CB 1300 czy X11 ?
Posty: 24
• Strona 1 z 2 • 1, 2
CB 1300 czy X11 ?
Witam. Chce kupić moto ale mam poważny dylemat bo szukam czegoś dużego gabarytowo. Mam swoich faworytów : x11 lub cb 1300. Jest mało informacji na temat X11 a o CB 1300 prawie wcale. Podeślijcie jakieś dane a najlepiej własne opinie. Z góry dziękuje[/b]
- bohun.p
- Świeżak
- Posty: 7
- Dołączył(a): 29/9/2008, 20:06
Na drodze mam małe doświadczenie ale w terenie i owszem. Jeżdze KTM EXC 520. Przede wszystkim chciałbym wiedzieć co jest większe x czy cb. Z tego co wiem oba silniki mają podobną charakterystyke. Doszły mnie słuchy że w CB dwa amory nie są dobrym rozwiązaniem bo potrafi w winklu zabujać, a tak szczerze jest to moje drugie moto szosowe a pierwsze było dawno temu...
- bohun.p
- Świeżak
- Posty: 7
- Dołączył(a): 29/9/2008, 20:06
bohun.p napisał(a):Jaki jest rozstaw osi w x11?
WYMIARY I MASY
Długość: 2145 mm Szerokość: 750 mm Wysokość: 1115 mm Wysokość siedzenia: 795 mm Rozstaw osi: 1500 mm Minimalny prześwit: 140 mm Kąt pochylenia główki ramy: 25,5° Masa bez płynów: 222 kg Masa pojazdu gotowego dojazdy: 252 kg Dopuszczalna masa całkowita: 410 kg Zbiornik paliwa: 22 I Pojemność miski olejowej: 3,9 I
- Groh007
- Świeżak
- Posty: 107
- Dołączył(a): 17/4/2008, 14:14
- Lokalizacja: Piekary Śląskie
CB1300
CB 1300 Górą!!!
Bierz to mniej plastiku, a o "falowaniu" tyłu to nie słyszałem ani nie czułem jadąc nim, chyba że ktoś mówił o tym zjawisku co to jak się doda gwałtownie gazu na 1 i 2 to tył ucieka - bo opona zaczyna się jarać
Generalnie sprzęt super,
xx nie jechałem, ma takiego znajomy i chce opchnąć bo mówi "nie daje mu rady".
Pozdrawiam
Bierz to mniej plastiku, a o "falowaniu" tyłu to nie słyszałem ani nie czułem jadąc nim, chyba że ktoś mówił o tym zjawisku co to jak się doda gwałtownie gazu na 1 i 2 to tył ucieka - bo opona zaczyna się jarać

Generalnie sprzęt super,
xx nie jechałem, ma takiego znajomy i chce opchnąć bo mówi "nie daje mu rady".
Pozdrawiam

VFR - daje rade
-
WENICJUSZ - Świeżak
- Posty: 142
- Dołączył(a): 12/3/2008, 17:21
- Lokalizacja: Toruń
X11 to w zasadzie 5-cio biegowy silnik od XX zdławiony i o podniesionym momencie obrotowym, niestety często użytkownikom brakuje 6-tego biegu.
Osobiście nie miałem przyjemności jazdy, kumpel miał X11 zaraz po XX, był bardzo zadowolony, kolejna wada to niestety dość mocno wieje powyżej 140km/h, ale akcesoryjna szyba pomaga do 180km/h
CB1300 ??? znam tylko X4, ale to już inny klimat.
Osobiście nie miałem przyjemności jazdy, kumpel miał X11 zaraz po XX, był bardzo zadowolony, kolejna wada to niestety dość mocno wieje powyżej 140km/h, ale akcesoryjna szyba pomaga do 180km/h

