. czym to mógłbym jakos ruszyc i wyjąc ? bo nie moge tego hamulca zrobic ;/
dodam że próbowałem brzeszczotem przerobic ten odpowietrznik na srubokret płaski ale nic z tego xd
dodam że próbowałem brzeszczotem przerobic ten odpowietrznik na srubokret płaski ale nic z tego xd
-
gba4 - Bywalec
- Posty: 543
- Dołączył(a): 12/9/2007, 19:29
Nie wiem co Ty robiłeś z tą śrubą by ją zniszczyć. Jak ja bym był w Twojej sytuacji, to bym wpierw spuścił płyn hamulcowy, a następnie z głupim wyrazem na twarzy pobiegł do mechanika i prosił o pomoc. Jako że zje** śrubę pewnie nie jesteś ogarnięty w temacie, więc to dobry pomysł 

Kawasaki ER5 2005
-
Traperoso - Mieszkaniec forum
- Posty: 1645
- Dołączył(a): 29/7/2006, 19:47
- Lokalizacja: Szczecin
Kup nowy odpowietrznik, stary wykręć wykrętakiem.
http://www.bikepics.com/members/cichy929/ | SMR450/YZ125
-
cichy - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1550
- Dołączył(a): 8/9/2005, 16:17
- Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
nie wiem co w tym takiego dziwnego żeby zniszczyć odpowietrznik. Kumpel oddał samochód do dużego warsztatu i teraz jak chciał zmienić sam sobie klocki hamulcowe to zobaczył że mu go urwali i to niby profesjonaliści.
Ja bym najpierw poszukał po sklepach odpowietrznika, a potem tak jak Cichy radzi, odkręcić wykrętakiem. A potem to już zabawa w odpowietrzanie, bo ładnie Ci się tam narobi.
Ja bym najpierw poszukał po sklepach odpowietrznika, a potem tak jak Cichy radzi, odkręcić wykrętakiem. A potem to już zabawa w odpowietrzanie, bo ładnie Ci się tam narobi.
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R
, jest V-Strom 650 AK8 
było gsx600f, było ZX12R


-
mar111cin - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6941
- Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
- Lokalizacja: FSW (lubuskie)
odpowietrznik jest bardzo latwo zniszczyc. Wszakze sruba wkrecona jest w stop aluminium. Dlatego zawsze nalezy pamietac, zeby najpierw wpuscic troche odrdzewiacza i delikatnie go stuknac.
poczytaj sobie:
http://serwisy.gazeta.pl/motocykle/1,56423,2216282.html
ja proponuje z tym isc do dobrego mechanika.
poczytaj sobie:
http://serwisy.gazeta.pl/motocykle/1,56423,2216282.html
ja proponuje z tym isc do dobrego mechanika.
Honda VFR 800 FI
-
elco - Moderator
- Posty: 3014
- Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
- Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław
spuść płyn, następnie nagrzej zacisk koło odpowietrznika. np. opalarką do lakieru, tylko oczywiście tak max do 150 stopni żeby lakier się nie uszkodził, następne złap ten odpowietrznik dobrymi kleszczami i powinien pójść.
Bandit 1200
-
Kedar-88 - Stały bywalec
- Posty: 1327
- Dołączył(a): 21/8/2007, 04:54
- Lokalizacja: Jaworzno
A nie lepiej, jak już ktoś pisał, Nawiercić otwór i wręcić wykrętak i potem całośc wykręcić? albo dobrym kluczem zaciskowym złapać, przedłużyć go jakąś rurką i wykręcać? Bo(bez urazy) kombinowanie z rowiercaniem i wydłubywaniem resztek jakoś mi się nie widzi.
StrykeR (otwórz link)
-
DYWERSANT - Świeżak
- Posty: 132
- Dołączył(a): 17/10/2008, 19:43
- Lokalizacja: Sokołów Podlaski
Posty: 14
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości