[Yamaha] Yamaha DT 80 ’89 – test...
[Yamaha] Yamaha DT 80 ’89 – test...
Dyskusja na temat: Yamaha DT 80 ’89 – test używanego enduro
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Yamaha DT 80 ’89 – test używanego enduro
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Yamaha DT 80 ’89 – test używanego enduro
- Åšcigacz
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16777167
- Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00
Wszystko to prawda i zgadzam sie z tym, poza jednym szczegolem - dluga jedynka. DT ma baaardzo krotka, na skrzyzowaniach najelpiej ruszac z 2 pozdrawiam<br><hr>natalie
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Jak macie to enduro to moglibyscie podac nr gg bo chcialem sie dowiedziec troceh o nim bo cche kupic pozdrrawiam Piotrek. <br><hr>Piotrek. =)Komentatorzy napisał(a):Wszystko to prawda i zgadzam sie z tym, poza jednym szczegolem - dluga jedynka. DT ma baaardzo krotka, na skrzyzowaniach najelpiej ruszac z 2 pozdrawiam<br><hr>natalie<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
No wszystko fajnie tylko ja chciałbym zostac posiadaczem takiego enduro i dam te 2000 zł tylko niech ktoś mi powie czy ma ktoś do sprzedania najlepiej 80 ccm i z mozliwoscią rejestracji <br><hr>Banan
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
siema!Mam do sprzedania yamaha dt 80 1985r.po gruntownym remoncie silnika.mam zamiar kupic tez nowe gumy.2000zlkpl dokumentów<br><hr>gieruKomentatorzy napisał(a):No wszystko fajnie tylko ja chciałbym zostac posiadaczem takiego enduro i dam te 2000 zł tylko niech ktoś mi powie czy ma ktoś do sprzedania najlepiej 80 ccm i z mozliwoscią rejestracji <br><hr>Banan<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Niedawno kupiłem Yamahe DT125R z 1997 roku i mam jeden problem.Na wolnych obrotach gaśnie a maksymalne obroty to 8 tyś.Jak wyregulować gaźnik żeby wszystko było ok.i co można zrobić aby ją tuningować.Jaki byłby najlepszy tłumik tuningowy aby miała dźwięk podobny do ścigacza.<br><hr>Paweł
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
A nie lepiej zwrocic sie z tym do ludzi na forum??<br><hr>LovtzaKomentatorzy napisał(a):Niedawno kupiłem Yamahe DT125R z 1997 roku i mam jeden problem.Na wolnych obrotach gaśnie a maksymalne obroty to 8 tyś.Jak wyregulować gaźnik żeby wszystko było ok.i co można zrobić aby ją tuningować.Jaki byłby najlepszy tłumik tuningowy aby miała dźwięk podobny do ścigacza.<br><hr>Paweł<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Drogi Piotrze. W gaźniku jest taka mała złota śróbka, która nazywa się dyszą. Przekręć ją w lewą (badź prawą) stronę, a wyregulujesz obroty na biegu jałowym. Jeśli jednak się na tym nie znasz to lepiej żeby zrobił to profesjonalista bo możesz tylko napsuć. Maksymalne obroty są ok. Jeśli chcesz mieć dźwiek jak w ścigaczu to kup ścigacza. Jeśli chcesz poprawić osiągi to możesz poszukać tulejek blokujących w układzie wydechowym i ich się pozbyć. Pozdrawiam.<br><hr>BeavisKomentatorzy napisał(a):Niedawno kupiłem Yamahe DT125R z 1997 roku i mam jeden problem.Na wolnych obrotach gaśnie a maksymalne obroty to 8 tyś.Jak wyregulować gaźnik żeby wszystko było ok.i co można zrobić aby ją tuningować.Jaki byłby najlepszy tłumik tuningowy aby miała dźwięk podobny do ścigacza.<br><hr>Paweł<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Moj numer gg to 9565221 jak ktos chce pogadac o dt to bardzo prosze tylko piscze ze chcecie o motorze pogadac a nie "cze chcesz poklikac". Poza tym 2 miesiące temu kupiłem właśnie Yamaha DT 80 lc2. Tyle że moj egzemplarz ma powiększony cylinder do poj 110 ccm oraz zmieniony gaźnik na oryginalny japoński Mikuni. Więc problem osiągów u mnie nie istnieje =) Jestem w nim zakochany. Po terenie i po szosie śmiga jak marzenie. Jest super narazie nie mam z nim żadnych problemów. Jak macie jakies pytania to piszcie na gg. a tak wogóle to fajna stronka. Pozdrowienia dla wszystkich Yamahowiczów =P <br><hr>RS6
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
cześć!Komentatorzy napisał(a):Moj numer gg to 9565221 jak ktos chce pogadac o dt to bardzo prosze tylko piscze ze chcecie o motorze pogadac a nie "cze chcesz poklikac". Poza tym 2 miesiące temu kupiłem właśnie Yamaha DT 80 lc2. Tyle że moj egzemplarz ma powiększony cylinder do poj 110 ccm oraz zmieniony gaźnik na oryginalny japoński Mikuni. Więc problem osiągów u mnie nie istnieje =) Jestem w nim zakochany. Po terenie i po szosie śmiga jak marzenie. Jest super narazie nie mam z nim żadnych problemów. Jak macie jakies pytania to piszcie na gg. a tak wogóle to fajna stronka. Pozdrowienia dla wszystkich Yamahowiczów =P <br><hr>RS6<br>
tez jestem szczesliwym posiadaczem lc 2 tylko ze 80ccm. czy wał wytrzymuje bez problemu ze 110ccm? i czy to ty wymieniales sprzęt na 110 czy taki joz kupiłeś...?
