FZR 600
Posty: 22
• Strona 1 z 2 • 1, 2
FZR 600
Witam
Jakis czas temu załozyłem temat o zablokowanej FZR 600 rocznik 95.Ilez od tego czasu było robione to wiem juz tylko ja i kilka osob.Na szczescie dzis po tylu zmaganiach zostało wszystko odkryte.Było robione wszystko,darcei,gaznikow,pomiar dysz,zmiana modułu nawet od innej FZR i co? I nic!!!!A wszystko okazało sie błache jak nie wiem co.Motocykl jechał max 180 km/h a z tego co sie orientuje powinien 240.Roznica dosc spora.Tym bardziej ze od 160 wzwyz do 180 ledwo co sie rozpedzał.Przez przypadek kumpel zobaczył ze mam cos za duza zebatke z tyłu.I okazało sie ze mam 47 zębow!!!!!!Orginalnie z tego co wiem powinno isc 38-39 zebow.I teraz mam pytanie najlepiej do włascicieli FZR 600,jaka zebatke kupic.Wszyscy radza mi rozmiar posredni zeby motocykl za duzo nie stracił i mowia ze 42 zeby bedzie ok.Ja w sumie chciacłbym zobaczyc te 230-240 i załozyc 39 zebow ale boje sie znou ze motor wogole nie bedzie miał "dołu".Dodam tak ze wystarczy mi predkosc maxymalna na poziomie 220.Jak myslicie jaką zebatke załozyc???
Jakis czas temu załozyłem temat o zablokowanej FZR 600 rocznik 95.Ilez od tego czasu było robione to wiem juz tylko ja i kilka osob.Na szczescie dzis po tylu zmaganiach zostało wszystko odkryte.Było robione wszystko,darcei,gaznikow,pomiar dysz,zmiana modułu nawet od innej FZR i co? I nic!!!!A wszystko okazało sie błache jak nie wiem co.Motocykl jechał max 180 km/h a z tego co sie orientuje powinien 240.Roznica dosc spora.Tym bardziej ze od 160 wzwyz do 180 ledwo co sie rozpedzał.Przez przypadek kumpel zobaczył ze mam cos za duza zebatke z tyłu.I okazało sie ze mam 47 zębow!!!!!!Orginalnie z tego co wiem powinno isc 38-39 zebow.I teraz mam pytanie najlepiej do włascicieli FZR 600,jaka zebatke kupic.Wszyscy radza mi rozmiar posredni zeby motocykl za duzo nie stracił i mowia ze 42 zeby bedzie ok.Ja w sumie chciacłbym zobaczyc te 230-240 i załozyc 39 zebow ale boje sie znou ze motor wogole nie bedzie miał "dołu".Dodam tak ze wystarczy mi predkosc maxymalna na poziomie 220.Jak myslicie jaką zebatke załozyc???
- Czesław
- Świeżak
- Posty: 44
- Dołączył(a): 26/5/2006, 21:32
Wg. mnie powienieś kupić tą zębatke(
) 39 i samemu się przekonać co to za prędkość i czy będzie Ci sie przyjemnie jeździć.

--------------------------------
Moj portal Motocyklowy
(otwórz link)
--------------------------------
Moj portal Motocyklowy

--------------------------------
- Czaper
- Świeżak
- Posty: 10
- Dołączył(a): 13/9/2006, 15:13
ja bym zakladal 39 zebow, kumpel tak wlasnie ma i zbiera sie rewelacyjnie jak na ta pojemnosc, a duza zebatka oznacza nie tyle co przyspieszenie a przelozenie wiekszej mocy na tylnie kolo
zakladaj 39 zebow
zakladaj 39 zebow
No i w góre serca ~ redukcja i powrót do góry
Trzymaj siÄ™ STUNTU
Trzymaj siÄ™ STUNTU
-
PTB_PL - Świeżak
- Posty: 460
- Dołączył(a): 21/5/2006, 10:58
- Lokalizacja: Wrocław
Ja juz k...a nie wiem co jest grane z tym motorem.Dzis juz miałem nadzieje ze to koniec problemów ale czekam jeszcze az ktos od Fzr 600 sie wypowie.Były darte gazniki i nie ma zadnych zwezek,nic,moduł był zmieniany z innej fzr to samo.Dzis wyszło z ta zebatka i na razie nie wiem ale chyba 47 to orginał>Czym ona k....a jest zblokowana.Macie jakies pomysły??
- Czesław
- Świeżak
- Posty: 44
- Dołączył(a): 26/5/2006, 21:32
a moto bylo sprowadzone??
moze tez byc jedna rzecz czesto pomijana
mianowicie chodzi o dekielki na gazniki, w wersjach zagranicznych czesto dlawionych byly wynieniane na nizsze dzieki czemu przepustnica nie otwiera sie do konca i jest koniec gazu, wystepowala tez jeedna blokada ale nie wiem czy przy FZR chodzi o zupelnie inna glowice no ale raczej to nie to

moze tez byc jedna rzecz czesto pomijana
mianowicie chodzi o dekielki na gazniki, w wersjach zagranicznych czesto dlawionych byly wynieniane na nizsze dzieki czemu przepustnica nie otwiera sie do konca i jest koniec gazu, wystepowala tez jeedna blokada ale nie wiem czy przy FZR chodzi o zupelnie inna glowice no ale raczej to nie to



No i w góre serca ~ redukcja i powrót do góry
Trzymaj siÄ™ STUNTU
Trzymaj siÄ™ STUNTU
-
PTB_PL - Świeżak
- Posty: 460
- Dołączył(a): 21/5/2006, 10:58
- Lokalizacja: Wrocław
i co rozwiązałeś ten problem???jutro moge ci odpowiedzieć ile taka yamaha mazębow z tyłu!!!ja jak ją sprowadziłem to tez była zablokowana i miała wtedy 35kW i nie była to zasługa zębatki odblokowali mi ją w polsce ale nie nie wiem dokładnie co to było robione mam wrażen ie że coś w gaźnikach chyba.....jeśli ci się ją uda odblokować to te 240km/h to nie będzie już problem ja ze swojej 270 wygarne bez problemu..pozdr
-
FZR600R - Świeżak
- Posty: 209
- Dołączył(a): 4/10/2006, 22:26
Mieszkam w Niemczech.Mam GS500E.Kupilem takze zdlawiana.Nieznam sie,nie pamietam co dokladnie gosciu tlumaczyl,sens w tym ze wyciagneli dwie czesci,wlozyli inne i gotowe.Mam je w domu.Chyba w gazniku i cos tam chodzilo o jakas dlugosc.W Niemczech zdlawione Moto. Maja25kw lub 35 Ps. to jest Km.To wszystko jedno i to samo.
- Speki
- Świeżak
- Posty: 62
- Dołączył(a): 22/9/2006, 21:36
- Lokalizacja: BRD
-
FZR600R - Świeżak
- Posty: 209
- Dołączył(a): 4/10/2006, 22:26
Posty: 22
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 64 gości