Fenek16 napisał(a):No ok, a co z tym gadaniem o skrzyniach? dwójka wysiada w 6stkach czy 1kach? Od któregoś roku zajeli się tym niedociągnieciem?
Nie wiem na ile ta reguła jest powtarzalna, ale u mnie dwójka do zrobienia. Rok 2003 model 2002 (chyba bez większych zmian szedł od początku - 99r). Od modelu 2003 ponoć lepiej (inne sprzęgło i inna skrzynia). Mam na myśli R6.
Uważam, że w moim przypadku i w moim wydaniu problemu z dwójką to akurat zaleta. Chciałem przydławić moto albo przyblokować manetkę, bo nigdy na żadnym moto nie jeździłem, nawet 1 km. Wsiadłem na R6 od razu, potem na kursowy. Po prawie 6 tysiącach tego sezonu wiem, że kupiłem źle (patrząc na niektórych dzików na Fazerach czy Hornetach - mi nauka idzie wolniej). Na pewno dobrze, że z wadą skrzyni. Po prostu nie odkręcam na 1 i 2.
Polecać modelu nie będę (sam poruszałem się po podobnych modelach przed zakupem), przymierz na jakim Ci wygodniej się siedzi. A kup ten który będzie w najlepszym stanie lub największa okazję. Tylko na okazje to uważaj, ja pojechałem po K4 300km. "Cała była spawana" to mało powiedziane. A w ogóle to szukałem CBR. A najbardziej to właśnie moto w stanie "igła". I kupilem z roz... skrzynią.
Nie kupuj sam! Moto kupujesz sercem, jak go zobaczysz i powiesz to TEN to weźmiesz największą padakę. Zimnokrwisty doradca jest bezcenny (plus dobry znajomy mechanik "na telefonie"). Poza tym to poczytaj, wszystko jest w Internecie. Ja kupiłem moto nie pytając nikogo w sieci o radę czy pozwolenie, a swojego wyboru nie żałuję (w kwestii modelu). Typ motocykla do nauki wybrałem najgorszy z możliwych.