a... i czy gaznik tez jest w jakis specjalny sposób przygotowany do 110ccm czy moze zostac oryginalny z 80?<br><hr>michał
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Cylinder i tłumik zostały zmienione rok temu. Tłumik pocohdzi z firmy pollini a gaźnik jest od MIKUNI. Motor zbiera sie z każdych obrotów i wkreca sie bez problemu. Nie wytrzyamała jedynie linka obrotomierza...za duze obroty tłoka 110ccm a linka od zwykłej 80. Niestety cylinder kosztuje wiecej niz normalnie tu sie musze zgodzic. Dzieki za odpoiwedź na poprzedni wpis pozdro =) <br><hr>RS6Komentatorzy napisał(a):Moj numer gg to 9565221 jak ktos chce pogadac o dt to bardzo prosze tylko piscze ze chcecie o motorze pogadac a nie "cze chcesz poklikac". Poza tym 2 miesiące temu kupiłem właśnie Yamaha DT 80 lc2. Tyle że moj egzemplarz ma powiększony cylinder do poj 110 ccm oraz zmieniony gaźnik na oryginalny japoński Mikuni. Więc problem osiągów u mnie nie istnieje =) Jestem w nim zakochany. Po terenie i po szosie śmiga jak marzenie. Jest super narazie nie mam z nim żadnych problemów. Jak macie jakies pytania to piszcie na gg. a tak wogóle to fajna stronka. Pozdrowienia dla wszystkich Yamahowiczów =P <br><hr>RS6<br>Komentatorzy napisał(a):Co do pojemności to jeśli tego nie sprawdzałeś i sam nie zrobiłeś to nie zdziw się gdy Ci maszyna niedługo zdechnie. 110cmm było stosowane w bardzo starych DT i cylinder wraz z tłokiem był dostarczany od PROXa. Niestety na tą chwilę części zamienne do tygo silnika są nie do dostania i kiedy zajedziesz tłok (a uprzedzam, że to prędzej czy później nastąpi) będziesz musiał powrócić do pojemności bazowej. Jeździłem taką DT i osiągi wcale nie są takie rewelacyjne. Motocykl traci całkowicie dół, ale owszem kręci się dużo lepiej w górze i ma kopa większego.
Więc jeśli to jest PROXowska przeróbka i Ty tego nie robiłeś tylko taką kupiłeś to już radzę Ci zbierać kasę na nowy tłok i cylinder.
Źle zestrojony gaźnik tuningowy może ograniczać osiągi! Nawet jeśli jest dedykowany do modelu! To też radzę sprawdzić bo jeśli mieszanka będzie niedobra to przyczyni się do szybszego zużycia części i większego spalania.
