zadaje sobie pytanie, dlaczego ma caly przedni zawias od F2, wskazuje na jakis porzadny strzal przed przerobka no i rama pomalowana proszkowo do tego + drugi silnik
100% pewnosci narazie nie mam co do tej F3 :/
PavloRBR napisał(a):ale F3 musi kupić a Fazera przerobic. Fazer w naszym kraju nie jest bardzo popularny w stuncie ale widziełm kolesia z Zamościa co smiga FZS a we Francji Fazer jest bardzo popularny do stuntu... wiec moze lepiej kase z kupna F3 włozyc w profesjonalne przygotowanie Fazery...
PavloRBR, tez widzialem goscia na fazerku (FR) przerobionym do stuntu i daje rade - dlatego dylemat sie wzial czy kupic sporta czy przerobis FZS`a, mimo ze nie tak popularne moto na stunt ale zawsze by bylo mlodsze i wie sie na czym jezdzi bo stoi aktualnie u mnie w posiadaniu
motoman napisał(a):ja bym brał honde, moze troche dostała w du*e ale jak zawsze miała ciśnienie w porządku tj, przerobiony smok albo odpowiedni poziom = silnik nie pracował nigdy na sucho:D to zdecydowanie honde. przerobienie sprzeta to naprawde kupa roboty.
motoman, co do tego ze mial zawsze cisnienie i nie jezdzil bez oleju to tego nie wiem i sie pewnie nie wiem bo motor przyjechal z UK i jest zarejestrowany i oplacony, oraz troche jezdzony w kraju, tylko uzyskalem wiadomosci ze "silnik chodzi dobrze", wiec ciezko bedzie sie dowiedziec od obcej osoby o takim czyms jak chce koniecznie te F3 sprzeac tymbardziej ze juz cos tam ma nagrane