Aprilla rs 250 /Jeden wydech i miejsce dla pasażera?
Posty: 12
• Strona 1 z 1
Aprilla rs 250 /Jeden wydech i miejsce dla pasażera?
Witam!
Pytanie jak w temacie. Warto pytać zanim się coś kupi.
-Czy w Aprilli rs 250 da się przerobić wydech?
Nie chcę mieć podwójnego, lecz pojedynczy.
-Czy znajdę w nim miejsce dla pasażera?
Oglądałem zdjęcia i takowego nie widziałem, a fajnie było by takie mieć.
-Ogólnie ten motor jest dobry dla początkującego?
Zaczynam od przyszłego roku moją przygodę, więc pytam.
Jak nie w tym temacie, to przepraszam - jestem nowy
Z tego co widziałem to ona dużo pali.
Może polecacie jakiś inny motor zamiast tego?
Patrzyłem jeszcze na Honda NSR 250 i Kawasaki Ninja 250, ale nie mogłem znaleźć rozpisanych ich możliwości.
-Który najmniej pali?
Czy może odrazu zainteresować się Thundercat'em, R6, R1, czy CBR-kami?
Pytanie jak w temacie. Warto pytać zanim się coś kupi.
-Czy w Aprilli rs 250 da się przerobić wydech?
Nie chcę mieć podwójnego, lecz pojedynczy.
-Czy znajdę w nim miejsce dla pasażera?
Oglądałem zdjęcia i takowego nie widziałem, a fajnie było by takie mieć.
-Ogólnie ten motor jest dobry dla początkującego?
Zaczynam od przyszłego roku moją przygodę, więc pytam.
Jak nie w tym temacie, to przepraszam - jestem nowy
Z tego co widziałem to ona dużo pali.
Może polecacie jakiś inny motor zamiast tego?
Patrzyłem jeszcze na Honda NSR 250 i Kawasaki Ninja 250, ale nie mogłem znaleźć rozpisanych ich możliwości.
-Który najmniej pali?
Czy może odrazu zainteresować się Thundercat'em, R6, R1, czy CBR-kami?
- Banan3xL
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 30/10/2008, 18:14
Zdałeś już prawdko A, tak? Albo zdecydowałeś się jeździć w czarno. W każdym razie widać, że nie miałeś doczynienia z moto wczesniej.
Co do RS 250 to jest normalnie miejsce dla pasażera. Dla poczatkującego motocyklisty może troche zaskoczyć po skoku na 7tys no i pali dużo. Z wydechem żeby jeden zrobić bedzie problem troche.
Ogólnie jeśli masz prawko to już lepiej Ninje 250 albo Zx400, oba 4t, już brzmienie ładne i nie łykają tyle wachy, tym bardziej, ze pytasz który najmniej pali, ale na to się nie patrzy w sportach. Ogólnie wiecej plusów, których mi się nie chce wymieniać.
Dla mnie RS odpada ze względu na dostęp do cześci choćby i jest mała spotykana w naszym kraju. Jesli coś wiecej to zapytaj Kravca, on się może wypowiadać na ten temat z doświadczenia
Jesli jesteś zielony w moto to nie myśl o R6 czy R1
ale się rozpisałem, chyba troche niepotrzebnie...
Co do RS 250 to jest normalnie miejsce dla pasażera. Dla poczatkującego motocyklisty może troche zaskoczyć po skoku na 7tys no i pali dużo. Z wydechem żeby jeden zrobić bedzie problem troche.
Ogólnie jeśli masz prawko to już lepiej Ninje 250 albo Zx400, oba 4t, już brzmienie ładne i nie łykają tyle wachy, tym bardziej, ze pytasz który najmniej pali, ale na to się nie patrzy w sportach. Ogólnie wiecej plusów, których mi się nie chce wymieniać.
Dla mnie RS odpada ze względu na dostęp do cześci choćby i jest mała spotykana w naszym kraju. Jesli coś wiecej to zapytaj Kravca, on się może wypowiadać na ten temat z doświadczenia
Jesli jesteś zielony w moto to nie myśl o R6 czy R1
ale się rozpisałem, chyba troche niepotrzebnie...
CBR 600 F3
-
Fenek16 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1590
- Dołączył(a): 19/11/2006, 18:39
- Lokalizacja: Warszawa / Starachowice
Wystarczy poszukać
viewtopic.php?t=11805
temat o Kawasaki
Jak na pierwsze moto polecam Ninje, ale to subiektywne, po prostu jestem zadowolony. Więcej mocy bez umiejętności nie trzeba a i pali mało - jak dla mnie wielki plus. Ogólnie daje radę.
viewtopic.php?t=11805
temat o Kawasaki
Jak na pierwsze moto polecam Ninje, ale to subiektywne, po prostu jestem zadowolony. Więcej mocy bez umiejętności nie trzeba a i pali mało - jak dla mnie wielki plus. Ogólnie daje radę.
My style is di bom digi bom di deng di deng digdigi...
NINJA 250R <-- myy Precioussss
NINJA 250R <-- myy Precioussss
-
Kóba - Świeżak
- Posty: 179
- Dołączył(a): 10/2/2008, 01:17
- Lokalizacja: Lębork
RS 250 to był mój poprzedni motocykl i chociaż nie byłam początkującą motocyklistką, to uwierz mi, że to mały diabeł , który potrafi konkretnie sponiewierać jeźdźca.
