[BMW K1300R] BMW K 1300 R – duża bawarka
Posty: 48
• Strona 1 z 3 • 1, 2, 3
[BMW K1300R] BMW K 1300 R – duża bawarka
Dyskusja na temat: BMW K 1300 R – duża bawarka
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
BMW K 1300 R – duża bawarka
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
BMW K 1300 R – duża bawarka
- Åšcigacz
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16777167
- Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00
Juz to dawno udowodniono ze poprzednia wersja K1200R byla szybsza od B-Kinga pomimo jego wiekszej mocy,(British magazine RiDE tested the B-King and K1200R together and found that despite the extra power of the B-King, the K1200R was faster accelerating and had a 9 mph higher top speed.) wiec K1300R chyba tez bedzie szybsza..... w sprawach rozwizan technicznych to tu nie ma co nawet porownywac, B-King daleko dalego z tylu. Kto by wolal B-Kinga od K1300R ten chyba musi byc jakims mega fanem Suzuki i nic poza tym... pozdrowiena dla wszystkich K - posiadaczy.<br><hr>Rys
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
w tej klasie raczej nie liczy sie vmax bo i tak ciężko ją osiągnąć...Komentatorzy napisał(a):Juz to dawno udowodniono ze poprzednia wersja K1200R byla szybsza od B-Kinga pomimo jego wiekszej mocy,(British magazine RiDE tested the B-King and K1200R together and found that despite the extra power of the B-King, the K1200R was faster accelerating and had a 9 mph higher top speed.) wiec K1300R chyba tez bedzie szybsza..... w sprawach rozwizan technicznych to tu nie ma co nawet porownywac, B-King daleko dalego z tylu. Kto by wolal B-Kinga od K1300R ten chyba musi byc jakims mega fanem Suzuki i nic poza tym... pozdrowiena dla wszystkich K - posiadaczy.<br><hr>Rys<br>


- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
nie B-King nie jest futurystyczny, ani troche... taki neo klasyk...hehe, to dopiero kosmita wsrod motorow, ale tak jak wspmniales o gustach sie nie dyskutuje..., poza tym polecam przejazdzke na K, a dopiero potem decyzje co bym wybral...<br><hr>RysKomentatorzy napisał(a):Juz to dawno udowodniono ze poprzednia wersja K1200R byla szybsza od B-Kinga pomimo jego wiekszej mocy,(British magazine RiDE tested the B-King and K1200R together and found that despite the extra power of the B-King, the K1200R was faster accelerating and had a 9 mph higher top speed.) wiec K1300R chyba tez bedzie szybsza..... w sprawach rozwizan technicznych to tu nie ma co nawet porownywac, B-King daleko dalego z tylu. Kto by wolal B-Kinga od K1300R ten chyba musi byc jakims mega fanem Suzuki i nic poza tym... pozdrowiena dla wszystkich K - posiadaczy.<br><hr>Rys<br>Komentatorzy napisał(a):w tej klasie raczej nie liczy sie vmax bo i tak ciężko ją osiągnąć...a co do wyboru b-kinga - ja bym wybrał właśnie jego a nie BMW z bardzo prostego powodu - nie jest na tyle gorszy technicznie (jeśli rzeczywiście w ogóle jest) zeby go całkiem skreślać, ale wygląda dużo lepiej od K1300, które wg mnie jest przekombinowane, zbyt futurystyczne (no ale o gustach się nie dyskutuje
<br><hr>gh<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
źle się wyraziłem, nie miałem na myśli że bk nie jest futurystyczny tylko że po prostu są to dwa różne motocykle (wygląd), a mi bardziej pasuje wizja ludzi z suzukiKomentatorzy napisał(a):Juz to dawno udowodniono ze poprzednia wersja K1200R byla szybsza od B-Kinga pomimo jego wiekszej mocy,(British magazine RiDE tested the B-King and K1200R together and found that despite the extra power of the B-King, the K1200R was faster accelerating and had a 9 mph higher top speed.) wiec K1300R chyba tez bedzie szybsza..... w sprawach rozwizan technicznych to tu nie ma co nawet porownywac, B-King daleko dalego z tylu. Kto by wolal B-Kinga od K1300R ten chyba musi byc jakims mega fanem Suzuki i nic poza tym... pozdrowiena dla wszystkich K - posiadaczy.<br><hr>Rys<br>Komentatorzy napisał(a):w tej klasie raczej nie liczy sie vmax bo i tak ciężko ją osiągnąć...a co do wyboru b-kinga - ja bym wybrał właśnie jego a nie BMW z bardzo prostego powodu - nie jest na tyle gorszy technicznie (jeśli rzeczywiście w ogóle jest) zeby go całkiem skreślać, ale wygląda dużo lepiej od K1300, które wg mnie jest przekombinowane, zbyt futurystyczne (no ale o gustach się nie dyskutuje
<br><hr>gh<br>
Komentatorzy napisał(a):nie B-King nie jest futurystyczny, ani troche... taki neo klasyk...hehe, to dopiero kosmita wsrod motorow, ale tak jak wspmniales o gustach sie nie dyskutuje..., poza tym polecam przejazdzke na K, a dopiero potem decyzje co bym wybral...<br><hr>Rys<br>

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
A' propos wywodów o quick shifterze:). Japońska czwórka i Ducati ma już za sobą fascynację tym urządzeniem trwającą nie mniej niż 4 lata. Zestawy do wspomnianych maszyn występują jako kit do samodzielnego montażu. Nie są rozwiązaniem ani przełomowym ani nazbyt popularnym.
