NAJLEPSZY SPORTOWY TURYSTA
Posty: 90
• Strona 1 z 5 • 1, 2, 3, 4, 5
NAJLEPSZY SPORTOWY TURYSTA
Przygotowuje sie powoli do Wielkiej Wycieczki motocyklem.
Wstepne plany mam juz za soba,trasa prawie gotowa (ok.13 tys km).
Pozostaje tylko pytanie na jakim motocyklu objade to bez problemu.
Przeczytalem mnostwo opinii i porownan jednak nie znalazlem nigdzie bezposredniego porownania :
Honda CBF 1000
Yamaha Fazer 1000
Triumph Sprint ST
Mam na mysli roczniki 2007-2008.
Mam tylko 173 cm wzrostu wiec duze endura i np.FJR,GTR,czy inne PanEuropean`y odpadaja.
Ktory z tych trzech motocykli najlepiej zniesie trudy podrozy?
Ktory najlepiej spisze sie pod obciazeniem dwoma osobami i trzema kuframi?
Ktory nie zawiedzie i bedzie najwygodniejszym motocyklem?
Moc Fazera, moment Hondy czy ladownosc Triumpha?
Prosze o prawdziwe opinie uzytkownikow tych motocykli i zapalonych moto-turystow
Pozdrawiam serdecznie!
Wstepne plany mam juz za soba,trasa prawie gotowa (ok.13 tys km).
Pozostaje tylko pytanie na jakim motocyklu objade to bez problemu.
Przeczytalem mnostwo opinii i porownan jednak nie znalazlem nigdzie bezposredniego porownania :
Honda CBF 1000
Yamaha Fazer 1000
Triumph Sprint ST
Mam na mysli roczniki 2007-2008.
Mam tylko 173 cm wzrostu wiec duze endura i np.FJR,GTR,czy inne PanEuropean`y odpadaja.
Ktory z tych trzech motocykli najlepiej zniesie trudy podrozy?
Ktory najlepiej spisze sie pod obciazeniem dwoma osobami i trzema kuframi?
Ktory nie zawiedzie i bedzie najwygodniejszym motocyklem?
Moc Fazera, moment Hondy czy ladownosc Triumpha?
Prosze o prawdziwe opinie uzytkownikow tych motocykli i zapalonych moto-turystow
Pozdrawiam serdecznie!
-
Pawcio415 - Świeżak
- Posty: 422
- Dołączył(a): 9/3/2007, 21:52
- Lokalizacja: ÅšlÄ…sk, Newbridge
Ja brałbym cbf raczej . Aczkolwiek zastanowiłbym się jeszcze nad nową VFR
CBR 600F 2001 | http://images37.fotosik.pl/265/e87d623e086c6f20med.png
-
jordan23 - Stały bywalec
- Posty: 1103
- Dołączył(a): 23/2/2008, 11:40
- Lokalizacja: jestem?
-
Pawcio415 - Świeżak
- Posty: 422
- Dołączył(a): 9/3/2007, 21:52
- Lokalizacja: ÅšlÄ…sk, Newbridge
Re: NAJLEPSZY SPORTOWY TURYSTA
Pawcio415 napisał(a):Przygotowuje sie powoli do Wielkiej Wycieczki motocyklem.
Wstepne plany mam juz za soba,trasa prawie gotowa (ok.13 tys km).
Pozostaje tylko pytanie na jakim motocyklu objade to bez problemu.
Przeczytalem mnostwo opinii i porownan jednak nie znalazlem nigdzie bezposredniego porownania :
Honda CBF 1000
Yamaha Fazer 1000
Triumph Sprint ST
Mam na mysli roczniki 2007-2008.
Mam tylko 173 cm wzrostu wiec duze endura i np.FJR,GTR,czy inne PanEuropean`y odpadaja.
Ktory z tych trzech motocykli najlepiej zniesie trudy podrozy?
Ktory najlepiej spisze sie pod obciazeniem dwoma osobami i trzema kuframi?
Ktory nie zawiedzie i bedzie najwygodniejszym motocyklem?
Moc Fazera, moment Hondy czy ladownosc Triumpha?
Prosze o prawdziwe opinie uzytkownikow tych motocykli i zapalonych moto-turystow
Pozdrawiam serdecznie!
A od kiedy FJR, GTR czy PanEuropan to Enduro? dla mnie osobiście tylko turystyki typu FJR zniosą 13 tysięcy kilometrów.
-
YZF R1 - Moderator
- Posty: 2765
- Dołączył(a): 14/5/2008, 12:16
- Lokalizacja: Warszawa
Ja jeszcze pomyślałbym nad tym http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M834308
Åšwietny motor , do turystyki styknie , a i szybkie moto jest
Åšwietny motor , do turystyki styknie , a i szybkie moto jest
CBR 600F 2001 | http://images37.fotosik.pl/265/e87d623e086c6f20med.png
-
jordan23 - Stały bywalec
- Posty: 1103
- Dołączył(a): 23/2/2008, 11:40
- Lokalizacja: jestem?