Zwłaszcza powyżej 8tyś obrotów dostaje ostrego kopa i potrzebne są umiejętności, żeby opanować tego wariata.
Co do wydechów, to się nie wypowiadam, bo nie wiem.
Miejsca dla pasażera nie było, więc trzeba by kombinować.
A co do spalania, to niestety jest to kolejny argument, żeby pomyśleć o innym sprzęcie-wpier... paliwo konkretnie (zwłaszcza, że na niskich obrotach, to tym się raczej nie jeździ, bo żadna przyjemność)
Generalnie nie polecam na pierwszego sprzęta.
Zwłaszcza powyżej 8tyś obrotów dostaje ostrego kopa i potrzebne są umiejętności, żeby opanować tego wariata.
Co do wydechów, to się nie wypowiadam, bo nie wiem.
Miejsca dla pasażera nie było, więc trzeba by kombinować.
A co do spalania, to niestety jest to kolejny argument, żeby pomyśleć o innym sprzęcie-wpier... paliwo konkretnie (zwłaszcza, że na niskich obrotach, to tym się raczej nie jeździ, bo żadna przyjemność)
Generalnie nie polecam na pierwszego sprzęta.
Ride as You'll Live Forever.. Live as You'll Die Today
-
AnyaR6 - Świeżak
- Posty: 42
- Dołączył(a): 24/7/2008, 22:30
- Lokalizacja: Szczecin
Wielkie dzięki panowie.
WezmÄ™ wszystko pod uwagÄ™.
To Kawasaki Ninja 250, ZXR 400 ( w sumie ma tylke KM co rs250), albo Suzuki GS 500.
Jak mielibyście wybrać to co najlepsze według was?
Ninja 250, słaba troszkę się wydaje, bo 30KM to trochę niewiele.
Edytowane:
Oczywiście Pani też dziękuje
WezmÄ™ wszystko pod uwagÄ™.
To Kawasaki Ninja 250, ZXR 400 ( w sumie ma tylke KM co rs250), albo Suzuki GS 500.
Jak mielibyście wybrać to co najlepsze według was?
Ninja 250, słaba troszkę się wydaje, bo 30KM to trochę niewiele.
Edytowane:
Oczywiście Pani też dziękuje
Ostatnio edytowano 31/10/2008, 23:58 przez Banan3xL, Å‚Ä…cznie edytowano 1 raz
- Banan3xL
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 30/10/2008, 18:14
Banan3xL napisał(a):Wielkie dzięki panowie.
WezmÄ™ wszystko pod uwagÄ™.
To Kawasaki Ninja 250, ZXR 400 ( w sumie ma tylke KM co rs250), albo Suzuki GS 500.
Jak mielibyście wybrać to co najlepsze według was?
Ninja 250, słaba troszkę się wydaje, bo 30KM to trochę niewiele.
Nie chcę się czepiać szczegółów, ale nie wszystkie odpowiedzi wyszły spod klawiatury Panów...
Ride as You'll Live Forever.. Live as You'll Die Today
-
AnyaR6 - Świeżak
- Posty: 42
- Dołączył(a): 24/7/2008, 22:30
- Lokalizacja: Szczecin
RS 250 definitywnie nie nadaje sie na pierwszy sprzet. Dobrym wyborem bylaby wlasnie Kawa Ninja 250 w 4T.
| | https://www.youtube.com/channel/UCIhJl1 ... TGw/videoskuluem123 napisał(a):...Nie da się zrobić przekrętu w urzędzie ?
- andy7
- Moderator
- Posty: 3268
- Dołączył(a): 2/2/2008, 11:55
Anya wybacz koledze Może w pośpiechu nawet nie zauważył, jaka osoba się wypowiada Definitywnie podziękowania dla Ciebie tez były kierowane...
A tak na boku - nie powinno to byc pytanie do "Co na pierwsze..." Chłopak coś wie, to dalej niech pyta tam.
A tak na boku - nie powinno to byc pytanie do "Co na pierwsze..." Chłopak coś wie, to dalej niech pyta tam.
CBR 600 F3
-
Fenek16 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1590
- Dołączył(a): 19/11/2006, 18:39
- Lokalizacja: Warszawa / Starachowice
Jeśli chodzi o modyfikacje układu wydechowego w RS250 to nie wchodzi żadna przeróbka w rachube.
Można ewentualnie zmienić położenie układu wydechowego ale nigdy zrobić tak jak w silnikach 4T
dajmy na to 2W1.Specyfika pracy silnika 2T nie pozwala na tego typu modyfikacje.
Propozycja jeszcze innego moto to YAMAHA XJ600.
Tani w eksploatacji do okiełznania dla laika i nie dużo pali.
Można ewentualnie zmienić położenie układu wydechowego ale nigdy zrobić tak jak w silnikach 4T
dajmy na to 2W1.Specyfika pracy silnika 2T nie pozwala na tego typu modyfikacje.
Propozycja jeszcze innego moto to YAMAHA XJ600.
Tani w eksploatacji do okiełznania dla laika i nie dużo pali.
-
skwy - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1540
- Dołączył(a): 7/10/2007, 08:21
- Lokalizacja: Gołdap
Posty: 12
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości