Zobacz wątek - Co lepsze do katowania ? Ankieta ! Proszę o głosy !
NAS Analytics TAG

Co lepsze do katowania ? Ankieta ! Proszę o głosy !

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Które moto lepiej zniesie katowanie ?

Kawasaki 636 2005 r.
6
21%
Honda CBR 600 rr 2005 r.
22
79%
 
Liczba głosów : 28

Co lepsze do katowania ? Ankieta ! Proszę o głosy !

Postprzez Labiss » 2/9/2008, 00:22

Rzadko zakładam nowy temat na forum,ale pozwoliłem sobie na umieszczenie tej ankiety i tematu,bo muszę mieć opinie fachowców ! :)

Planuję zakup nowego motocykla.Rozważam Kawasaki 600 636 2005 r. lub Honda CBR 600 rr 2005 r.

Interesuje mnie to,który silnik będzie lepiej znosił katowanie na kole i wysokie obroty.

Dzięki za głosy i wypowiedzi poparte argumentami.
kretyn jakich mało
Labiss
MEGA TROLL
 
Posty: 1056
Dołączył(a): 1/5/2007, 12:10
Lokalizacja: Miechów


Postprzez Ryjek » 2/9/2008, 03:48

honda jest gumowa, jeździ jak z gumy ale też jest odporna, napewno jak chcesz przerabiac na psa to honda. dużo lepiej znosi jazdę w pionie itp. proponuję w ogóle F4i sport zamiast RR.
co do wysokich obrotów to 636 też je zniesie bez problemu.
przy budowie psa przydało by się też zmienić chłodnicę na większą, dodatkowo ją wzmocnić i koniecznie wiatrak odpiąć od termika i albo zrobić na stałe włączony [do zapłonu], albo na przełącznik.
crash pady możesz odkręcić i śmiało schować, bez klatki to będziesz je zmieniał co 2 dni na nowe.
no wiadomo zębatki i cisnienie w tylnym kapciu.
ale to zawsze honda która równo oddaje moc, nuda i tyle. do stuntu świetna. ale do jazdy to 636 napewno lepsze wrażenia
tylko cebra
dcsport.pl (otwórz link)
Avatar użytkownika
Ryjek
Świeżak
 
Posty: 121
Dołączył(a): 27/1/2007, 16:26
Lokalizacja: Kraków


Postprzez Labiss » 2/9/2008, 08:20

Zauważyłem,że w Polsce częściej Hondy wybierane są do przeróbek natomiast w Stanach Zjednoczonych stunterzy wybierają Kawasaki.

Nie chcę przerabiać motocykla na typowego stunta.Chcę wiedzieć,który lepiej zniesie katowanie przy seryjnej budowie.Bez przeróbek.
kretyn jakich mało
Labiss
MEGA TROLL
 
Posty: 1056
Dołączył(a): 1/5/2007, 12:10
Lokalizacja: Miechów

Postprzez mlody » 2/9/2008, 09:01

kawe mozna "przekrecic",nie ma odciecia zapłonu u kresu możliwosci...
Obrazek (otwórz link)
Jak każdy właściciel Kawasaki mam zawsze racje i jestem najmądrzejszy :PPP

zx6r '2006
Avatar użytkownika
mlody
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1350
Dołączył(a): 10/5/2006, 20:55
Lokalizacja: opo

Postprzez fandzoilisz » 2/9/2008, 09:44

a przerobka smarowania oleju??

najlepiej zajrzyj na stuntpoland
fandzoilisz
Bywalec
 
Posty: 889
Dołączył(a): 7/3/2007, 18:07

Postprzez falconiforme » 2/9/2008, 10:55

Labiss, na stuncie z moim B6 się nie znam,ale na moje przy exstermie każdy silnik ci wypluje swoje słabości. Krok po kroku je wyeliminujesz.
Często zmieniaj olej, rób serwis często, nie przegrzewaj maszyny powiedzmy powyżej 120st i powinno być ok.
Raz widziałem jak koleś na zawodach właśnie na nowej kawie przegrzał tak olej że się wypluwał jak lokomotywa przez wydech.
To samo z chłodnicami które padają od temperatury.
Te kotki są od zasuwania po prostej i wiadomo że redukcja masy jest skierowana pod to zadanie.
Żeby później nie wyszło że rama ma pęknięcie tak jak w K5.


