900RR sc33 vs VTR SP1 vs VTR1000
Posty: 10
• Strona 1 z 1
900RR sc33 vs VTR SP1 vs VTR1000
Moi drodzy, co byście wybrali, zależy mi na opiniach użytkowników tych motocykli, napiszcie.
Do niedawna byłem 100% przekonany za sc33, ale zaczynam się wahać.
Lubię moment obrotowy, ale jednocześnie też kopa po przekroczeniu jakichś obrotów.
Który z tych 3 do szybkiej zabawy w okolicy miasta i powiedzmy niedalekiej, krótkiej sporadycznej turystyki?
Jakie koszty eksploatacji (poza paliwem, bo to wiem )?
A może coś jeszcze innego?
Do niedawna byłem 100% przekonany za sc33, ale zaczynam się wahać.
Lubię moment obrotowy, ale jednocześnie też kopa po przekroczeniu jakichś obrotów.
Który z tych 3 do szybkiej zabawy w okolicy miasta i powiedzmy niedalekiej, krótkiej sporadycznej turystyki?
Jakie koszty eksploatacji (poza paliwem, bo to wiem )?
A może coś jeszcze innego?
- WSR
- Świeżak
- Posty: 15
- Dołączył(a): 17/8/2008, 11:25
Napewno nie SP 1.
Brakbym 900- tke
Brakbym 900- tke
| | https://www.youtube.com/channel/UCIhJl1 ... TGw/videoskuluem123 napisał(a):...Nie da się zrobić przekrętu w urzędzie ?
- andy7
- Moderator
- Posty: 3268
- Dołączył(a): 2/2/2008, 11:55
-
palgumeniedusze - Stały bywalec
- Posty: 1295
- Dołączył(a): 9/11/2007, 22:48
- Lokalizacja: WLKP
Szczerze to Sp1 podoba mi się, bo nie jest tak tuzinkowa jak wszystkie r4 do których sc33 jaka doskonała by nie była też się zalicza.
Moto przede wszystkim musi dobrze jeździć i być nieco dzikie oraz szalone, także nadal czekam na opinie użytkowników.
Moto przede wszystkim musi dobrze jeździć i być nieco dzikie oraz szalone, także nadal czekam na opinie użytkowników.
- WSR
- Świeżak
- Posty: 15
- Dołączył(a): 17/8/2008, 11:25
Do czego ma byc sprzet ? Glownie do jazdy po miescie i okolicach, a wyczynowka sie do tego zbytnio nie nadaje.
| | https://www.youtube.com/channel/UCIhJl1 ... TGw/videoskuluem123 napisał(a):...Nie da się zrobić przekrętu w urzędzie ?
- andy7
- Moderator
- Posty: 3268
- Dołączył(a): 2/2/2008, 11:55
u mnie chłopaki latają na sc28 i vtrce i w sumie i jedno i drugie wymiata na kole, do turystyki lepsza VTR ale CBR nie jest aż tak tragiczna jeśli chodzi o wygodę, musisz wsiąść na każdy z nich, przejechać się i ogarnąć to co ci najlepiej podchodzi...
btw łatwiej o VTR w dobrym stanie niż o CBRke
btw łatwiej o VTR w dobrym stanie niż o CBRke
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU!
-
melvin - PierwszyOkrutny
- Posty: 8393
- Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
SC 33 - obecnie ciężko o ładna sztukę, ale były to na prawdę sprzęty nie do zabicia można by rzec idioto odporne - oczywiście trzeba było dbać o regularny serwis.
VTR 1000 SP1 - to w zasadzie moto stricte na tor, do turystyki nie nadaje się niestety ze względu na pozycję, do wolnej jazdy też nie - ręce i nadgarstki cierpią.
VTR 1000 do turystyki super modele do 2001 roku fajnie przyspieszają z dołu za to powyżej 8000rpm niestety płasko i bez rewelacji no i spalanie w mieście jak kręcisz to 10-11 spali przy dynamicznej jeździe około 8 w mieście, trasa od 5,5 do 8 w zależności od jazdy i czy z pasażerem.
VTR 1000 SP1 - to w zasadzie moto stricte na tor, do turystyki nie nadaje się niestety ze względu na pozycję, do wolnej jazdy też nie - ręce i nadgarstki cierpią.
VTR 1000 do turystyki super modele do 2001 roku fajnie przyspieszają z dołu za to powyżej 8000rpm niestety płasko i bez rewelacji no i spalanie w mieście jak kręcisz to 10-11 spali przy dynamicznej jeździe około 8 w mieście, trasa od 5,5 do 8 w zależności od jazdy i czy z pasażerem.
http://motomaniax.pl/ - serwis Ducati | http://www.motorakowski.pl/ - serwis Kawasaki | | Nie pomagam w oględzinach motocykli.
- Raczek_6
- VIP Ścigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
Posty: 10
• Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 28 gości