hefron napisał(a):falconiforme napisał(a):Motocykl mi wężykował ze względu na łożysko główki ramy przy 140km/h. Po wymianie śmiga aż miło.
A tak poza tym mi B6 wężykuje na białych pasach, czasem nawet podczas jazdy na wprost gdy jest mokro i przyspieszam.
Przy ostrym traktowaniu kierownicy czuć wężykowanie oraz brak sztywności stalowej ramy.
Może to po prostu nie tajemnicze wężykowanie, a brak przyczepności? Kolejna sprawa to dość banalne zaciskanie kierownicy z całej siły - wtedy każde najmniejsze drganie kierownicy wydaje się jakimś dziwnym zachowaniem podczas kiedy to zupełnie nieistotne.
Ostre traktowanie kierownicy i brak sztywności ramy
Ciekaw jestem jakim trzeba być mistrzem żeby wyczuć brak sztywności ramy i jak to się przejawia?
Na chybotanie B6 przy 140km/h nie było rady. Niezależnie od warunków czy siły uścisku.
Na mokrych białych pasach przy przyspieszaniu\czy pochyleniu rzeczywiście jest to brak przyczepności.
Nie wiem czy trzeba być mistrzem, ale siedzisz między jednym kołem a drugim, nogi masz na podnóżkach, tyłek na kanapie i ręce na kierownicy.
Nie wiem jak ciężko tobie wyczuć motocykl, ja czuję go w ten sposób doskonale. Może to przez miękkie zawiechy czy przyczepność opon.
Ale uważam że B6 jest miękki.
Na hamowni litrowy sprzęt potrafi się wyginać, a w opisach często się chwalą że tylny wahacz jest znów o 30% sztywniejszy, ale dla ciebie nie ma to znaczenia.