przez YZF R1 » 29/12/2008, 14:58
ja miałem przyjemność pojeździć troszkę zygzakiem z 2005 roku ale nie wiele zmian wprowadzono miedzy tymi modelami. spalanie w granicach 200-250 jest na pewno 10 litrów. ja nim trochę pojeździłem i faktycznie trzeba było lać dość często ale tak do 180 zdecydowanie lepiej to wygląda choć nie robiłem pomiarów. co do zakrętów to nie wiem ale wszyscy myślą że motocykle sportowo turystyczne a raczej szosowo turystyczne źle wchodzą w zakręty????? dlaczego????? zygzak podobnie jak Busa czy zx12r wchodzą super w zakręty masa ponad 230 kilo sprawia ze pięknie się przechyla i bardzo ochoczo opada na zakrętach. Hamulce w tym egzemplarzu były w oplocie i właściciel mówił że różnice widać szczególnie na rozgrzanych hamulcach... i faktycznie hamowało to naprawdę imponująco jak na swoja masę.... elastyczność określił bym na dobrą nie powalała na kolana ale nie zapominajmy ile on waży, dla mnie elastyczność była adekwatna do mocy i masy moze gdyby miał 5 zaworów na cylinder było by lepiej. W tym zygzaku był zestaw Dida i pracował bardzo cicho... natomiast to co najbardziej mnie urzekło to wygodna pozycja wręcz cudna do podróżowania oraz zegary dal mnie zegary w tym modelu nie mają sobie równych zaprojektowana jest super naprawdę i robi niesamowite wrażenie niczym w sportowym samochodzie... ja zygzaka szczerze polecam naprawdę...