http://www.youtube.com/watch?v=VCc-l5m2 ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=7H50vdnU ... re=related
Ongoing Success
Avatar użytkownika
falconiforme
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2841
Dołączył(a): 4/6/2007, 13:05
Lokalizacja: Morze

Postprzez Meciek » 2/9/2008, 12:23

Ja też na przyszły sezon planuje zmianę ale na gsx-r 750 K6. Pierwszą rzeczą za jaką się wezmę w K6 to wstawienie przegrody w misce olejowej - tobie radze to samo o ile będziesz chciał walić wysokie piony.

Labiss a czemu z 600 na 600? Nie lepiej poszukać jakiejś 750 albo litra?
Avatar użytkownika
Meciek
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1935
Dołączył(a): 30/10/2006, 21:25
Lokalizacja: z Wrocka

Postprzez Ryjek » 2/9/2008, 13:25

no pewnie dlatego że poręczność 600 jest lepsza, a nie potrzebujesz mocy do niczego w takim motorze. jedyne co cię interesuje to moment, więc wkładasz 65 zębów do tyłu, a nawet widuje gościa z 77 czy 75 :-) przodu lepiej nie zmieniać na mniejszy bo za szybko będzie się zużywał.
co do kawy i usa to nie patrz na to bo nie jesteśmy w usa. tam jest całkiem inny rynek motocyklowy. nikt tam nie jeździ na hondzie ani suzuki. wszystkie ścigi tam to ninja i RSV1000 mille. bez kitu straszna moda tam jest na to i finał. to tak jak to że u nas na wsiach wszyscy mają VWgolfy i bmwE30. kawa ma odcięcie i nic się jej nie stanie, ale w każdym moto musisz zmodyfikować miske i smoka jak pisał kolega.
a przy jeździe na kole tak samo jak po dobrym odcinaniu czy paleniu średnia temperatura jest powyżej 120 więc ole musi zawsze być świeży.
tylko cebra
dcsport.pl (otwórz link)
Avatar użytkownika
Ryjek
Świeżak
 
Posty: 121
Dołączył(a): 27/1/2007, 16:26
Lokalizacja: Kraków

Postprzez Labiss » 2/9/2008, 14:20

600 dlatego,że lubię pojeździć w trasę,a 1000 ma spalani e dużo większe.

Przesiadam się głównie dlatego,że chcę mieć ładniejszy motocykl.Ładny,nowy i przyjemny dla oka.Nie będę z niego typowego doga robił.Przegroda w misce (ew. odwrócony smok) nie wiem dokładnie co się robi,żeby olej zasysał dobrze.Tyle przeróbek.
kretyn jakich mało
Labiss
MEGA TROLL
 
Posty: 1056
Dołączył(a): 1/5/2007, 12:10
Lokalizacja: Miechów

Postprzez Ryjek » 2/9/2008, 14:45

jak trafisz szpeja już to wrzuć foto się pochwal, czasem miło popatrzeć na ładne moto:D pozdrawiam
tylko cebra
dcsport.pl (otwórz link)
Avatar użytkownika
Ryjek
Świeżak
 
Posty: 121
Dołączył(a): 27/1/2007, 16:26
Lokalizacja: Kraków

Postprzez icid » 2/9/2008, 14:56

Kawasaki w swojej historii pokazało że średnio nadaje się do takiej jazdy, siadały silniki, ramy, podobno te nowe są dużo lepsze i znoszą takie wybryki ale gdybym miał wybierać chyba w tej kwestii bardziej zaufał bym hondzie :)
Avatar użytkownika
icid
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2798
Dołączył(a): 18/8/2007, 14:57
Lokalizacja: Rotterdam

Postprzez andy7 » 2/9/2008, 15:05

Labiss napisał(a):600 dlatego,że lubię pojeździć w trasę,a 1000 ma spalani e dużo większe.


Z mego doswiadczenia wynika troche co innego, moze mamy po prostu inny styl jazdy :lol:

Nie zapomnij przerobic ukladu smarowania, bralbym Honde.

:wink:
andy7
Moderator
 
Posty: 3268
Dołączył(a): 2/2/2008, 11:55

Postprzez Labiss » 2/9/2008, 18:50

Kupno pewnie dopiero w przyszłym sezonie,bo w tym już
nie mam czasu sobie klipy zawracać.Trzeba zarobić na przyjemności.

Dzięki za wypowiedzi i głosy w ankiecie.
kretyn jakich mało
Labiss
MEGA TROLL
 
Posty: 1056
Dołączył(a): 1/5/2007, 12:10
Lokalizacja: Miechów

Postprzez Flow » 2/9/2008, 19:07

andy7 napisał(a):
Labiss napisał(a):600 dlatego,że lubię pojeździć w trasę,a 1000 ma spalani e dużo większe.


Z mego doswiadczenia wynika troche co innego, moze mamy po prostu inny styl jazdy :lol:

Nie zapomnij przerobic ukladu smarowania, bralbym Honde.

:wink:
no tez mam inne doswiadczenia,r1 znajomego pali 6 litrów a moja daytona 8,7...
ścigacz to portal dla gimnazjalistów chcących R1 na pierwszy motocykl oraz dla pseudo speców którzy mogą im w tym wyborze pomóc.
Flow
Stały bywalec
 
Posty: 1098
Dołączył(a): 18/9/2007, 17:50

Postprzez Meciek » 2/9/2008, 19:28

Ja dla trasy brałbym litra bo 600 strasznie drze mordę - lecisz 200km/h a obroty są na 12tys. Poza tym 600 trzeba strasznie pilować żeby szła.
Avatar użytkownika
Meciek
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1935
Dołączył(a): 30/10/2006, 21:25
Lokalizacja: z Wrocka

Postprzez kagiva » 2/9/2008, 19:52

Stunter 13 z którym jest wywiad na stronie głównej również jeździ Hondą więc to samo za siebie mówi
only god can judge me
Avatar użytkownika
kagiva
Świeżak
 
Posty: 402
Dołączył(a): 12/7/2008, 09:37
Lokalizacja: wschód

Postprzez Pisiu » 2/9/2008, 20:12

Ryjek co do tego,że w USA nikt nie jezdzi na hondzie to sie mylisz,jeżeli chodzi o stunt.Massa ludzi jezdzi na F4i,to chyba najlepsze cuś to tego... Bo litra ogarnąć na kole,to jest masakra z tego co wiem i męczarnia tylko.Jak chcesz coś na kole polatać i po mieście to 600RR,F4i,636,zakładasz zębate 55z i jest miood (ja mam w F2 58z i na trasy sie nie nadaje).Chociaż też słyszałem opinie,że RR agresywna i wogóle trudniej to ogarnąć,mówie tu tylko i wyłacznie o stuncie :twisted: Ale tak jak mówisz,typowego psa nie robisz więc twój wybór :twisted:
Pisiu
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 993
Dołączył(a): 1/8/2006, 22:00
Lokalizacja: Czarnobyl

Postprzez Labiss » 3/9/2008, 07:20

Po przeczytaniu kilku tematów na forum zastanawiam się nad 1000 rr.Do przyszłego sezonu jeszcze trochę czasu.
kretyn jakich mało
Labiss
MEGA TROLL
 
Posty: 1056
Dołączył(a): 1/5/2007, 12:10
Lokalizacja: Miechów



Powrót do Motocykle



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości




na gr