3 tryby pracy silnika w nowych Gsxr'ach. Jak to jest ?
Posty: 4
• Strona 1 z 1
3 tryby pracy silnika w nowych Gsxr'ach. Jak to jest ?
Ostatnio dużo nad tym myślałem .Powiedzcie mi orientujecie się,jechał ktoś na takiej 600 z tymi trybami ? Rozumiem że tryb C jest najłagodniejszy. Ale nigdzie nie znalazłem jaka moc wtedy jest dostepna ? Wie ktoś ? Czy wtedy moto chodzi jak np bandit ? Uważam że jest to super rozwiązanie ,tylko chciałbym wiedzieć jak to jest z tą mocą
Dla niewtajemniczonych tryby są koło zapiętego biegu
Dla niewtajemniczonych tryby są koło zapiętego biegu
- Załączniki
-
- art_21029_2_198984812.jpg (51.99 KiB) PrzeglÄ…dane 1686 razy
CBR 600F 2001 | http://images37.fotosik.pl/265/e87d623e086c6f20med.png
-
jordan23 - Stały bywalec
- Posty: 1103
- Dołączył(a): 23/2/2008, 11:40
- Lokalizacja: jestem?
Do dyspozycji mamy trzy tryby: A,B oraz C. Standardowo przy każdym uruchomieniu silnika załączony jest tryb A, czyli niczym nieskrępowana pełna moc. Za pomocą kontrolera znajdującego się w zasięgu naszego prawego kciuka błyskawicznie przełączyć możemy na tryb B, który nie zmieniając mocy maksymalnej, zdecydowanie wygładza krzywą mocy i sprawia, że silnik mniej żywiołowo wkręca się na obroty. Ostatni tryb - C kastruje GSX-R`a do około 120 KM.
Teorii zastosowania jest wiele. Po pierwsze owe tryby symulować mogą pracę silników o mniejszych pojemnościach i ułatwiać tym samym ogarnięcie mocy mniej doświadczonym kierowcom. Po drugie regulacja mocy może przydać się przy różnych warunkach panujących na drodze czy na torze i ułatwić jazdę np. po mokrej nawierzchni. Po trzecie - zmienne mapy zapłonu mogą przydać się zawodnikom wyścigowym. Przecież nikt nie powiedział, że standardowo ustawionych map nie można zmienić! Profesjonalista wgrywając własne mapy będzie mógł zrobić z nich użytek, zmieniając je w zależności od wymagań toru.
I zapomnialem dodac, ze te zastosowanie jest w litrach.
Teorii zastosowania jest wiele. Po pierwsze owe tryby symulować mogą pracę silników o mniejszych pojemnościach i ułatwiać tym samym ogarnięcie mocy mniej doświadczonym kierowcom. Po drugie regulacja mocy może przydać się przy różnych warunkach panujących na drodze czy na torze i ułatwić jazdę np. po mokrej nawierzchni. Po trzecie - zmienne mapy zapłonu mogą przydać się zawodnikom wyścigowym. Przecież nikt nie powiedział, że standardowo ustawionych map nie można zmienić! Profesjonalista wgrywając własne mapy będzie mógł zrobić z nich użytek, zmieniając je w zależności od wymagań toru.
I zapomnialem dodac, ze te zastosowanie jest w litrach.
SV 650N...bo golasy som najfffajniejsze! | | https://www.youtube.com/channel/UCDq_gh ... aEDrqGNkDg
-
gumis - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2866
- Dołączył(a): 10/9/2006, 13:08
- Lokalizacja: Ruda Śląska/Chorzów
tzn nie rozumiem z tymi mapami zaplonu czyli co? zaplon jest przesowany??opozniony lub przyspieszony??? a jak to wyglada ze spalaniem??? czy przy trybie C bedzie palil o te 25%mocy mniej??? mozesz mi to przyblizyc gumiss???
Motorynka Pony
WSK 125 (1983r)
MZ ETZ 251
GSX 600F
ZX 9 R (moje oczko w głowie)
WSK 125 (1983r)
MZ ETZ 251
GSX 600F
ZX 9 R (moje oczko w głowie)
-
hugo2003 - Mieszkaniec forum
- Posty: 1588
- Dołączył(a): 18/9/2006, 10:23
- Lokalizacja: Poznań
Posty: 4
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 24 gości