Komentatorzy napisał(a):Moj numer gg to 9565221 jak ktos chce pogadac o dt to bardzo prosze tylko piscze ze chcecie o motorze pogadac a nie "cze chcesz poklikac". Poza tym 2 miesiące temu kupiłem właśnie Yamaha DT 80 lc2. Tyle że moj egzemplarz ma powiększony cylinder do poj 110 ccm oraz zmieniony gaźnik na oryginalny japoński Mikuni. Więc problem osiągów u mnie nie istnieje =) Jestem w nim zakochany. Po terenie i po szosie śmiga jak marzenie. Jest super narazie nie mam z nim żadnych problemów. Jak macie jakies pytania to piszcie na gg. a tak wogóle to fajna stronka. Pozdrowienia dla wszystkich Yamahowiczów =P <br><hr>RS6<br>
Co do pojemności to jeśli tego nie sprawdzałeś i sam nie zrobiłeś to nie zdziw się gdy Ci maszyna niedługo zdechnie. 110cmm było stosowane w bardzo starych DT i cylinder wraz z tłokiem był dostarczany od PROXa. Niestety na tą chwilę części zamienne do tygo silnika są nie do dostania i kiedy zajedziesz tłok (a uprzedzam, że to prędzej czy później nastąpi) będziesz musiał powrócić do pojemności bazowej. Jeździłem taką DT i osiągi wcale nie są takie rewelacyjne. Motocykl traci całkowicie dół, ale owszem kręci się dużo lepiej w górze i ma kopa większego.
Więc jeśli to jest PROXowska przeróbka i Ty tego nie robiłeś tylko taką kupiłeś to już radzę Ci zbierać kasę na nowy tłok i cylinder.
Źle zestrojony gaźnik tuningowy może ograniczać osiągi! Nawet jeśli jest dedykowany do modelu! To też radzę sprawdzić bo jeśli mieszanka będzie niedobra to przyczyni się do szybszego zużycia części i większego spalania.
Mam nadzieje jednak, że ze sprzętem jest i będzie wszystko ok i życzę miłego jeżdżenia!<br><hr>Beavis