Jak sprawdzić czy moto ze stanów?
Posty: 16
• Strona 1 z 1
Jak sprawdzić czy moto ze stanów?
witam
Mam pytanie.Jak poznac ze motocykl byl sprowadzony z USA? Planuje zakupic nowy sprzęt a nie chce zza oceanu.Wczesniej sprowadziłem sobie motorek z Włoch i nigdzie nie było to wpisane, ani w karcie pojazdu ani w dowodzie.Przynajmniej nie zauwarzyłem a jednoślad już sprzedany.Czekam na opowiedz.
Mam pytanie.Jak poznac ze motocykl byl sprowadzony z USA? Planuje zakupic nowy sprzęt a nie chce zza oceanu.Wczesniej sprowadziłem sobie motorek z Włoch i nigdzie nie było to wpisane, ani w karcie pojazdu ani w dowodzie.Przynajmniej nie zauwarzyłem a jednoślad już sprzedany.Czekam na opowiedz.
-
Nigga - Świeżak
- Posty: 64
- Dołączył(a): 3/10/2007, 09:30
stany
Banalne, poprostu przed kupnem zadzwoń do serwisu danej marki i podaj numer VIN i już wiesz.
Możesz też nauczyć się początków numerów VIN kazdej marki, ale po co?
dzwoń do serwisu i wszystko
Możesz też nauczyć się początków numerów VIN kazdej marki, ale po co?
dzwoń do serwisu i wszystko
VFR - daje rade
-
WENICJUSZ - Świeżak
- Posty: 142
- Dołączył(a): 12/3/2008, 17:21
- Lokalizacja: Toruń
Zależy od moto jakie Ciebie interesuje,
Np.: moto w stanach mają montowane dodatkowe odblaski na przednim błotniku i z tyłu na wahaczu lub przy tylnim błotniku,
licznik w milach i stopniach Fahrenheita - acz kolwiek te z angli też tak mają(oraz śwatła asymetryczne na lewo - anglia) po za tym czasami w elektronicznych licznikach można przestawić z mil na km, a w Kawasaki wszystkie jednostki można przestawić bez problemu,
światła symetryczne - na ścianie zobaczysz płaską kreskę (chyba ze moto było sprowadzone po szlifie i miało zmienioną lampę).
Moto z USA mają dużo większe kierunkowskazy (jeśli to są kierunkowskazy zewnętrzne montowane na owiewkach (przepisy wewnętrzne), nie dotyczy GSX-R 1000 i kilku podobnych z kierunkowskazami wbudowanymi w kierunkowskazach i w owiewce tylniej - tzw zadupku.
Np.: moto w stanach mają montowane dodatkowe odblaski na przednim błotniku i z tyłu na wahaczu lub przy tylnim błotniku,
licznik w milach i stopniach Fahrenheita - acz kolwiek te z angli też tak mają(oraz śwatła asymetryczne na lewo - anglia) po za tym czasami w elektronicznych licznikach można przestawić z mil na km, a w Kawasaki wszystkie jednostki można przestawić bez problemu,
światła symetryczne - na ścianie zobaczysz płaską kreskę (chyba ze moto było sprowadzone po szlifie i miało zmienioną lampę).
Moto z USA mają dużo większe kierunkowskazy (jeśli to są kierunkowskazy zewnętrzne montowane na owiewkach (przepisy wewnętrzne), nie dotyczy GSX-R 1000 i kilku podobnych z kierunkowskazami wbudowanymi w kierunkowskazach i w owiewce tylniej - tzw zadupku.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
- Raczek_6
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
oja gościu numer VIN - nr nadwozia - tj numer ramy - tj numer moto,
co jeszcze z moto z USA niektóre modele mają inne malowania niż te z Europy.
A wogóle co Ty chcesz od moto zza oceanu?? ??
co jeszcze z moto z USA niektóre modele mają inne malowania niż te z Europy.
A wogóle co Ty chcesz od moto zza oceanu?? ??
_ _ _ _ _ _ _CBR 600 F4i model 2004_ _ _ _ _ _ _ - SPRZEDAM !! | http://allegro.pl/item575040144_honda_c ... ilnie.html
-
j@rek - Świeżak
- Posty: 74
- Dołączył(a): 14/2/2008, 11:55
- Lokalizacja: Hajnówka/Białystok
A jakie moto chcesz kupić ?
Mam znajomego który sprowadza z europy nowe i używane motory, śmiało mogę go polecić.
Jeśli chcesz moto z Europy ze względu na gwarancje to muszę cię zmartwić że ona obowiązuje na terenie Unii Europejskiej z wyjątkiem Polski - Polscy dealerzy niestety nie honorują jej.
Mam znajomego który sprowadza z europy nowe i używane motory, śmiało mogę go polecić.
Jeśli chcesz moto z Europy ze względu na gwarancje to muszę cię zmartwić że ona obowiązuje na terenie Unii Europejskiej z wyjątkiem Polski - Polscy dealerzy niestety nie honorują jej.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
- Raczek_6
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
niktore moto w USA sa nadal produkowane, natomiast w Europie juz sa prawie zap[omniane
YZF THUNDERCUT byl produkowany tam do ok2006r, a FZR do 98, natomiast w Europie do 95r
jezeli nie wiesz co to VIN to chyba "cienko" z minimalna wiedza o moto
ps. a dlaczego sie tak strzezesz przed moto z USA?
YZF THUNDERCUT byl produkowany tam do ok2006r, a FZR do 98, natomiast w Europie do 95r
jezeli nie wiesz co to VIN to chyba "cienko" z minimalna wiedza o moto
ps. a dlaczego sie tak strzezesz przed moto z USA?
http://bikepics.com/members/kbiadun/ | CBR 600 RR4
-
limak14 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 3798
- Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
- Lokalizacja: LBN/Puławy
no tak numer nadwozia
Gościu.Chwila słabości.Znajomy mechanik odradza kupno bo Jak jakiemuś kolec\siowi w cbr 1000rr siadło coś z elektryki to musiał kupować jakięś ścieszki nie znam sie ale mówił że sypnoł za to 3tyś. zł.Ogulnie brak serwisu a motocykle przegrzne z powodu cieplejszego klimatu?Przynajmniej tak mi powiedział.Jeżeli macie jakieś opinie na ten temat dawać bede czytał.Pozdro