A sama Beema? No coż,design jest kwestią gustu. Jest zlepkiem elementów GSa, K1200R i wszystkiego, co zalegało na półkach. Na dziś B-King w tej klasie rulez i tego nie zmieni fakt, że K1300R załatwia setkę w 2,9s. 9 lat temu Niemcy rozpoczęli w tym kierunku ewolucję silnika leżącego "poziomo i w poprzek", gdy tymczasem japońskie nakedy już potrafiły zrobić ten wynik ...
<br><hr>Nakedbusa
A sama Beema? No coż,design jest kwestią gustu. Jest zlepkiem elementów GSa, K1200R i wszystkiego, co zalegało na półkach. Na dziś B-King w tej klasie rulez i tego nie zmieni fakt, że K1300R załatwia setkę w 2,9s. 9 lat temu Niemcy rozpoczęli w tym kierunku ewolucję silnika leżącego "poziomo i w poprzek", gdy tymczasem japońskie nakedy już potrafiły zrobić ten wynik ...

<br><hr>Nakedbusa
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Wielka ...silna i piękna jak niemiecki czołg Tygrys heehehhe na niedzielny lansik idealna ale na codzien raczej mało praktyczna idealny motor dla miejskich lanserów
<br><hr>Tony

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Znam dobrze K 1200 R Sport (mam przyjemność nim jeździć) i powiem Wam, że sprzęt jest kompromisem między ścigaczami, a turystykami. Jak to zwykle bywa sprzęt uniwersalny nie jest pozbawiony wad, ale wśród oferty dostępnej na rynku myślę, że jest to najlepszy wybór (no chyba, że ktoś z założenia nie darzy uczuciem BMW, a tacy też są). Osiągami nie ustępuje japońskim szlifierkom (wiem, bo miałem poprzednio YZF-R1), za to można nim pojechać w traskę, zabrać trochę bagażu (kuferki sportowe, top case, a nawet tank-bag) i nie skatować się po pierwszych 200 km. Cena jest masakryczna, ale myślę, że odzwierciedla rzeczywistą wartość. Myślę, zę "nowy" K 1300 R jest super maszyną, chociaż ja wolałbym i wolałem ten motor ubrany w owiewki, co moim zdaniem znacznie podnosi jego walory użytkowe.<br><hr>Gnypek
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Do praktycznych zastosowań to jest kombi w dieslu.Komentatorzy napisał(a):Wielka ...silna i piękna jak niemiecki czołg Tygrys heehehhe na niedzielny lansik idealna ale na codzien raczej mało praktyczna idealny motor dla miejskich lanserów<br><hr>Tony<br>
A tej beemki pożądam właśnie jako weekendowej zabawki.<br><hr>Marbax
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Myślę, że Twoja ocena jest niesprawiedliwa (chociaż oczywiście masz do niej prawo). Dlaczego kogoś, kto zamierza kupić ten sprzęt określasz lanserem. Na czym Ty jeździsz? Na Komarku? Może dla kogoś Twój sprzęt jest lanserski, wiejski, niepraktyczny, czy jakiś tam inny. Skończmy już z tymi idiotycznymi ocenami typu: sprzęt dla lanserów. Mam wrażenie, że takich wpisów dokonują częto frustraci, których nie stać na nowy sprzęt. Sorry, ale tak to właśnie wygląda. <br><hr>GnypekKomentatorzy napisał(a):Wielka ...silna i piękna jak niemiecki czołg Tygrys heehehhe na niedzielny lansik idealna ale na codzien raczej mało praktyczna idealny motor dla miejskich lanserów<br><hr>Tony<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
No właśnie!<br><hr>GnypekKomentatorzy napisał(a):Wielka ...silna i piękna jak niemiecki czołg Tygrys heehehhe na niedzielny lansik idealna ale na codzien raczej mało praktyczna idealny motor dla miejskich lanserów<br><hr>Tony<br>
Komentatorzy napisał(a):Do praktycznych zastosowań to jest kombi w dieslu.
