Zobacz wątek - GSXR-750 k4 vs ZX9R
NAS Analytics TAG

GSXR-750 k4 vs ZX9R

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

GSXR-750 k4 vs ZX9R

Postprzez ZooL » 10/1/2009, 22:50

Witam!
Powoli przymierzam sie do zakupu motocykla (gdzies tak w okolicach maja moze czerwca), interesuja mnie w/w gixer 750 k4 lub zx9r wersja bodajze f (ostatnia wypuszczona, ta bez uchwytow dla plecaka :p ), i tutaj pojawia sie pare moich pytan. Jako ze opinie znalezione w internecie i zaslyszane od sprzedajacych (ci jak zawsze "wszystko super, silnik igla nie pali oleju a w porywach nawet benzyny i jezdzi jak marzenie, bierz pan bez namyslu!") "nieco" sie roznia. Wiec oto lista moich pytan:
1 jakie wlasciwie oba te motocykle maja spalanie? Bo tutaj jest mega rozbierznosc zwlaszcza dla gixera o ktorym rozne zrodla podaja srednie spalanie od 5,5 do 11 litrow na setke.

2 Jak to dokladnie jest ze stawianiem na gume w przypadku obu motocykli, i czy faktycznie w 750 dzieje sie to czesto gesto przez przypadek?

3 Czy ramy zx9 faktycznie "juz nie pekaja" ?

4 co Wy byscie wybrali? :p

Prosze o odpowiedz (niekoniecznie szybka bo czasu jednak troche mam...) osoby najlepiej wlascicieli w/w motocykli i o ew. rady/rzeczowa zje*ke :)

ach jeszcze jedno, jak Wy oceniacie pozycje za kierownica zwlaszcza przy jezdzie na odcinkach miedzy 30 a 100 km.
ZooL
Świeżak
 
Posty: 279
Dołączył(a): 10/1/2009, 22:32


Postprzez lonewolf » 10/1/2009, 23:04

Co do czwóreczki to zdecydowanie Gixxera bym wybrał. O kawulcach słyszałem różniste rzeczy. Popękane ramy widziałem jedynie na zdjęciach. Kumpel miał dwie ZX-9tki. Jedna non stop się rypała, druga igiełka, a obie gumowane...
Gixxer jest juz na wtrysku a zx-9tka na gaźnikach.
Avatar użytkownika
lonewolf
Bywalec
 
Posty: 588
Dołączył(a): 29/5/2008, 19:48


Postprzez pablomotors » 10/1/2009, 23:25

Bierz kawasaki. Gixerów jest pełno a zx9r piękne moto.
Awaryjność jest zależna od traktowania moto przez właściciela a nie od modelu. Kawa ma większą pojemność co moim zdaniem też jest jej plusem.
Ja jestem za kawasaki.
Avatar użytkownika
pablomotors
Świeżak
 
Posty: 453
Dołączył(a): 25/3/2008, 13:06
Lokalizacja: Maczu-Pikczu

Postprzez melvin » 11/1/2009, 00:31

3/4 rulezz
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! :twisted:
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8393
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Postprzez gsx_750_f » 11/1/2009, 00:46

kawa piękna , ale gix cudny , ja bym brał 3/4
gsx_750_f
Świeżak
 
Posty: 317
Dołączył(a): 3/8/2008, 13:49
Lokalizacja: piła

Postprzez ZooL » 11/1/2009, 00:48

btw a jak ramy w 3/4 k4? bo tak wlasnie na forum dogrzebalem sie do pekajacych ram w litrach k5-k6 i wzmianka "rzadziej w 750 k5 k6", ale dla 750 k5=k4 wiec... w k4 ramy sie trzymaja czy bywa niemilo? :p
No i jeszcze odpowiedz na reszte pytan bym prosil bo to dla mnie w sumie tez wazne.
ZooL
Świeżak
 
Posty: 279
Dołączył(a): 10/1/2009, 22:32

Postprzez lonewolf » 11/1/2009, 11:21

ZooL napisał(a):btw a jak ramy w 3/4 k4? bo tak wlasnie na forum dogrzebalem sie do pekajacych ram w litrach k5-k6 i wzmianka "rzadziej w 750 k5 k6", ale dla 750 k5=k4 wiec... w k4 ramy sie trzymaja czy bywa niemilo? :p
No i jeszcze odpowiedz na reszte pytan bym prosil bo to dla mnie w sumie tez wazne.


Ogólnie to każdy mówi co innego i każda sroka swój ogon chwali. Ci którzy jeżdżą na gixxerach ci powiedzą, że Suzi lepsze. To samo z użytkownikami Kawasaki. Wszystko pewnie sprowadza się do danego egzemplarza. A jak ktoś jeździ jak kompletny idiota to wszystko zajedzie. Jak szanuje to pewnie moto chodzi jak złotko i tyle. Pamiętajmy, że żadna firma nie robi motocykli po to, aby się psuły. Mają jeździć, a jak ktoś non stop gumuje i wrzuca biegi bez sprzęgła to potem narzeka, że mu biegi zaczynają wypadać no i że rama pęka.
Avatar użytkownika
lonewolf
Bywalec
 
Posty: 588
Dołączył(a): 29/5/2008, 19:48

Postprzez PawellDz » 11/1/2009, 11:48

No Ja mam niestety podobny problem ale do tych modeli dochodzą jeszcze Sv1000 i cbr 929.
I tak serce mi mówi kawa albo 929, a rozum sv1000 albo gsxr 750 :wink:
Ale myśle że zadecyduje raczej stan konkretnego egzemplarza i jak będe się czuł :D
pozdr.
PawellDz
Świeżak
 
Posty: 22
Dołączył(a): 22/10/2008, 17:36
Lokalizacja: Miedzyzdroje

Postprzez gsx_750_f » 11/1/2009, 12:19

929 mają zajebiste zawiech i niesłyszałem zeby w nich ramy pekały
to moze dozbieraj hajsu i kup 954
gsx_750_f
Świeżak
 
Posty: 317
Dołączył(a): 3/8/2008, 13:49
Lokalizacja: piła

Postprzez dambandit » 11/1/2009, 12:53

Ja tam jestem za gsx-r , ma wtrysk to nowsza konstrukcja . Dla mnie osobiście super wyglada . Do kawasaki nie mam zastreżeń żadnych poprostu ciągnie mnie do gsx-r . Co do spalania to taki gsx-r jest na wtrysku i może na trasie przy prędkościach zbliżonych do dopuszczalnych spali te 6 litrów , jednak nie do tego jest stworzony . Dla mnie gsx-r maja jeszcze jedną zalete są zdecydowanie najwygodniejsze .
był suzuki bandit 600n będzie ......
Avatar użytkownika
dambandit
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1704
Dołączył(a): 9/11/2007, 19:45
Lokalizacja: Opole

Postprzez icid » 11/1/2009, 13:49

Gixer jest typowo sportową maszyną, a zx9 miał być sportowy z założenia, a tak naprawdę to motorek sportowo-turystyczny. Jeśli wyczyn i ostre traktowanie to na pewno wybrał bym Gixera a jeśli szybka turystyka to zx9. Rama w zx9 faktycznie nie jest za mocna a motocykl jest dość ciężki i duży co przy gumowaniu sprzyja uszkodzeniom ramy. Nie ma co ukrywać starsze kawy nie są maszynami do stuntu.
Avatar użytkownika
icid
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2798
Dołączył(a): 18/8/2007, 14:57
Lokalizacja: Rotterdam

Postprzez ZooL » 11/1/2009, 16:30

moto w zalozeniu ma miec mieszane przeznaczenie ;p fakt faktem glownie do jazdy, do tego po autostradzie (taki akurat mi sie dojazd trafil:) ), a od swieta odrobina szalenstwa, stad spalanie na codzien dla mnie jest istotne, a od swieta czy faktycznie moto tak ladnie z gazu na gume idzie :)
I taka jedna rzecz mnie jeszcze zastanawia, zcy kazda k4 jest z srad'em ? bo w starszych modelach z tego co sie orientuje niektore mialy wypisane srad a inne byly bez niego, natomaist w nowszych (zdaje sie ze od k1) takich informacji nie spotkalem.
ZooL
Świeżak
 
Posty: 279
Dołączył(a): 10/1/2009, 22:32

Postprzez cichy » 11/1/2009, 20:23

Gixer to typowy sport nastawiony na osiągi, a dziewiątka kawasaki bardziej turysta nastawiony na niższe koszty produkcji.
Avatar użytkownika
cichy
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1550
Dołączył(a): 8/9/2005, 16:17
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki

Postprzez Kedar-88 » 11/1/2009, 23:23

z tych dwóch 3/4
co do twojego pytania "czy każda jest SRAD" to raczej nie, za to się zawsze dopłacało
Bandit 1200
Avatar użytkownika
Kedar-88
Stały bywalec
 
Posty: 1327
Dołączył(a): 21/8/2007, 04:54
Lokalizacja: Jaworzno

Postprzez OvertakeR » 11/1/2009, 23:39

co do twojego pytania "czy każda jest SRAD" to raczej nie, za to się zawsze dopłacało
A to nie jest czasem tak, ze od ktoregos roku zaczal byc SRAD w gikserach? Tak po prostu?
Energie ist nichts ohne Steuerung.


Nie jest dla mnie ważna Twoja ranga na forum, staż, ilość wypisanych postów, dla mnie jesteś człowiekiem i tylko w takich kategoriach Cię postrzegam.
Avatar użytkownika
OvertakeR
Świeżak
 
Posty: 170
Dołączył(a): 21/12/2008, 13:53

Postprzez Kedar-88 » 11/1/2009, 23:47

nie jest tak
Bandit 1200
Avatar użytkownika
Kedar-88
Stały bywalec
 
Posty: 1327
Dołączył(a): 21/8/2007, 04:54
Lokalizacja: Jaworzno

Postprzez zzzubek » 12/1/2009, 13:27

ja to nie wiem czasem czy nie ma jeszcze srada 00 tak mi sie cos wydaje.
w niczym kobieta nie wygląda tak dobrze, jak w niczym! :twisted:
C Z E S C I (otwórz link) - GSX-R SRAD 6oo 75O «««
Avatar użytkownika
zzzubek
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 579
Dołączył(a): 11/11/2007, 19:12
Lokalizacja: tsk



Powrót do Motocykle



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości




na gr