Ostatnio edytowano 7/10/2008, 16:51 przez Nigga, łącznie edytowano 1 raz
-
Nigga - Świeżak
- Posty: 64
- Dołączył(a): 3/10/2007, 09:30
do raczka 6.A zkaD jesteś ja z okolic warszawy.Chętnie skorzystam.Chodzi mi po głowie R1 z 2003 lub SV 1000S 2003-2005.I do LIMAK14 nie wiem czy pisales ze thundercata produkowali w europie do 95 to chyba się mylisz kolego.Mój brat ma takową Yamahe z 2001 -Włoska.

SV 1000S
-
Nigga - Świeżak
- Posty: 64
- Dołączył(a): 3/10/2007, 09:30
Nigga napisał(a):do raczka 6.A zkaD jesteś ja z okolic warszawy.Chętnie skorzystam.Chodzi mi po głowie R1 z 2003 lub SV 1000S 2003-2005.I do LIMAK14 nie wiem czy pisales ze thundercata produkowali w europie do 95 to chyba się mylisz kolego.Mój brat ma takową Yamahe z 2001 -Włoska.
Z W-wy

Ostatnio miał nawet SV1000 w nakedzie 2005

oraz R1 2003 z włoch, niestety R1 sprzedał a SV-a właściciel miał odebrać, chyba że trafi się kupiec - musiał bym zadzwonić.
Na PW podam namiar.
- Raczek_6
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
Nigga napisał(a):.I do LIMAK14 nie wiem czy pisales ze thundercata produkowali w europie do 95 to chyba się mylisz kolego.Mój brat ma takową Yamahe z 2001 -Włoska.
mowilem o FZR
moze faktycznie zle to ujalem i mogles sie pomylic
http://bikepics.com/members/kbiadun/ | CBR 600 RR4
-
limak14 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 3798
- Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
- Lokalizacja: LBN/Puławy
Nigga napisał(a):uswiadomcie mnie co to jest ten numer VIN
Chodzi mi po głowie R1 z 2003 lub SV 1000S 2003-2005.
Moze wyciagam pochopne wnioski ale nie wiesz co to jest vin, piszesz ze sie nie znasz czyli pojecie o motocyklach raczej blade a chcesz kupic R1 lub SV1000? a jezdziles na czymkolwiek wczesniej :D ?
-
bast - Bywalec
- Posty: 849
- Dołączył(a): 7/7/2008, 11:09
- Lokalizacja: Warszawa
Jeżeli tak bardzo cię to interesuje to jeżdziłem, może słaba maszyna ale myślę że nauczyłem się już w miarą.GSXF.A co do R1 to się trochę boję ale patrząc na mojego kolegę który nauczył się jeżdzić na Gsxr 750 i nie zaliczył jeszcze gleby (mi też się jescze nie udało
) to można wywnioskować że jak ma się odrobinę fantazji to i tak się da.A poprostu zapomniałem że numer VIN to numer nadwozia.Takie to straszne???

-
Nigga - Świeżak
- Posty: 64
- Dołączył(a): 3/10/2007, 09:30
Posty: 16
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości