929 vs. 750 k1
Posty: 21
• Strona 1 z 2 • 1, 2
929 vs. 750 k1
jako że CB ma już nowego właściciela, szukam dla siebie motocykla, typy są 2 CBR 929 (2000-2001) i GSXR750 k1. moto ma służyć przede wszystkim do latania po mieście, gumowania, czasami tor i pewnie dłuższe trasy też będą się zdarzały(w planach na ten sezon jest dość dużo turystyki)...
ogólnie 929 jest uważana za mniej narowiste moto, GIXER to już konkretny zapie*dalacz i do tego agresywny(oczywiście nie ujmując niczego CBRce)...
które moto będzie wygodniejsze w trasie? jeździłem tylko na 929 w wersji stunt, GSXRem może uda mi się dzisiaj przejechać...
które więcej pali? na którym plecaczkowi będzie wygodniej?
jak z trwałością GSXRa ? bo o HONDZIE wiem że jest wręcz idioto odporna...
ogólnie skłaniam się ku HONDZIE ale motocykle SUZUKI wspominam bardzo dobrze i stylistyka GSXRa całkiem mi podchodzi...
sam nie wiem co wybrać
rady, opinie użytkowników mile widziane...
ogólnie 929 jest uważana za mniej narowiste moto, GIXER to już konkretny zapie*dalacz i do tego agresywny(oczywiście nie ujmując niczego CBRce)...
które moto będzie wygodniejsze w trasie? jeździłem tylko na 929 w wersji stunt, GSXRem może uda mi się dzisiaj przejechać...
które więcej pali? na którym plecaczkowi będzie wygodniej?
jak z trwałością GSXRa ? bo o HONDZIE wiem że jest wręcz idioto odporna...
ogólnie skłaniam się ku HONDZIE ale motocykle SUZUKI wspominam bardzo dobrze i stylistyka GSXRa całkiem mi podchodzi...
sam nie wiem co wybrać
rady, opinie użytkowników mile widziane...
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU!
-
melvin - PierwszyOkrutny
- Posty: 8393
- Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
929 po raz wygodniejsza i dla ciebie i dla pasażera, po dwa liniowo oddaje moc więc do gumowania będzie bardziej stabilna, po trzy spalanie pojęcie względne w zależności od stopnia odwinięcia manetki i mnie osobiście stylistyka hondy bardziej sie podoba
AGAINST SLOW
ZAPRASZAM PO MOTOCYKLE i AKCESORIA
ZAPRASZAM PO MOTOCYKLE i AKCESORIA
-
kosta - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1628
- Dołączył(a): 18/5/2007, 16:23
- Lokalizacja: WWA
Jechałem gsx-r k3 i powiem że masakra moc powala na kolana , ogólnie jestem za gsx-r . Suzuki dla mnie zawsze górowało stylistycznie nad hondą , malowanie niektórych wersji jest poprostu super .
Co do hondy raz siedziałem czułem się na niej jak na 600 strasznie to małe gabarytowo no i osobiście stylistyka mi nie podchodzi .
Spalanie rzecz mało ważna wiadomo zależy od reki motocyklisty , jednak ten k3 znajomego przy spokojnej jeździe pali tyle co 600 setki
Co do hondy raz siedziałem czułem się na niej jak na 600 strasznie to małe gabarytowo no i osobiście stylistyka mi nie podchodzi .
Spalanie rzecz mało ważna wiadomo zależy od reki motocyklisty , jednak ten k3 znajomego przy spokojnej jeździe pali tyle co 600 setki
-
dambandit - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1704
- Dołączył(a): 9/11/2007, 19:45
- Lokalizacja: Opole
adam_89 napisał(a):a jest jakiś link do tego gixera/?
nie ma, moto stoi w jednym z garaży w Piotrkowie...
ogólnie dzisiaj się do niego przymierzałem (nie jeździłem bo było zimno) i GSXR jest zaje*iście poręczny!!! dosłownie idealny
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU!
-
melvin - PierwszyOkrutny
- Posty: 8393
- Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Cebra będzie lepiej szła na gumę. Więcej mocy będzie z dołu. Tylko te motocykle trochę już technologicznie przestarzałe. Żeby dorównać nowszym sprzętom musiałem zmienić wydech filtr zapodać podać power commandera, zmienić zawiasy, i cały układ hamulcowy, a w szczególności pompę na akcesoryjną radialną, wyższą oponę na tył, krótsze przełożenie. Do tego amor skrętu, wyższe i krótsze podnóżki i można śmigać.
Sprzęt rzeczywiście odporny na katowanie.
Pozostał problem prześwitu ponieważ teraz przyciera lewym deklem, ale jakoś da rade jeździć.
Sprzęt tani i części tanie i ogólnodostępne.
Sprzęt rzeczywiście odporny na katowanie.
Pozostał problem prześwitu ponieważ teraz przyciera lewym deklem, ale jakoś da rade jeździć.
Sprzęt tani i części tanie i ogólnodostępne.
http://www.bikepics.com/members/cichy929/ | SMR450/YZ125
-
cichy - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1550
- Dołączył(a): 8/9/2005, 16:17
- Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
cichy bez przesady, ja nie jeżdżę na tyle dobrze żeby wymieniać zawias itd
chcę normalne moto żeby poszatanić po mieście i czasami rekreacyjnie pojeździć po torze jak będzie trochę czasu...
powiedz mi jak ze zużyciem paliwa w twoim egzemplarzu w mieście, trasie, na torze,,,
chcę normalne moto żeby poszatanić po mieście i czasami rekreacyjnie pojeździć po torze jak będzie trochę czasu...
powiedz mi jak ze zużyciem paliwa w twoim egzemplarzu w mieście, trasie, na torze,,,
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU!