Mam nadzieje jednak, że ze sprzętem jest i będzie wszystko ok i życzę miłego jeżdżenia!<br><hr>Beavis<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Co do pojemności to jeśli tego nie sprawdzałeś i sam nie zrobiłeś to nie zdziw się gdy Ci maszyna niedługo zdechnie. 110cmm było stosowane w bardzo starych DT i cylinder wraz z tłokiem był dostarczany od PROXa. Niestety na tą chwilę części zamienne do tygo silnika są nie do dostania i kiedy zajedziesz tłok (a uprzedzam, że to prędzej czy później nastąpi) będziesz musiał powrócić do pojemności bazowej. Jeździłem taką DT i osiągi wcale nie są takie rewelacyjne. Motocykl traci całkowicie dół, ale owszem kręci się dużo lepiej w górze i ma kopa większego.Komentatorzy napisał(a):Moj numer gg to 9565221 jak ktos chce pogadac o dt to bardzo prosze tylko piscze ze chcecie o motorze pogadac a nie "cze chcesz poklikac". Poza tym 2 miesiące temu kupiłem właśnie Yamaha DT 80 lc2. Tyle że moj egzemplarz ma powiększony cylinder do poj 110 ccm oraz zmieniony gaźnik na oryginalny japoński Mikuni. Więc problem osiągów u mnie nie istnieje =) Jestem w nim zakochany. Po terenie i po szosie śmiga jak marzenie. Jest super narazie nie mam z nim żadnych problemów. Jak macie jakies pytania to piszcie na gg. a tak wogóle to fajna stronka. Pozdrowienia dla wszystkich Yamahowiczów =P <br><hr>RS6<br>
Więc jeśli to jest PROXowska przeróbka i Ty tego nie robiłeś tylko taką kupiłeś to już radzę Ci zbierać kasę na nowy tłok i cylinder.
Źle zestrojony gaźnik tuningowy może ograniczać osiągi! Nawet jeśli jest dedykowany do modelu! To też radzę sprawdzić bo jeśli mieszanka będzie niedobra to przyczyni się do szybszego zużycia części i większego spalania.
Mam nadzieje jednak, że ze sprzętem jest i będzie wszystko ok i życzę miłego jeżdżenia!<br><hr>Beavis
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Witam wszsytkich!! kupilem tydzien temu yamahe dt80 LC2... i mam problem ;/ brak mocy na 5 i 6 biegu .. wie ktos moze co jest przyczyna?? Jezeli wiecie to piszcie!! Pozdrawiam. <br><hr>didi
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Kupie yamahe dt 80 bądź 125. mój numer gadu gadu 5213925. kom 512758753. woj mazowieckie<br><hr>Pablos
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Mam Yamahe dt 80 LC2 z rocznika 1989 i w ciagu 5 miesiecy zrobilem 1700km i jestem bardzo zadowolony nawet jak sie jezdzi bo bardzo duzych dziurach to ich nie czuc a co do silnika to jest jak nówka odpala na pierwszego kopa kupcie tej marki motor zasluguje na tojest wyjątkowym motorem pozdro dla czytelników i wlascicieli enura <br><hr>Tosiek
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Też mi se detki podobają, a zwłaszcza że nie trzeba ich ciągle naprawiać kupie taką z pomorskiego mile widziana rejestracja na motorower moje gg to 8237620<br><hr>Sebav
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
powiedzcie co jest moja yamaha dt lc 80cm3 ma wszystkie blokady ściągnięte oprucz dyfuzora i idzie tylko 65:/ ledwo a powinna z 100 wszystko normalnie wkreca sie do 12tyś obrotów wmiare rwie a przy 5 biegu nie chce przyspieszac pomórzcie<br><hr>Damin
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
zgadzam sie na calej skali nie oplaca kupowac sie skuterow ktore na pewno nie dadza takich wrazenie jak cros.<br><hr>ChatowKomentatorzy napisał(a):Mam 15 lat i miałem w swoim życiu już4 motorki, ale nic niedorównywało yamaszce to ,że ma słabe przyspieszenie to brednia 60km/h wyciąga w jakieś 4sec. i proponuję ją każdemu młodemu który szuka niezłych wrażeń.Poprostu chcę zachęcic was do zakupienia takiej maszynki , bo żal mi tych którzy kupują odkurzacze(skutery) za 4000 zł jak możecie kupi tak jak ja Yamahe DT 80 LC2 z 95 roku za 2500 w dobrym stanie . Przemyślcie to !!! Jeżeli chcecie dostarzy sobie jakieś 3 koniki więcej wystarczy wyjąc bebechy z tłumika(dyfuzor) bo to on hamuje przepływ spalin . Moja yamaha ma 15 km i naprawde jeżeli chodzi o przyspieszenie to ma zajebi..e . Pozdrawiam !!!!<br><hr>KAMIL<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości