Zobacz wątek - FZS600 lub F3 - co na stunt ?
NAS Analytics TAG

FZS600 lub F3 - co na stunt ?

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

FZS600 lub F3 - co na stunt ?

Postprzez kociol » 5/11/2008, 21:11

Witam!

Chcialbym sie zapytac ze wzgledu na moje male doswiadczenie i wiedze w temacie co bedzie lepsze do stuntu

tak wiec mam FZS 600 (fazera) w serii z 2000r, a moge kupic CBR F3 1995 juz troche przerobiony bo ma klatke, filtr kn, stelaz, naped 60 tyl i 14 przod, HB z trojnikiem + radialna pompa 1000rr, przedni zawias z kolem i tarczami od F2 zadupek od F4 + drugi silnik przebieg ok 16000km

co bedzie lepsze, przerobienie swojego mlodszego moto ktore jest ciut slabsze bo chyba o te 10-12KM czy kupienie tej hondy juz z tymi modyfikacjami?


za odpowiedzi i rady z gory dziekuje!

Pozdroo

foto tej hondy:
Obrazek
kociol
Świeżak
 
Posty: 19
Dołączył(a): 11/7/2008, 10:08
Lokalizacja: ŚREM


Postprzez Raczek_6 » 5/11/2008, 22:39

CBR 900RR :-)
http://motomaniax.pl/ - serwis Ducati | http://www.motorakowski.pl/ - serwis Kawasaki | | Nie pomagam w oględzinach motocykli.
Raczek_6
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa


Postprzez motoman » 5/11/2008, 23:53

ja bym brał honde, moze troche dostała w du*e ale jak zawsze miała ciśnienie w porządku tj, przerobiony smok albo odpowiedni poziom = silnik nie pracował nigdy na sucho:D to zdecydowanie honde. przerobienie sprzeta to naprawde kupa roboty.
lubie sobie zjechać z gixera^^.
Avatar użytkownika
motoman
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1288
Dołączył(a): 13/5/2006, 18:06
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez kosta » 6/11/2008, 10:26

f3 amen
AGAINST SLOW
ZAPRASZAM PO MOTOCYKLE i AKCESORIA
Avatar użytkownika
kosta
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1628
Dołączył(a): 18/5/2007, 16:23
Lokalizacja: WWA

Postprzez PavloRBR » 6/11/2008, 11:16

ale F3 musi kupić a Fazera przerobic. Fazer w naszym kraju nie jest bardzo popularny w stuncie ale widziełm kolesia z Zamościa co smiga FZS a we Francji Fazer jest bardzo popularny do stuntu... wiec moze lepiej kase z kupna F3 włozyc w profesjonalne przygotowanie Fazery...
< Biker Boyz Team W-ów > CBR & FAZER & FZ6 & GSF 650 Bandit | | http://www.bikepics.com/members/pavlorbr/
PavloRBR
Świeżak
 
Posty: 455
Dołączył(a): 11/12/2007, 23:35
Lokalizacja: Podkarpacie / Bieszczady

Postprzez kociol » 6/11/2008, 11:23

zadaje sobie pytanie, dlaczego ma caly przedni zawias od F2, wskazuje na jakis porzadny strzal przed przerobka no i rama pomalowana proszkowo do tego + drugi silnik

100% pewnosci narazie nie mam co do tej F3 :/

PavloRBR napisał(a):ale F3 musi kupić a Fazera przerobic. Fazer w naszym kraju nie jest bardzo popularny w stuncie ale widziełm kolesia z Zamościa co smiga FZS a we Francji Fazer jest bardzo popularny do stuntu... wiec moze lepiej kase z kupna F3 włozyc w profesjonalne przygotowanie Fazery...


PavloRBR, tez widzialem goscia na fazerku (FR) przerobionym do stuntu i daje rade - dlatego dylemat sie wzial czy kupic sporta czy przerobis FZS`a, mimo ze nie tak popularne moto na stunt ale zawsze by bylo mlodsze i wie sie na czym jezdzi bo stoi aktualnie u mnie w posiadaniu

motoman napisał(a):ja bym brał honde, moze troche dostała w du*e ale jak zawsze miała ciśnienie w porządku tj, przerobiony smok albo odpowiedni poziom = silnik nie pracował nigdy na sucho:D to zdecydowanie honde. przerobienie sprzeta to naprawde kupa roboty.


motoman, co do tego ze mial zawsze cisnienie i nie jezdzil bez oleju to tego nie wiem i sie pewnie nie wiem bo motor przyjechal z UK i jest zarejestrowany i oplacony, oraz troche jezdzony w kraju, tylko uzyskalem wiadomosci ze "silnik chodzi dobrze", wiec ciezko bedzie sie dowiedziec od obcej osoby o takim czyms jak chce koniecznie te F3 sprzeac tymbardziej ze juz cos tam ma nagrane
Ostatnio edytowano 6/11/2008, 11:33 przez kociol, łącznie edytowano 1 raz
kociol
Świeżak
 