YZF napisalem:
duze endura I np. FJR,GTR...
Nie jest napisane,ze duze endura typu FJR...
A do FJR sie kilkakrotnie przymierzalem i wszystko jest ok ale jak ja lekka pochyle na bok to ciezko mam ja utrzymac wiec mialbym problem na pochylych parkingach czy w czasie wietrznej pogody.
Trasa bedzie dluuuga wiec chce ograniczyc ryzyko gleby do niezbednego minimum.
EDIT: Nie bralem BMW pod uwage bo nie mialem nigdy okazji sie do niego przymierzyc ale poczytam o nim cos wiecej.
EDIT 2: Owiewki na Kilo Fazera byly tylko dodatkowa opcja do dokupienia tak jak plug czy to byla gotowa wersja pod nazwa GT?
duze endura I np. FJR,GTR...
Nie jest napisane,ze duze endura typu FJR...
A do FJR sie kilkakrotnie przymierzalem i wszystko jest ok ale jak ja lekka pochyle na bok to ciezko mam ja utrzymac wiec mialbym problem na pochylych parkingach czy w czasie wietrznej pogody.
Trasa bedzie dluuuga wiec chce ograniczyc ryzyko gleby do niezbednego minimum.
EDIT: Nie bralem BMW pod uwage bo nie mialem nigdy okazji sie do niego przymierzyc ale poczytam o nim cos wiecej.
EDIT 2: Owiewki na Kilo Fazera byly tylko dodatkowa opcja do dokupienia tak jak plug czy to byla gotowa wersja pod nazwa GT?
Ostatnio edytowano 27/1/2009, 21:47 przez Pawcio415, Å‚Ä…cznie edytowano 1 raz
-
Pawcio415 - Świeżak
- Posty: 422
- Dołączył(a): 9/3/2007, 21:52
- Lokalizacja: ÅšlÄ…sk, Newbridge
Re: NAJLEPSZY SPORTOWY TURYSTA
YZF R1 napisał(a):A od kiedy FJR, GTR czy PanEuropan to Enduro? dla mnie osobiście tylko turystyki typu FJR zniosą 13 tysięcy kilometrów.
Przeczytaj ten tekst jeszcze raz tylko dokładniej ;]
>>>Perłowy Dukat 848<<<
-
Lone - Świeżak
- Posty: 157
- Dołączył(a): 9/5/2007, 15:59
- Lokalizacja: ÅšlÄ…sk
w woli sprostowania to 13 tys. km to zniesie każdy z tych motocykli bez problemu, raczej chodzi tu czy ty dasz sobie rade, czy dany motocykl jest wystarczająco komfortowy, bo żaden z nich na pewno się nie zepsuje czy coś....
Bandit 1200
-
Kedar-88 - Stały bywalec
- Posty: 1327
- Dołączył(a): 21/8/2007, 04:54
- Lokalizacja: Jaworzno
Ja bym się zastanawiał albo nad sprzętem, o którym jestem w stu procentach pewny, że się nie zepsuje (a takiej gwarancji nie masz nigdy), albo szukał czegoś, co większość mechaników Ci naprawi. Awarii prawdopodobnie nie unikniesz, a moto typu Triumph będzie Ci trudniej naprawić niż popularnego japońca. Takie jest moje zdanie. Ja bym celował w VFR tak na marginesie, ale to nie jest obiektywne, bo sam się do takiej przymierzam Pozdro.
-
Ciechan666 - Świeżak
- Posty: 262
- Dołączył(a): 12/4/2008, 20:28
- Lokalizacja: Wawa
Nie pojedzie ze mna zaden samochod techniczny wiec musze wszystko sam ogarnac dlatego zalezy mi na bezawaryjnym sprzecie.
Jedynie co to jedna wymiane oleju licze po drodze i filtry.
Nie planuje jechac bez przerwy wiec o siebie sie tez nie martwie.Przeznaczam na to okolo 6-7 tygodni wiec chyba dam rade
EDIT: Ciechan masz na mysli VFR 800??
Teraz smigam FireBlade`em wiec zmieniac na mniejszy nie chce
A poza tym moto bedzie obladowane dosyc mocno.Obawialbym sie o ta FVR-ke:)
Jedynie co to jedna wymiane oleju licze po drodze i filtry.
Nie planuje jechac bez przerwy wiec o siebie sie tez nie martwie.Przeznaczam na to okolo 6-7 tygodni wiec chyba dam rade
EDIT: Ciechan masz na mysli VFR 800??
Teraz smigam FireBlade`em wiec zmieniac na mniejszy nie chce
A poza tym moto bedzie obladowane dosyc mocno.Obawialbym sie o ta FVR-ke:)
-
Pawcio415 - Świeżak
- Posty: 422
- Dołączył(a): 9/3/2007, 21:52
- Lokalizacja: ÅšlÄ…sk, Newbridge
Wlasnie problem w tym,ze sa :( Sa za ciezkie:(
Wszystkie sa za ciezkie i troszke za malo poreczne na ta trase,ktora planuje.
Autostrady i szybkie przelotowki ograniczam do minimum.Beda,gory,serpentyny,wybrzeza i miasteczka wiec sam rozumiesz...
Wszystkie sa za ciezkie i troszke za malo poreczne na ta trase,ktora planuje.
Autostrady i szybkie przelotowki ograniczam do minimum.Beda,gory,serpentyny,wybrzeza i miasteczka wiec sam rozumiesz...
-
Pawcio415 - Świeżak
- Posty: 422
- Dołączył(a): 9/3/2007, 21:52
- Lokalizacja: ÅšlÄ…sk, Newbridge
turysta
W woli sprostowania - nowy model vfr to 1200 - oficjalnie z hondy poland - wersja zwykła i gt.
VFR 800 spoko da rade w trasie z 3 kuframi i plecaczkiem - wcale nie będzie gorzej szła niż CBF 1000, a kufry są te same.
Co do awaryjności to o vfr krążą legendy, ale nie słyszałem o awarii CBF 1000.
Triumf - egzotyka - kupisz bedziesz mial fajny moto, ale o wszelką naprawę będzie cięzej.
Co wiedziałem to powiedziałem - mam nadzieje że trochę pomogłem. pozdr
VFR 800 spoko da rade w trasie z 3 kuframi i plecaczkiem - wcale nie będzie gorzej szła niż CBF 1000, a kufry są te same.
Co do awaryjności to o vfr krążą legendy, ale nie słyszałem o awarii CBF 1000.
Triumf - egzotyka - kupisz bedziesz mial fajny moto, ale o wszelką naprawę będzie cięzej.
Co wiedziałem to powiedziałem - mam nadzieje że trochę pomogłem. pozdr
VFR - daje rade
-
WENICJUSZ - Świeżak
- Posty: 142
- Dołączył(a): 12/3/2008, 17:21
- Lokalizacja: Toruń
Re: turysta
WENICJUSZ napisał(a):
Triumf - egzotyka - kupisz bedziesz mial fajny moto, ale o wszelką naprawę będzie cięzej.
haha spytaj siÄ™ Pawcio jak to jest z serwisem Triumpha w polsce Flowa on coÅ› o tym wie
-
adam_89 - Stały bywalec
- Posty: 1413
- Dołączył(a): 21/10/2007, 12:01
- Lokalizacja: Radomsko
Wlasnie mysle nad jeszcze inna opcja.
Poprosic jakis salon np.TRIUMPHa lub jakas gazete motocyklowa o patronat nad ta wyprawa i byc w stalym kontakcie z ich mechanikami.
Jesli cos po drodze padnie to dzwonie do mechanika,ktory pod podany adres posyla mi czesci lub podaj namiary na jakis "zaprzyjaziony"warsztat blisko mojego miejsca awarii.
Ma to sens w ogole?
Poprosic jakis salon np.TRIUMPHa lub jakas gazete motocyklowa o patronat nad ta wyprawa i byc w stalym kontakcie z ich mechanikami.
Jesli cos po drodze padnie to dzwonie do mechanika,ktory pod podany adres posyla mi czesci lub podaj namiary na jakis "zaprzyjaziony"warsztat blisko mojego miejsca awarii.
Ma to sens w ogole?
-
Pawcio415 - Świeżak
- Posty: 422
- Dołączył(a): 9/3/2007, 21:52
- Lokalizacja: ÅšlÄ…sk, Newbridge
Ale po co się pakować w coś takiego ?Nie lepiej kupić pewny motocykl ,niezawodny . a jeśli coś by się stało nie będziesz miał problemu z naprawą Tak myślę ja
CBR 600F 2001 | http://images37.fotosik.pl/265/e87d623e086c6f20med.png
-
jordan23 - Stały bywalec
- Posty: 1103
- Dołączył(a): 23/2/2008, 11:40
- Lokalizacja: jestem?
Gdzies czytalem o tescie dlugodystansowym,ktory wygral CBF 1000 a drugie miejsce mial wlasnie Sprint ST,ktory od roku 2008 mial poprawione wszystkie wady i w tej chwili nie slyszalem o nim zlego zdania.Jest mocny,lekki,dobrze wyposazony,i niebrzydki(lubie plastik)
Kilo Fazer ma potezna moc natomiast CBF zostal ostro wykastrowany kosztem momentu.
Co wiec lepiej w praktyce wychodzi?
Wyzszy moment Hondy czy 50 KM wiecej Yamay?
Kilo Fazer ma potezna moc natomiast CBF zostal ostro wykastrowany kosztem momentu.
Co wiec lepiej w praktyce wychodzi?
Wyzszy moment Hondy czy 50 KM wiecej Yamay?
-
Pawcio415 - Świeżak
- Posty: 422
- Dołączył(a): 9/3/2007, 21:52
- Lokalizacja: ÅšlÄ…sk, Newbridge
Posty: 90
• Strona 1 z 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 18 gości