A tej beemki pożądam właśnie jako weekendowej zabawki.<br><hr>Marbax<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Drogi kolego ma V Stroma z 2007 r dla ciebie to napewno komarek to normalne ci co maja BMW sa lepsi natomiast nie sadze ze Ty masz BMW 1300 nie twierdze że lans jest czyms złym ....natomiast co do praktycznych walorów motorów z silnikiem 1300 to nie powiesz mi chyba ze to jest pojazd uniwersalny to BZDURA Nie powiem chciałbym mieć go w garażu zawsze jest okazja sie pokazac do koscioła albo na disco bo na miasto taka kobyła sie nie nadaje na trase na pewno i tu sie zgadzam .Gdzie jest powiedziane ze tylko motory powyżej 1000 cm daja radość z jazdy ????Ale za to zauwazyłem że w Polsce liczy się pojemność jak by to miało znaczenie czy ktoś ma 70 km czy 140 km między nogami ???? <br><hr>TonyKomentatorzy napisał(a):Wielka ...silna i piękna jak niemiecki czołg Tygrys heehehhe na niedzielny lansik idealna ale na codzien raczej mało praktyczna idealny motor dla miejskich lanserów<br><hr>Tony<br>
Komentatorzy napisał(a):Myślę, że Twoja ocena jest niesprawiedliwa (chociaż oczywiście masz do niej prawo). Dlaczego kogoś, kto zamierza kupić ten sprzęt określasz lanserem. Na czym Ty jeździsz? Na Komarku? Może dla kogoś Twój sprzęt jest lanserski, wiejski, niepraktyczny, czy jakiś tam inny. Skończmy już z tymi idiotycznymi ocenami typu: sprzęt dla lanserów. Mam wrażenie, że takich wpisów dokonują częto frustraci, których nie stać na nowy sprzęt. Sorry, ale tak to właśnie wygląda. <br><hr>Gnypek<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Gdybyś uważnie czytał, to zauważyłbyś, że mam K 1200 R SportaKomentatorzy napisał(a):Wielka ...silna i piękna jak niemiecki czołg Tygrys heehehhe na niedzielny lansik idealna ale na codzien raczej mało praktyczna idealny motor dla miejskich lanserów<br><hr>Tony<br>
Komentatorzy napisał(a):Myślę, że Twoja ocena jest niesprawiedliwa (chociaż oczywiście masz do niej prawo). Dlaczego kogoś, kto zamierza kupić ten sprzęt określasz lanserem. Na czym Ty jeździsz? Na Komarku? Może dla kogoś Twój sprzęt jest lanserski, wiejski, niepraktyczny, czy jakiś tam inny. Skończmy już z tymi idiotycznymi ocenami typu: sprzęt dla lanserów. Mam wrażenie, że takich wpisów dokonują częto frustraci, których nie stać na nowy sprzęt. Sorry, ale tak to właśnie wygląda. <br><hr>Gnypek<br>Komentatorzy napisał(a):Drogi kolego ma V Stroma z 2007 r dla ciebie to napewno komarek to normalne ci co maja BMW sa lepsi natomiast nie sadze ze Ty masz BMW 1300 nie twierdze że lans jest czyms złym ....natomiast co do praktycznych walorów motorów z silnikiem 1300 to nie powiesz mi chyba ze to jest pojazd uniwersalny to BZDURA Nie powiem chciałbym mieć go w garażu zawsze jest okazja sie pokazac do koscioła albo na disco bo na miasto taka kobyła sie nie nadaje na trase na pewno i tu sie zgadzam .Gdzie jest powiedziane ze tylko motory powyżej 1000 cm daja radość z jazdy ????Ale za to zauwazyłem że w Polsce liczy się pojemność jak by to miało znaczenie czy ktoś ma 70 km czy 140 km między nogami ???? <br><hr>Tony<br>

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Nie do końca zgadzam się z opiniami, że K1300R (K1200R) nie nadaje się do miasta. W materiałach prasowych BMW jest przedstawiany właśnie jako król miejskiej dżungli. Tak BTW. dla mnie jest czymś niezwykle przyjemnym dojechać do pracy na jakimś nie praktycznym sprzęcie, np na jakimś ordynarnie głośnym i wielkim motocyklu, parkując go przy rządku skuterów
Pozdrawiam<br><hr>Boczo

Pozdrawiam<br><hr>Boczo
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