-
melvin - PierwszyOkrutny
- Posty: 8393
- Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Bo ja wiem, nigdy mnie to nie interesowało. na drodze chyba coś koło 7l bierze, a na torze niecałe 10l na 1/2h
http://www.bikepics.com/members/cichy929/ | SMR450/YZ125
-
cichy - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1550
- Dołączył(a): 8/9/2005, 16:17
- Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
dambandit napisał(a):Jechałem gsx-r k3 i powiem że masakra moc powala na kolana , ogólnie jestem za gsx-r . Suzuki dla mnie zawsze górowało stylistycznie nad hondą , malowanie niektórych wersji jest poprostu super .
Co do hondy raz siedziałem czułem się na niej jak na 600 strasznie to małe gabarytowo no i osobiście stylistyka mi nie podchodzi .
Spalanie rzecz mało ważna wiadomo zależy od reki motocyklisty , jednak ten k3 znajomego przy spokojnej jeździe pali tyle co 600 setki
albo Ty jestes wielkolud albo ja nie wiem CBR 929 jest małe jak 600. 8) co jak co ale w życiu sie nie zgodze ze Cebra i to 929 jest mała ... to jest jedno z najwiekszych moto z tych lat jeśli chodzi o sporty o ile nie najwieksze... sam bak i pozycja mówi ze to nie jest zabawka ...
< Biker Boyz Team W-ów > CBR & FAZER & FZ6 & GSF 650 Bandit | | http://www.bikepics.com/members/pavlorbr/
- PavloRBR
- Świeżak
- Posty: 455
- Dołączył(a): 11/12/2007, 23:35
- Lokalizacja: Podkarpacie / Bieszczady
Cebra ma szeroki zbiornik dlatego wygląda masywnie, ale jest najlżejsza w swojej klasie, i ma bardzo wąski rozstaw osi.
http://www.bikepics.com/members/cichy929/ | SMR450/YZ125
-
cichy - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1550
- Dołączył(a): 8/9/2005, 16:17
- Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
PavloRBR napisał(a):dambandit napisał(a):Jechałem gsx-r k3 i powiem że masakra moc powala na kolana , ogólnie jestem za gsx-r . Suzuki dla mnie zawsze górowało stylistycznie nad hondą , malowanie niektórych wersji jest poprostu super .
Co do hondy raz siedziałem czułem się na niej jak na 600 strasznie to małe gabarytowo no i osobiście stylistyka mi nie podchodzi .
Spalanie rzecz mało ważna wiadomo zależy od reki motocyklisty , jednak ten k3 znajomego przy spokojnej jeździe pali tyle co 600 setki
albo Ty jestes wielkolud albo ja nie wiem CBR 929 jest małe jak 600. 8) co jak co ale w życiu sie nie zgodze ze Cebra i to 929 jest mała ... to jest jedno z najwiekszych moto z tych lat jeśli chodzi o sporty o ile nie najwieksze... sam bak i pozycja mówi ze to nie jest zabawka ...
No jak na sporty jestem nieco wysoki . Nie twierdze że to zabawka ale jak na niej siedziałem to wrażenie jak by na małej 600 setce .
-
dambandit - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1704
- Dołączył(a): 9/11/2007, 19:45
- Lokalizacja: Opole
Cichy no ja wiem : też jestem za 929 i myśle nad taka ale funduszy brak moze kiedys sie zobaczy ... ale ogólnie wizualnie 929 jest duza w porównaniu choćby z R1... wydaje się bardzo masywna i "krowiasta" odrazu widać ze to Lytr wiec nie wiem jak ja można porównywać do 600ccm ... PS Cichy spotkałeś sie kiedyś z wyje*** 2 biegiem w 929 ?? bo ostatnio miałem okazje taka kupywac i sie okazało juz na miejscu ze przy ok 5 tys wywala bieg wiec o kupnie nie było mowy zwłaszcza ze moto było po przejsciach i ta wada tez napewno była z latania na gumie i wbijaniu biegów wtedy... ale pytam z ciekawości bo ogólnie nie słyszałem o takich przypadkach....
< Biker Boyz Team W-ów > CBR & FAZER & FZ6 & GSF 650 Bandit | | http://www.bikepics.com/members/pavlorbr/
- PavloRBR
- Świeżak
- Posty: 455
- Dołączył(a): 11/12/2007, 23:35
- Lokalizacja: Podkarpacie / Bieszczady
daj linkę do niej ew napisz skąd było to moto, żebym się na nią nie wpieprz*ł czasem...
i powiem wam że k1 750 jest o wiele poręczniejsze od 929, przynajmniej sprawia takie wrażenie...
i powiem wam że k1 750 jest o wiele poręczniejsze od 929, przynajmniej sprawia takie wrażenie...
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU!
-
melvin - PierwszyOkrutny
- Posty: 8393
- Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Drugi bieg to powszechne schorzenie w motocyklach sportowych, szczególnie w Polsce.
Co do porównania motocykli to sprawa jest bardzo trudna, nawet jeżeli ktoś jeździł na obu, To wystarczy założyć nową oponę z przodu i motocykl zachowuje się zupełnie inaczej.
Np rożnica w zrotności opny pilot road i pilot power w mihelinach jest ogromna.
Co do porównania motocykli to sprawa jest bardzo trudna, nawet jeżeli ktoś jeździł na obu, To wystarczy założyć nową oponę z przodu i motocykl zachowuje się zupełnie inaczej.
Np rożnica w zrotności opny pilot road i pilot power w mihelinach jest ogromna.
http://www.bikepics.com/members/cichy929/ | SMR450/YZ125
-
cichy - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1550
- Dołączył(a): 8/9/2005, 16:17
- Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
Posty: 21
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości