Zobacz wÄ…tek - Problem z KTM LC2 125
NAS Analytics TAG

Problem z KTM LC2 125

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Problem z KTM LC2 125

Postprzez nosmohT » 17/10/2008, 18:40

Witam, jestem nowym użytkownikiem na tym forum i zarazem starym posiadaczem motocykli ale niestety nie tego typu, na poczatku byly wski komarki przerobki z tego na owego itp ... ale zostawmy przeszlosc 2 dni temu kupilem wlasnie tego KTM-A wszystko bylo ladnie pieknie ale do chwili pierwszy dzien nic sie nie dzialo, jezdzilem wstawialem mu i sie nic nie dzialo chodzil tak jak powinien z tym ze musialem go zapchnac bo nie chial odpalic z rozruchu ale to wina aku bo jest slaby, wczoraj odpalil bez niczego, zrobilem nim jakeis 50 km i po 10 km zapalila sie kontrolka temperatury, poczekalem odpalilem nizkla i jechalem dalej i tak sie dzialo coraz czesciej az co jakies 2 km sie zapalala po postoju 10 min na wychlodzenie, okazalo sie ze niema plynu w chlodnicy moj blad sprawdzalem byly widoczne zebra od gory plynu nie bylo widac ale skoro sie nie grzal no to myslalem ze jakis tam plyn jest, gdy go wczoraj zalalem plynem do chlodnic aluminiowych bo taka jest to po odpaleni wszystki plyn wywalil odpowietrznikiem od chlodnicy czemu tak ?? no i sprawdzilem i tez spod głowicy ukazal sie plyn, wykrecilem swiece i swieca byla zalana plynem..., po odpaleniu po wyrzyganiu przez motor plynu, z tlumka czuc bylo wyrazniznie plyn... co jest tego powodem ?? uszczelka pod glowica jest nieszczelna ?? jak to jest chlodzone taki silnik ?? czy tylko cylinder jest chlodzony ciecza czy tez glowica ? co jest powodem tego ze plyn wydostal sie spod glowicy ?? oczywiscie sila i moc nie zmalal przyspiesza i chodzi tak jak powinien. Na glowicy pisze yamaha 4FU . Drugime problememjest nonstop paląca sie kontrolka od oleju, olej w skrzyni jest, w dozowniku tez pol dozownika jest, aha no i motor to Ktm lc2 125, 2T, odblokowany, Prosze o odpowiedz i dziękuje z góry za pomoc, jeżeli umieścilem zle tamat badź coś nie tak z góry przepraszam ;)
nosmohT
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 17/10/2008, 18:36
Lokalizacja: wronki


Postprzez skwy » 19/10/2008, 13:13

Ktoś może wcześniej wkładał ręce i nie wymienił uszczelki na nową i stąd ta przyczyna że silnik pobiera płyn chłodniczy.
jeśli chodzi o chłodzenie to układ odbiera ciepło z cylindra i z głowicy.
Avatar użytkownika
skwy
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1540
Dołączył(a): 7/10/2007, 08:21
Lokalizacja: Gołdap


Postprzez nosmohT » 19/10/2008, 15:24

dzieki za odp, pare osob z mojego otoczenia mysli podobnie lecz wolalem sie upewnic go nigdy takiego sprzetu nie mieli ani podobnego ;) jak wymienie to powiem czy chodzi normalnie ;)
nosmohT
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 17/10/2008, 18:36
Lokalizacja: wronki

Postprzez nosmohT » 2/11/2008, 21:02

Wymieniłem uszczelke i motor pyka jak nowy odrazu lepiej zapala lekko rozrusznik dotknac i chodzi, chlodnica trzyma normalnie plyn wszystko gra i chodzi pieknie ;) Teraz zostala mi tylko ta kontrolka od oleju ale jutro kupie olej do dozownika i zaleje go do pelna i moze po prostu kontrolka zgasnie, mialbym jeszcze jedno zapytanie odnosnie przedniego zawieszenia, a mianowicie jak wymienic olej w laach na gestszy bo mam strasznie miekki przod ? Ty l juz podkrecilem i jest bdb ale nie wiem czy trzeba wyciagac przod do tego typu wymiany czy nie? i druga sprawa che wymienic gumy w przednim zawieszeniu te gumowe oslony na lagi bo u mnie sa jakies szmaty dziwne zalozone, z góry dzieki za odp PS. moge zamiescic fotki z wymiany uszczelki jak i co tam wyglada no i tego przodu.
nosmohT
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 17/10/2008, 18:36
Lokalizacja: wronki

Postprzez skwy » 2/11/2008, 21:30

Musisz odkręcić górną zaślepiającą śrubę od rury amortyzatora odwrócić do góry nogami i zlać stary olej.
Później wlewamy nowy ,montujemy przód w półkach i ognia.
Avatar użytkownika
skwy
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1540
Dołączył(a): 7/10/2007, 08:21
Lokalizacja: Gołdap

Postprzez nosmohT » 4/11/2008, 17:46

Dzieki za odp co z tym przodem, ale narazie musze sie dowiedziec jaki olej mam tam wlac jakie jego wartosci i jaka marka proponowalbym castrol ale nei wiem czy do tego akurat on jest najlepszy ?? I druga sprawa dolalem do dozownika do pelna oleju i kontrolka od oleju nadal swieci... czym to moze byc spowodowane ??
nosmohT
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 17/10/2008, 18:36
Lokalizacja: wronki

Postprzez skwy » 4/11/2008, 18:05

Olej do przednich amortyzatorów nie ma znaczenia jakiej firmy.Ważne aby był dobrej klasy lepkości.Przypuszczam że albo 10W lub 15W będzie pasował.
Z tą lamką kontrolną od stanu oleju może byc czujnik nie sprawny i pracuje na zwarciu.
Avatar użytkownika
skwy
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1540
Dołączył(a): 7/10/2007, 08:21
Lokalizacja: Gołdap

Postprzez JAXON80 » 4/11/2008, 20:22

jeśli silnik pracuje normalnie a kontrolka świeci to masz kolego czujnik do wymiany,ja bym go wykręcił i opukał o coś twardego, czasem się zawiesza.jeśli nie pomoże to do wymiany.
JAXON80
Świeżak
 
Posty: 45
Dołączył(a): 25/10/2007, 18:45

Postprzez nosmohT » 8/11/2008, 18:04

Witam ponownie, olej do przodu zamowilem, bo w mojej miejscowosci takich bajerow niema ;) Ale... bylem troche polatac w terenie i spisywal sie bardzo dobrze zero zajakniecia jezdzilem bo dosc glebokiej wodzie, i wszystko pasowalo lecz neistety gdy przyjechalem do domu wszystko palil tak jak mial, to wieczorem zabieram sie do mycia a tu ktm nie che odpalic i ssania nie moge zaciagnac ... i niestety wolnych obrotow juz nie ma, a gdy odstawielm powtarzam wszystko bylo dobrze. Co moze byc tego przyczynÄ… ? jutro chce sie zabrac za rozkrecenie manetki i ssania od gaznika i to najzec co to moze byc, jezeli ktos wie co z tym moze byc to prosze o odpowiedz ;)
nosmohT
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 17/10/2008, 18:36
Lokalizacja: wronki

Postprzez Duriv » 8/11/2008, 18:27

Rozregulował się :)
Gaźnik wyreguluj ( odpal, i baw się śrubą od powietrza).
Ale najpierw zobacz filtr powietrza, jeżeli zatopiłeś masz problem.
Czarny 300cc 2T.
Avatar użytkownika
Duriv
Bywalec
 
Posty: 958
Dołączył(a): 16/5/2007, 16:57
Lokalizacja: Lublin

Postprzez Landryss25 » 8/11/2008, 19:59

Wcale nie taki problem. Reanimacja 2t po zatopieniu może nie jest szybka ale robi się ją w 2 osoby bez żadnych kosztów, z 4t już gorzej. Tu jest artykuł: http://www.motox.com.pl/index.php?optio ... &Itemid=74
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez nosmohT » 9/11/2008, 19:21

No i wlasnie przed chwila wrocilem z lasu ;) co sie okazalo tloczek od ssania gdzie wchodzi z linka do gaznika byl tak zabrudzony ze nie szlo go ruszyc wyciagnalem go wyczyscilem zlozylem i ssanie chodzi tak jak i motor ;) Z tym ze znowu taki maly w sumie moze i nie problem za dziwna sytuacja a wiec, jak jechalem w lesie to przy normalnej predkosci nic sie nie dzialo z tlumikiem, a gdy mu wcisnalem do oporu gazu to podobno za mna z tlumika pelno iskier lecialo czym to moze byc spowodowane ? Czyzby nadmiar oleju i obklejonu tlumik byl i wypluwal sadze z tlumika ? cczy moze dozownik za malo oleju daje ?? Ale norlamnie jezdze i nic sie jeszcze nie stalo ale mnie to troche niepokoi nikt nie potrafi mi powiedziec co to moze byc ??
nosmohT
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 17/10/2008, 18:36
Lokalizacja: wronki

Postprzez nosmohT » 15/11/2008, 12:22

Wszystko juz powymienialem na nowe klocki przod i tyl troche teraz dziwnie hamuje ale musza sie pewnie ulozyc do tarcz wie nic nie jęcze ;) Olej w silniku no i udalo sie tez wymienic w lagach. Zadnego wyciagania przodu itp zadnego sciagania kierownicy ... poprostu odkrecilem sruby od gory na dole spuscilem olej gora wlalem pozakrecalem i koheic roboty przod wydaje sie byc tak miekkki jak byl ale p okrotkiej jezdzie dziwnie sie troche utwardzil pewnie musze troche pojezdzic wiec nic nie narzekam ;) Dziwi mnie to ze bylo duzo oleju na ladze a niby mialem wlac po 200 ml na lage ja wlalem po 0,5l na lage. No ale zeby nie bylo tak dobrze to ktm niestety na wysokich obrotach przerywa jak jechalem i byl zimny to niby nic, ale pozniej po wymianie wszystkiego okolo 2h odpalilem i na wysokich normalnie chodzil szybki zrywny tak jak powinien ale gdy wracalem no to juz przy odciaganiu mu od 6 tys zaczyna przerywac i jakby gasnac o co z tym moze chodzic ?? gaznika bylby do przeczyszczenia ? moze filter zapchany ?? ostatnio byl w blotnistym terenie lekko zablocony ;) Sproboje jeszcze przeczyscic filter czy to moze byc to ?? Zgory dzieki za odp ;)
nosmohT
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 17/10/2008, 18:36
Lokalizacja: wronki



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 123 gości




na górê