i tu sie całkowicie zgadzamKomentatorzy napisał(a):Wielka ...silna i piękna jak niemiecki czołg Tygrys heehehhe na niedzielny lansik idealna ale na codzien raczej mało praktyczna idealny motor dla miejskich lanserów<br><hr>Tony<br>
Komentatorzy napisał(a):Myślę, że Twoja ocena jest niesprawiedliwa (chociaż oczywiście masz do niej prawo). Dlaczego kogoś, kto zamierza kupić ten sprzęt określasz lanserem. Na czym Ty jeździsz? Na Komarku? Może dla kogoś Twój sprzęt jest lanserski, wiejski, niepraktyczny, czy jakiś tam inny. Skończmy już z tymi idiotycznymi ocenami typu: sprzęt dla lanserów. Mam wrażenie, że takich wpisów dokonują częto frustraci, których nie stać na nowy sprzęt. Sorry, ale tak to właśnie wygląda. <br><hr>Gnypek<br>Komentatorzy napisał(a):Drogi kolego ma V Stroma z 2007 r dla ciebie to napewno komarek to normalne ci co maja BMW sa lepsi natomiast nie sadze ze Ty masz BMW 1300 nie twierdze że lans jest czyms złym ....natomiast co do praktycznych walorów motorów z silnikiem 1300 to nie powiesz mi chyba ze to jest pojazd uniwersalny to BZDURA Nie powiem chciałbym mieć go w garażu zawsze jest okazja sie pokazac do koscioła albo na disco bo na miasto taka kobyła sie nie nadaje na trase na pewno i tu sie zgadzam .Gdzie jest powiedziane ze tylko motory powyżej 1000 cm daja radość z jazdy ????Ale za to zauwazyłem że w Polsce liczy się pojemność jak by to miało znaczenie czy ktoś ma 70 km czy 140 km między nogami ???? <br><hr>Tony<br>Komentatorzy napisał(a):Gdybyś uważnie czytał, to zauważyłbyś, że mam K 1200 R SportaNie twierdziłem, że mam K 1300 R. V Strom to bardzo fajny sprzęt (jeżdziłem takim mojego znajomego), tylko widzisz dla kogoś może być to być: ni to enduro, ni to turystyk, a już z pewnością nie s.sport. To skoro do niczego, to może do lansu. Ważne jednak, że dla Ciebie jest to najlepszy sprzęt, że masz banana na gębie jak nim śmigasz. O to właśnie chodzi! O nie ocenianie w kategoriach sprzęt do lansu. Chyba się zgodzisz, że słwo lans lub coś do lansu nie kojarzy się jednak pozytywnie. Absolutnie nie uważam, że BMW, a tym bardziej jego posiadacze, są lepsi. Mogę Ciebie jednak zapewnić, że dla mnie (i to jest moja subiektywna ocena) K 1200 R Sport jest motorem uniwersalnym, i tak samo dobrze sprawdza się w trasie, jak i w mieście. W sezonie jeżdżę nim codziennie do pracy (a nie mieszkam bynajmniej w Koziej Wólce) i nie narzekam. Nie sądzę, aby dodatkowe 100 cm3 pojemności zmieniło ten stan. Oczywiście, że pojemność nie jest najważniejsza. Prawie nikt w mieście (a również poza nim) nie wykorzysta w pełni pełnej mocy 175 konnego silnika. Jednak nie zaszkodzi jak one drzemią sobie w silniku. Tu się chyba zgodzisz. Każdy motor ma to coś w sobie i chodzi o to, żeby wybrać taki, który ma dla Ciebie najwięcej tego czegoś. Oczywiście są motory bardziej praktyczne, jak choćby Twój V Strom i mniej praktyczne, jak choćby Yamaha MT-01, jednak każdy wybiera to, co jemu pasuje. W przeciwnym razie, jak już tu ktoś pisał wszyscy jeździlibyśmy kombikami o małej pojemności, najlepiej dislami. na szczęście ludzie się różnią i mamy na ulicach różne sprzęty i o to chodzi. Ups, ale się rozpisałem.<br><hr>Gnypek<br>
Pozdro<br><hr>Tony
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
i jeszcze jedno wyraziłem opinie o BMW 1300 R natomiast K 1200 R to całkiem inny motor już samo to że ma owiewki zmienia wiele.....<br><hr>TonyKomentatorzy napisał(a):Wielka ...silna i piękna jak niemiecki czołg Tygrys heehehhe na niedzielny lansik idealna ale na codzien raczej mało praktyczna idealny motor dla miejskich lanserów<br><hr>Tony<br>
Komentatorzy napisał(a):Myślę, że Twoja ocena jest niesprawiedliwa (chociaż oczywiście masz do niej prawo). Dlaczego kogoś, kto zamierza kupić ten sprzęt określasz lanserem. Na czym Ty jeździsz? Na Komarku? Może dla kogoś Twój sprzęt jest lanserski, wiejski, niepraktyczny, czy jakiś tam inny. Skończmy już z tymi idiotycznymi ocenami typu: sprzęt dla lanserów. Mam wrażenie, że takich wpisów dokonują częto frustraci, których nie stać na nowy sprzęt. Sorry, ale tak to właśnie wygląda. <br><hr>Gnypek<br>Komentatorzy napisał(a):Drogi kolego ma V Stroma z 2007 r dla ciebie to napewno komarek to normalne ci co maja BMW sa lepsi natomiast nie sadze ze Ty masz BMW 1300 nie twierdze że lans jest czyms złym ....natomiast co do praktycznych walorów motorów z silnikiem 1300 to nie powiesz mi chyba ze to jest pojazd uniwersalny to BZDURA Nie powiem chciałbym mieć go w garażu zawsze jest okazja sie pokazac do koscioła albo na disco bo na miasto taka kobyła sie nie nadaje na trase na pewno i tu sie zgadzam .Gdzie jest powiedziane ze tylko motory powyżej 1000 cm daja radość z jazdy ????Ale za to zauwazyłem że w Polsce liczy się pojemność jak by to miało znaczenie czy ktoś ma 70 km czy 140 km między nogami ???? <br><hr>Tony<br>Komentatorzy napisał(a):Gdybyś uważnie czytał, to zauważyłbyś, że mam K 1200 R SportaNie twierdziłem, że mam K 1300 R. V Strom to bardzo fajny sprzęt (jeżdziłem takim mojego znajomego), tylko widzisz dla kogoś może być to być: ni to enduro, ni to turystyk, a już z pewnością nie s.sport. To skoro do niczego, to może do lansu. Ważne jednak, że dla Ciebie jest to najlepszy sprzęt, że masz banana na gębie jak nim śmigasz. O to właśnie chodzi! O nie ocenianie w kategoriach sprzęt do lansu. Chyba się zgodzisz, że słwo lans lub coś do lansu nie kojarzy się jednak pozytywnie. Absolutnie nie uważam, że BMW, a tym bardziej jego posiadacze, są lepsi. Mogę Ciebie jednak zapewnić, że dla mnie (i to jest moja subiektywna ocena) K 1200 R Sport jest motorem uniwersalnym, i tak samo dobrze sprawdza się w trasie, jak i w mieście. W sezonie jeżdżę nim codziennie do pracy (a nie mieszkam bynajmniej w Koziej Wólce) i nie narzekam. Nie sądzę, aby dodatkowe 100 cm3 pojemności zmieniło ten stan. Oczywiście, że pojemność nie jest najważniejsza. Prawie nikt w mieście (a również poza nim) nie wykorzysta w pełni pełnej mocy 175 konnego silnika. Jednak nie zaszkodzi jak one drzemią sobie w silniku. Tu się chyba zgodzisz. Każdy motor ma to coś w sobie i chodzi o to, żeby wybrać taki, który ma dla Ciebie najwięcej tego czegoś. Oczywiście są motory bardziej praktyczne, jak choćby Twój V Strom i mniej praktyczne, jak choćby Yamaha MT-01, jednak każdy wybiera to, co jemu pasuje. W przeciwnym razie, jak już tu ktoś pisał wszyscy jeździlibyśmy kombikami o małej pojemności, najlepiej dislami. na szczęście ludzie się różnią i mamy na ulicach różne sprzęty i o to chodzi. Ups, ale się rozpisałem.<br><hr>Gnypek<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
a przyszlo ci kiedys do glowy, ze 10 lat temu filozofia BMW byla zgola inna? GS - turystyka i te sprawy. Teraz kiedy BMW postanowil zawalczyc o nejlepszy kawalek tortu, wchodzi do rzedowek to ludzie pisza ze sa zacofani i robia motor z tego co lezy na pulkach... ja wlasnie uwazam ze to B-King z pozlepiany z Hayabusy and nie K1300R z resztek. A poza tym po co mi B-King ja K1300R bije go w kazdym aspekcie, a wyglad to kwestia gustu, a tak apropos to fajne resztki maja na pulkach skoro im wyszlo cos takiego ze pomimo mniejszej mocy i pojemnosci jezdzi szybckiej niz B-King nie wpominajac o wlasciwosciach trakcyjnych...<br><hr>RysKomentatorzy napisał(a):A' propos wywodów o quick shifterze:). Japońska czwórka i Ducati ma już za sobą fascynację tym urządzeniem trwającą nie mniej niż 4 lata. Zestawy do wspomnianych maszyn występują jako kit do samodzielnego montażu. Nie są rozwiązaniem ani przełomowym ani nazbyt popularnym.
