Zobacz wÄ…tek - Jaka V-ka po GS??
NAS Analytics TAG

Jaka V-ka po GS??

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Jaka V-ka po GS??

Postprzez luucan » 21/1/2009, 21:41

WItam:)

po udanie zakonczonym sezonie na gs500 zachciało sie nieco mocniejszej maszyny. Jako że dźwięk i charakterystyka silnika R4 jakoś do mnie nie przemawia a jak słyszę V-ke to mam miękko w kolanach i twardo tu i ówdzie to wybór padł na ten rodzaj motocykli. jakie fałeczki znacie w cenie do około 7-8 tys? co możecie zaproponować? z góry dzięki za odpowiedzi, jeżeli temat był to przepraszam , ale znaleźć podobnego nie mogłem.
Suzuki GS500E '94
Avatar użytkownika
luucan
Świeżak
 
Posty: 157
Dołączył(a): 21/2/2006, 13:57
Lokalizacja: Zielona Góra


Postprzez Pioorek1337 » 21/1/2009, 21:51

sv 650 by sie nadala idealnie
Pioorek1337
Świeżak
 
Posty: 42
Dołączył(a): 26/3/2008, 19:15


Postprzez Raczek_6 » 21/1/2009, 21:59

SV650 do 2002 roku jeszcze gaźnikowy.
Ewentualnie jak chcesz coś mocniejszego z 1000 to VTR, TL też może być ale tu trzeba zwrócić uwagę na ramę lubią pękać od nie umiejętnej jazdy na kole (mocnego opadania).
http://motomaniax.pl/ - serwis Ducati | http://www.motorakowski.pl/ - serwis Kawasaki | | Nie pomagam w oględzinach motocykli.
Raczek_6
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa

Postprzez Redd » 21/1/2009, 22:05

Bosh... :shock: TL'a po GS'ie to bym ci nie polecił :P Sv zawsze mnie kręciły ale w tej cenie wtrysku raczej nie dostaniesz..
http://bikepics.com/members/reddie/ (otwórz link)
Avatar użytkownika
Redd
Świeżak
 
Posty: 312
Dołączył(a): 27/8/2007, 23:40
Lokalizacja: Gdańsk

Postprzez Kurt » 21/1/2009, 22:26

Może jakiś Monster 600 by się znalazł za tę kasę, albo Honda NTV650 ale to już leciwe.
Avatar użytkownika
Kurt
Świeżak
 
Posty: 387
Dołączył(a): 21/1/2009, 14:21
Lokalizacja: Pabianice

Postprzez luucan » 21/1/2009, 22:33

no wlasnie leciwe:) a da rade znalezc moze jakaj vfr? kumpel bardzo polecał
Suzuki GS500E '94
Avatar użytkownika
luucan
Świeżak
 
Posty: 157
Dołączył(a): 21/2/2006, 13:57
Lokalizacja: Zielona Góra

Postprzez numberuno » 21/1/2009, 23:42

To zależy do czego będziesz używał motocykla. Jeśli to ma być ostrzejsza jazda, to Honda VTR albo Suzuki TLR, ma trochę poprawek w stosunku do TLS (trochę więcej mocy, i chyba właśnie wyeliminowany problem pękania mocowania tylnego amortyzatora). W tych przypadkach będziesz się musiał liczyć z narwanym charakterem, i ogromnym spalaniem. Trochę bardziej kompromisowym rozwiązaniem byłby SV1000. SV650 nie polecam, bo silniki nie są zbyt trwałe, a ogólnie motocyklowi brakuje mocy jak jedziesz z rzędówkami.
Jeśli natomiast wolisz sprzęt trochę bardziej nastawiony na turystykę, to Chąda VFR.
http://bikepics.com/members/numberuno/ | | www.diety-treningi.pl Jakby ktoś potrzebował, zapraszam.
numberuno
Świeżak
 
Posty: 306
Dołączył(a): 25/1/2007, 09:49

Postprzez Redd » 22/1/2009, 01:04

Ja tam uważam że SV 1000 nadaje się do wszystkiego najlepiej (co nie znaczy do niczego). Rewelacyjne przyspieszenie i elastyczność już od początkowych obrotów. Nadaje się na turystyka także dzięki wysokiemu momentowi obrotowemu możesz go załadować kuframi i pasażerem a specjalnie nie odczujesz różnicy w osiągach. Do tego posiada dosyć wygodną pozycję. Warto wspomnieć o niebanalnej stylistyce z ładnymi i oryginalnymi pionowymi lampami tylnimi a także o (w moim odczuciu) najładniejszym dźwięku silnika.

Wśród V-ek to jest mój nr 1 ...z tym że po GSie sv650 jest moim zdaniem bezpieczniejszym wyborem..
http://bikepics.com/members/reddie/ (otwórz link)
Avatar użytkownika
Redd
Świeżak
 
Posty: 312
Dołączył(a): 27/8/2007, 23:40
Lokalizacja: Gdańsk

Postprzez spazz » 22/1/2009, 07:17

trzeba zaznaczyc ze pozycja na sv 1000 s turystycze nie sprzyja i to z naciskiem na bardzo a w wersji n tak jak w wersji s z reszta jest starsznie twarde siedzenie
Avatar użytkownika
spazz
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2691
Dołączył(a): 30/6/2006, 15:38
Lokalizacja: oberschlesien

V-ka

Postprzez WENICJUSZ » 22/1/2009, 09:37

Witam
Zdecydowanie polecam VFR 750 RC36 lub 36II.
Sam latam tym sprzętem (od niedawna) i mocy jest pod dostatkiem, wygodna pozycja no i dźwięk 4 cylindrów w układzie V.... melodia

Podobno zupełnie bezawaryjny

Pozdrawiam
VFR - daje rade
Avatar użytkownika
WENICJUSZ
Świeżak
 
Posty: 142
Dołączył(a): 12/3/2008, 17:21
Lokalizacja: Toruń

Postprzez luucan » 22/1/2009, 11:31

faktcznie sv 1000 daje rade tylko 2 kwestie czy to troche nie za dużo mocy? i kwestia czy znajde takowego na chodzie za 8 k...
Suzuki GS500E '94
Avatar użytkownika
luucan
Świeżak
 
Posty: 157
Dołączył(a): 21/2/2006, 13:57
Lokalizacja: Zielona Góra

Postprzez spazz » 22/1/2009, 12:01

mocy w sam raz a co do kasy cza jeszcze 5 kola dolozyc
Avatar użytkownika
spazz
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2691
Dołączył(a): 30/6/2006, 15:38
Lokalizacja: oberschlesien

Postprzez bast » 22/1/2009, 13:38

spazz napisał(a):trzeba zaznaczyc ze pozycja na sv 1000 s turystycze nie sprzyja i to z naciskiem na bardzo a w wersji n tak jak w wersji s z reszta jest starsznie twarde siedzenie


Spazz czy to znaczy ze pozbywasz sie sv-ki wlasnie przez niewygode ? Pytam, bo bardzo mi sie ten sprzet podoba i jest na mojej liscie transferow w przyszlosci :)
Aczkolwiek wiadomo, ze kazdy moze miec inne doznania z jadny na tym samym sprzecie, dlatego nie zebym ja z tego powodu z mojej listy skreslil :D
SPIDER DIARIES (otwórz link)

Yamaha YX 600 Radian ---> Suzuki DR-Z 400 SM
Avatar użytkownika
bast
Bywalec
 
Posty: 849
Dołączył(a): 7/7/2008, 11:09
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Kris2k » 22/1/2009, 13:43

sv 650 na gaznikach albo vfr rc36 II tez na gaznikach
GS 500E '93 --> VFR 800 '00
Avatar użytkownika
Kris2k
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1617
Dołączył(a): 22/6/2006, 12:06
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

Postprzez spazz » 22/1/2009, 13:49

nie nie juz sie nie pozbywam musze zmienic sobie opis stopce :D. on nie jest i nigdy nie bedzie turystykiem co nie znaczy ze nie mozna sobie na nim dupska poplaszczyc w dlugich trasach
Avatar użytkownika
spazz
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2691
Dołączył(a): 30/6/2006, 15:38
Lokalizacja: oberschlesien

Postprzez GÅ‚odny Wiedzy » 22/1/2009, 14:51

Ja mogę polecić VTR 1000 Fire storm miałem okazję troche nią pojeździć i bardzo pozytywne wrażenia. Przyjemna dla ucha i ma spore możliwości :)
F4 00'
Avatar użytkownika
GÅ‚odny Wiedzy
Świeżak
 
Posty: 54
Dołączył(a): 17/6/2007, 22:36
Lokalizacja: okolice wawy

Postprzez CeBeRek » 22/1/2009, 16:04

Dlaczego nikt nie wspomina, że te większe fałki lubią sobie sporo popić ?
f4 | | Przeczytaj !! | | viewtopic.php?p=209115#209115
Avatar użytkownika
CeBeRek
Stały bywalec
 
Posty: 1265
Dołączył(a): 27/8/2007, 23:04
Lokalizacja: trolownia

Postprzez spazz » 22/1/2009, 16:13

bo to zalezy od stylu jazdy a zreszta jak chcesz miec cos co malo pali to kupuj tico
Avatar użytkownika
spazz
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2691
Dołączył(a): 30/6/2006, 15:38
Lokalizacja: oberschlesien

Postprzez luucan » 22/1/2009, 16:43

słuszna konkluzja i trafne przesłanie społeczne :)
Suzuki GS500E '94
Avatar użytkownika
luucan
Świeżak
 
Posty: 157
Dołączył(a): 21/2/2006, 13:57
Lokalizacja: Zielona Góra

Postprzez C-bool » 22/1/2009, 17:22

tico wcale mało nie pali.. ;)
GS500F --> SV650S --> Bandit 600N --> XV535 Virago
Avatar użytkownika
C-bool
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2915
Dołączył(a): 23/8/2007, 21:26
Lokalizacja: Poznań

Następna strona


Powrót do Motocykle



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości




na górê