Posty: 19
Dołączył(a): 11/7/2008, 10:08
Lokalizacja: ŚREM

Postprzez PavloRBR » 6/11/2008, 11:32

no włąsnie takie F3 nie wieże ze nie ale w Piz*** dostało zdrowo... jeszcze mówisz ze rama proszkowo malowana hmmm i te lagi... takie moto nie oszczedza sie tylko sam wiesz ... a najlepiej swoje przerobić jak szkoda Fazera to np F2 idzie wychaczyc tanio i przerobić... nie wiem jak tam z modyfikacjami w Fazerze ale penie podobnie jak w cebrach czyli smok itp...
tu jest fajny filmik jak koles wymiata na FZS <szacun>

http://pl.youtube.com/watch?v=rCCMKQiKxO4

we Francji duzo ludzi smiga na FZS wiec moze warto sie zastanpwić pzdr
< Biker Boyz Team W-ów > CBR & FAZER & FZ6 & GSF 650 Bandit | | http://www.bikepics.com/members/pavlorbr/
PavloRBR
Świeżak
 
Posty: 455
Dołączył(a): 11/12/2007, 23:35
Lokalizacja: Podkarpacie / Bieszczady

Postprzez melvin » 6/11/2008, 11:32

f3 chyba najlepsze moto do stuntu...
900rr jest popularna i dobra, ale dla ludzi którzy mają już jakiegoś skilla, wszak to 10 czy 15 kg więcej do ogarnięcia, co przy cyrklach stanowi ogromny problem...



pablo to już lepiej kupić tego psa i wstawić mu nowy piec, niż kupować f2 i jeba* się w przerabianie..
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! :twisted:
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8393
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Postprzez PavloRBR » 6/11/2008, 11:47

tylko kto maluje rame tzw. Barankiem ?? po co ?? --zeby cos ukryć. i po co zmienia lagi na te od F2?? skoro lepsze one nie sa ?? miało dzwona . dlatego moto moze sie prowadzić jak wóz drabiniasty...
< Biker Boyz Team W-ów > CBR & FAZER & FZ6 & GSF 650 Bandit | | http://www.bikepics.com/members/pavlorbr/
PavloRBR
Świeżak
 
Posty: 455
Dołączył(a): 11/12/2007, 23:35
Lokalizacja: Podkarpacie / Bieszczady

Postprzez melvin » 6/11/2008, 11:56

po pierwsze trzeba jechac i obadać moto...
jak jest w psie to znaczy że na pewno nie raz leżalo, i nie raz będzie leżało....
lagi w moto gną się często i niekoniecznie przy konkretnym strzale...

co do moto do stuntu to mogę ci podsunąc to moto:
http://www.amkpt.pl/viewtopic.php?t=79
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! :twisted:
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8393
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Postprzez kociol » 6/11/2008, 11:59

PavloRBR napisał(a):tylko kto maluje rame tzw. Barankiem ?? po co ?? --zeby cos ukryć. i po co zmienia lagi na te od F2?? skoro lepsze one nie sa ?? miało dzwona . dlatego moto moze sie prowadzić jak wóz drabiniasty...


podobnie mysle bo to nie jest normalne, chyba bylo strzelone i jak juz mocno rozebrane to stwierdzono ze rozbierzemy dalej i psikniemy rame - ale to tylko moje domysly bo zaden sprzedajacy nie powie chcac sprzedac moto

tak wiec doszedlem do wniosku ze bede kupowal teraz do wiosny wszystkie akcesoria ktore potrzebne do stuntu oprocz zeczy ktore moga nie pasowac do nowego moto (tj, naped etc) jakby mi sie udalo sprzedac FZS`a, i przerobie co bede mial, a jak sie nie uda sprzedac FZSa to ob pujdzie pod przerobke

jednak nie oznacza to finalnie ze jak cos sie trafi jaki stunt to nie wezme, wrecz przeciwnie !
kociol
Świeżak
 
Posty: 19
Dołączył(a): 11/7/2008, 10:08
Lokalizacja: ŚREM

Postprzez melvin » 6/11/2008, 12:08

obadaj ten temat:
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1028949

http://www.amkpt.pl/viewtopic.php?t=79
założysz stelaż do 12, zdejmiesz plastiki i można latać...
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! :twisted:
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8393
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Postprzez kociol » 6/11/2008, 12:10

melvin napisał(a):obadaj ten temat:
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1028949

http://www.amkpt.pl/viewtopic.php?t=79
założysz stelaż do 12, zdejmiesz plastiki i można latać...


dzieki melvin, ta oferta juz jest konkretniejsza, tak jak mowisz plastiki to w pierwszej kolejnosci :lol:
kociol
Świeżak
 
Posty: 19
Dołączył(a): 11/7/2008, 10:08
Lokalizacja: ŚREM

Postprzez dambandit » 6/11/2008, 12:58

A mam pytanie to może mały oftop ale nie daje mi to spokoju , a na stuncie się nie znam . Czy w takich motocyklach stosuje się jakieś blokady gazu ( prymitywny tempomat ) np gdy motocyklista stoi na motocyklu w czasie jazdy .
Avatar użytkownika
dambandit
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1704
Dołączył(a): 9/11/2007, 19:45
Lokalizacja: Opole

Postprzez PavloRBR » 6/11/2008, 13:05

ssanie :) albo ustawia sie wysoki obr na poziomie 3 tysi 8) w stuncie blokady to pojecie obce 8) tam chodzi o to włąsnie zeby wszystko było hardcoore
< Biker Boyz Team W-ów > CBR & FAZER & FZ6 & GSF 650 Bandit | | http://www.bikepics.com/members/pavlorbr/
PavloRBR
Świeżak
 
Posty: 455
Dołączył(a): 11/12/2007, 23:35
Lokalizacja: Podkarpacie / Bieszczady

Postprzez pablomotors » 6/11/2008, 16:32

Chodzi ci o tą honde
http://moto.allegro.pl/item475713255_ho ... stunt.html

Ja bym się raczej nie rzucał na moto, które ma malowaną ramę i przedni zawias, koło od innego moto.
Jakoś mi to pasuje na dzwona.

pzdr.:D
Avatar użytkownika
pablomotors
Świeżak
 
Posty: 453
Dołączył(a): 25/3/2008, 13:06
Lokalizacja: Maczu-Pikczu

Postprzez wojtek1303 » 6/11/2008, 17:00

Ja rowniez ogladalem to ogloszenie :) niby wszystko ok ale cos mi smierdzi w tej f3. ciekawi mnie dlaczego jest zawiecha od F2. a poza tym silnik dodaje drugi w dobrym ponoc stanie. nie wiem czy nie ma tu jakiegos haczyka :/ . jezeli po ogledzinach okaze sie wszystko ok to warta wziecia jest. a co do pytania z tematu to moim skromnym zdaniem to f3 o wiele lepsze jest do stuntu. pozdrawiam
Honda f4i '01
Avatar użytkownika
wojtek1303
Świeżak
 
Posty: 262
Dołączył(a): 23/5/2007, 23:03
Lokalizacja: Wroclaw

Postprzez kociol » 6/11/2008, 19:56

narazie wstrzymuje sie od wyjazdu w ogole aby ogladac te F3 ze wzgledu na te zastrzezenia
kociol
Świeżak
 
Posty: 19
Dołączył(a): 11/7/2008, 10:08
Lokalizacja: ŚREM

Postprzez wojtek1303 » 6/11/2008, 20:20

to zadzwon do tego gosci w sprawie tej f3 i daj znac co Ci powiedzial o niej. wypytaj sie o wszystko. spytaj dlaczego ma zawieche od f2 itp. zadupek to moge zrozumiec ze od f4 wsadzil bo jest ladniejszy ale tej zawiechy to nie kminie :/ pozdrawiam i daj znac jak cos :)
Honda f4i '01
Avatar użytkownika
wojtek1303
Świeżak
 
Posty: 262
Dołączył(a): 23/5/2007, 23:03
Lokalizacja: Wroclaw

Postprzez kociol » 6/11/2008, 20:47

wojtek1303 napisał(a):to zadzwon do tego gosci w sprawie tej f3 i daj znac co Ci powiedzial o niej. wypytaj sie o wszystko. spytaj dlaczego ma zawieche od f2 itp. zadupek to moge zrozumiec ze od f4 wsadzil bo jest ladniejszy ale tej zawiechy to nie kminie :/ pozdrawiam i daj znac jak cos :)


dzwonilem do niego z ranca i mowil ze nie wie dla czego ma zawias od F2 bo taka przywiozl z anglii ale niechce mi sie wierzyc ze kupil tam i sam nie pytal, jak zapytalem dlaczego silnik daje bo mowie ze przypuszczam iz cos moze byc nie tak z tym zamontowanym to powiedzial ze jestem pierwsza osoba ktora takie domysly snuje i nagle mowi po tym "to zapomnijmy o tym silniku jego nie ma" dodal ze nie wie do konca w jakim jest stanie bo dostal go i nie montowal nie sprawdzal - 16k pewnie wyssane z palca, do tego powiedzial ze i tak mu nie edzie potrzebny bo ma nagrana F4 i jest mu zbedny dlatego daje do motoru, no i pytalem o rame czy nie jest krzywa, czy nie ma popekanych spawow i czy nie byly nakladane nowe a on na to ze spekania ramy moga byc krecil jak pytalem o spway to myslal i mowil ze nie na spawach i ze niby porysowana moze byc bo wiadomo to jest motor do stuntu ktory swoje przeszedl a najlepsze co powiedzial to: "proste ramy maja tylko motocykle z salonu"

pozdroo to tyle co sie dowiedzialem
kociol
Świeżak
 
Posty: 19
Dołączył(a): 11/7/2008, 10:08
Lokalizacja: ŚREM

Następna strona


Powrót do Motocykle



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości




na gr