CB1300 ??? znam tylko X4, ale to już inny klimat.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
- Raczek_6
- VIP Ścigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
1.
CB 1300 wygrała zestawienie Big Bajków w MOTOCYKLU. Miała najlepsze zawieszenie. No i technika.
Wtrysk, wyciszenie skrzyni co słychać:
http://www.youtube.com/watch?v=R7KSiOwHZfM
0-200km/h 13.00
2.
ZRX 1200 - zawiechy w pełni regulowane, bardzo dobra dynamika i ciągnie dłużej niż CB moment obrotowy od 8000 do prawie 11000 obr/min. Tak jak w CB powyżej 100Nm od 3000-7000 obr/min.
0-200km/h 11,8.
3.
Bandit 1200 - wiadomo najtańszy, około 5-10 Nm mniejszy moment obrotowy niż w ZRX
0-200km/h 12,2
4.
Moto Guzzi V11 Scura R
CB 1300 wygrała zestawienie Big Bajków w MOTOCYKLU. Miała najlepsze zawieszenie. No i technika.
Wtrysk, wyciszenie skrzyni co słychać:
http://www.youtube.com/watch?v=R7KSiOwHZfM
0-200km/h 13.00
2.
ZRX 1200 - zawiechy w pełni regulowane, bardzo dobra dynamika i ciągnie dłużej niż CB moment obrotowy od 8000 do prawie 11000 obr/min. Tak jak w CB powyżej 100Nm od 3000-7000 obr/min.
0-200km/h 11,8.
3.
Bandit 1200 - wiadomo najtańszy, około 5-10 Nm mniejszy moment obrotowy niż w ZRX
0-200km/h 12,2
4.
Moto Guzzi V11 Scura R
Ongoing Success
-
falconiforme - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2841
- Dołączył(a): 4/6/2007, 13:05
- Lokalizacja: Morze
Po paru dniach w necie i oglądnięciu pięknej sztuki zdecydowanie WYBRAŁEM CB 1300. Teraz tylko znależć ładną sztukę w czarnym malowaniu i ... Mimo że wybór zapadł to poproszę o opinie a w zasadzie o wszystko na temat tego pięknego motocykla. Dzięki i pozdrawiam
- bohun.p
- Świeżak
- Posty: 7
- Dołączył(a): 29/9/2008, 20:06
moto b. ładne. klasyczne. pod warunkiem, że wybierzesz wersję naked, a nie tą z półowiewką.
co do amorków. to są chyba ohlinsy, więc reklamować nie trzeba. niestabilność w takich konstrukcjach może się pojawić, gdy amorki są inaczej wyregulowane, lub jeden bardziej zużyty od drugiego. jeśli o to zadbasz, powinno być ok.
co do amorków. to są chyba ohlinsy, więc reklamować nie trzeba. niestabilność w takich konstrukcjach może się pojawić, gdy amorki są inaczej wyregulowane, lub jeden bardziej zużyty od drugiego. jeśli o to zadbasz, powinno być ok.
-
SQ - Mieszkaniec forum
- Posty: 1677
- Dołączył(a): 22/11/2007, 23:05
- Lokalizacja: Przasnysz/Ostrołęka
Ja miałem ten sam problem i wybrałem xx , zrobilem nim około 10 000 km i powiem cud.
Fakt ze powyżej 140 nie idzie jechac bez szyby , dlatego taką kupiłem i teraz juz nie mam żadnych problemów.Na kazdym biegu staje na kolo nawet w dwie osoby
Uwazam ze powinieneś to jeszcze przemyśleć.
Ja moim w tym roku wybieram sie do Grecji
tylko musze kupić kufry:)
Fakt ze powyżej 140 nie idzie jechac bez szyby , dlatego taką kupiłem i teraz juz nie mam żadnych problemów.Na kazdym biegu staje na kolo nawet w dwie osoby

Uwazam ze powinieneś to jeszcze przemyśleć.
Ja moim w tym roku wybieram sie do Grecji

-
romcarlo - Świeżak
- Posty: 31
- Dołączył(a): 5/4/2008, 11:59
- Lokalizacja: Rzeszów
hmm... xx to przecież ma swoje owiewki... czy to mi się coś pomyliło ?
sam chętnie dowiedziałbym się coś na temat CB1300... osobiście jeżdżę na CB750 Seven Fifty, określanym przeze mnie młodszym bratem CB1300
Miałem okazję jechać na X11 mojego znajomego. Nie jeździłem nim dużo ale moje pierwsze wrażenia to takie że brak mu zwrotności, przynajmniej na tle mojej Seven Fifty nie mam innych motocykli do porównania. No i że ma a właściwie miał za dużo mocy wtedy, bo dopiero uczyłem się jeździć na motocyklu 2 miesiąc. No i wieje strasznie
Sam za jakieś 2 lata pewnie będę chciał CBR1100XX
miły turystyk 
sam chętnie dowiedziałbym się coś na temat CB1300... osobiście jeżdżę na CB750 Seven Fifty, określanym przeze mnie młodszym bratem CB1300

Miałem okazję jechać na X11 mojego znajomego. Nie jeździłem nim dużo ale moje pierwsze wrażenia to takie że brak mu zwrotności, przynajmniej na tle mojej Seven Fifty nie mam innych motocykli do porównania. No i że ma a właściwie miał za dużo mocy wtedy, bo dopiero uczyłem się jeździć na motocyklu 2 miesiąc. No i wieje strasznie

Sam za jakieś 2 lata pewnie będę chciał CBR1100XX


"Bo każdy inny motocykl jest tylko PRAWIE tak dobry jak HONDA"
"Sezon trwa cały rok, tylko czasami pogoda nie dopisuje"
Album mojej CB750 (otwórz link)
"Sezon trwa cały rok, tylko czasami pogoda nie dopisuje"
Album mojej CB750 (otwórz link)
-
indor - Świeżak
- Posty: 303
- Dołączył(a): 1/10/2007, 09:49
- Lokalizacja: Błonie pod wawa
Witam!!
Obecnie użytkuje Suzuki GSX 1400, jednak z obiema hondami miałem trochę do czynienia, mi bardziej odpowiadała cb ze względu na pozycję za sterami, wsiadasz i od razu wiesz o co chodzi, ergonomia jest super, x11 wymusza trochę dziwną pozycję i to w pierwszym kontakcie mi przeszkadzało, prowadzenie, osiągi zwłaszcza przyspieszenie 0-160 rewelacja, później już plastiki odchodzą, x11 ma dodatkowa układ hamulcowy dual cbs, cb od 2005r. wychodziły z abs.
x11 wychodziły do 2002r, także w ofercie cb znajdziesz motocykle świeższe i pewniejsze.
co do 2 amorów z tyłu to dużo prędzej kończą się umiejętności większości kierowców niż rezerwy zawieszenia.
Pozdrawiam!!!
Obecnie użytkuje Suzuki GSX 1400, jednak z obiema hondami miałem trochę do czynienia, mi bardziej odpowiadała cb ze względu na pozycję za sterami, wsiadasz i od razu wiesz o co chodzi, ergonomia jest super, x11 wymusza trochę dziwną pozycję i to w pierwszym kontakcie mi przeszkadzało, prowadzenie, osiągi zwłaszcza przyspieszenie 0-160 rewelacja, później już plastiki odchodzą, x11 ma dodatkowa układ hamulcowy dual cbs, cb od 2005r. wychodziły z abs.
x11 wychodziły do 2002r, także w ofercie cb znajdziesz motocykle świeższe i pewniejsze.
co do 2 amorów z tyłu to dużo prędzej kończą się umiejętności większości kierowców niż rezerwy zawieszenia.
Pozdrawiam!!!
- Jakubzw
- Świeżak
- Posty: 40
- Dołączył(a): 9/6/2008, 09:21
- Lokalizacja: Czerwonak
Mam takie małe pytanko odnośnie CB 1300. Śmigam na hornecie i jest to max, na jaki mogę sobie pozwolic jeżeli chodzi i wysokość siodełka. Niby Cb ma taką samą wysokość kanapy, ale jak to jest w rzeczywistości?? Ma ktoś porównanie??
Dzięki
Dzięki
http://www.gandalf.riderblog.pl | zapraszam
-
Gandalf - Świeżak
- Posty: 371
- Dołączył(a): 4/1/2007, 18:13
- Lokalizacja: Dziki Zachód
Posty: 24
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 31 gości