A sama Beema? No coż,design jest kwestią gustu. Jest zlepkiem elementów GSa, K1200R i wszystkiego, co zalegało na półkach. Na dziś B-King w tej klasie rulez i tego nie zmieni fakt, że K1300R załatwia setkę w 2,9s. 9 lat temu Niemcy rozpoczęli w tym kierunku ewolucję silnika leżącego "poziomo i w poprzek", gdy tymczasem japońskie nakedy już potrafiły zrobić ten wynik ...
<br><hr>Nakedbusa<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Ja tego nie rzumiem, jaka niedzielna zabawka, jaki lans. Jezdze K1200R na codzien dojezdzajac do pracy w duzym miescie caly czas w korku i nie mam z tym problemu zadnego i nie pamietam azeby jakis skuter robil to lepiej. K ma szerokosc skutera a to jest najwazniejsze. Poza tym jak zobaczcie sobie oferte owiewek do K1200R to zbierze sie z 10 co najmniej, prosze bardzo zakladasz i cisniesz 500km, zaden problem, poza tym mnostwo akcesorii, uwazam ze to jednen z najbardziej kompromisowych szosowych motorow jakie mozna nabyc.<br><hr>Rys
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
''po co mi B-King ja K1300R bije go w kazdym aspekcie'' TAK RYSKU szczegulnie cenowym ,no i w sporcie BMW ma mega sukcesy !!!<br><hr>ramKomentatorzy napisał(a):A' propos wywodów o quick shifterze:). Japońska czwórka i Ducati ma już za sobą fascynację tym urządzeniem trwającą nie mniej niż 4 lata. Zestawy do wspomnianych maszyn występują jako kit do samodzielnego montażu. Nie są rozwiązaniem ani przełomowym ani nazbyt popularnym.
A sama Beema? No coż,design jest kwestią gustu. Jest zlepkiem elementów GSa, K1200R i wszystkiego, co zalegało na półkach. Na dziś B-King w tej klasie rulez i tego nie zmieni fakt, że K1300R załatwia setkę w 2,9s. 9 lat temu Niemcy rozpoczęli w tym kierunku ewolucję silnika leżącego "poziomo i w poprzek", gdy tymczasem japońskie nakedy już potrafiły zrobić ten wynik ...
<br><hr>Nakedbusa<br>Komentatorzy napisał(a):a przyszlo ci kiedys do glowy, ze 10 lat temu filozofia BMW byla zgola inna? GS - turystyka i te sprawy. Teraz kiedy BMW postanowil zawalczyc o nejlepszy kawalek tortu, wchodzi do rzedowek to ludzie pisza ze sa zacofani i robia motor z tego co lezy na pulkach... ja wlasnie uwazam ze to B-King z pozlepiany z Hayabusy and nie K1300R z resztek. A poza tym po co mi B-King ja K1300R bije go w kazdym aspekcie, a wyglad to kwestia gustu, a tak apropos to fajne resztki maja na pulkach skoro im wyszlo cos takiego ze pomimo mniejszej mocy i pojemnosci jezdzi szybckiej niz B-King nie wpominajac o wlasciwosciach trakcyjnych...<br><hr>Rys<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 48
• Strona 1 z 3 • 1, 2, 3
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości