Yamaha TT 600 S 1998r
Na razie żadnych awarii nie miałem, jedynie zmieniałem linkę od sprzęgła (ale to wliczam do eksploatacji, nie do awarii). Spalanie chyba ok. 5-8 litrów (nie liczyłem dokładnie bo nie było mi to potrzebne. W terenie mocy nie brakuje, ale na trasę przydałoby się jeszcze z 10KM. Prędkości maxymalnej nie sprawdzałem, bo powyżej 150 strasznie kierownicą trzęsie i w sumie strach jechać tak na kostkach.
Zalety:
-tanie części
-bezawaryjność
-wygodna pozycja - szerokie miękkie siedzenie. Moto jest całkiem spore, mam 181cm i zawieszenie 2cm od najniższego poziomu i czasami czuję że mam za krótkie nogi. Spokojnie można ją jeszcze o 2cm podwyższyć.
-zawieszenie - tył regulowana gazówka Ohlinsa, przód UPSY
-hamulce - żyletki Brembo
-sucha miska olejowa - lepsze smarowanie
-guma z gazu, ale nie ma co się dziwić przy tej pojemności:D
-odpalanie na kopniak z automatycznym dekompresatorem, ssania przy odpalaniu nie używam, zawsze odpala po max 5 kopnięciach, a jak jest nagrzana to od 1 buta. W sumie zaleta bo nikt niepowołany nie odpali, nawet jak ma klucze
-mocne przednie światła - jak na tak małą lampę świecą bardzo mocno, przynajmniej u mnie.
- idealne moto w teren
Wady:
-brak chłodnicy, ale jeszcze nie zdarzyło mi się zagrzać moto
-masa- jak na enduraka jest ciężki, wersja S waży 156kg, jest jeszcze odchudzona wersja R, chyba 140kg waży
To tyle
Jak jeszcze jakieÅ› pytania masz to pisz.
XT 600 jest cięższa i nadaje się bardziej do jazdy turystycznej, ze względu na wagę i przełożenia.