przez chodor7 » 29/8/2008, 12:28
Nie kupuj raptora 660/700, bo mają bardzo podobne osiągi do yfz. Co do KTMa SX 450 ma silnik prosto z krosa o mocy około 60 KM, jest poszerzony do 126 cm, bak paliwa 9 litrów, amorki WP w pełni regulowane, felga z tyłu 8 cali z beadlockiem. Jest obniżony i nie posiada wstecznego biegu. KTM XC posiada amorki Ohlins long travel w pełni regulowane, szerokość regulowaną do bodajże 120cm, silnik 450 o mocy 48KM, a 525-51 KM, zbiornik paliwa chyba 11 litrów, bieg wsteczny. To główne różnice w specyfikacji. Jeśli jeździsz po torze to kup KTM 450 sx lub 505 sx, a jak po lesie, torze, piaskowniach to XC. Co do renegade to wspaniały silnik rotaxa o mocy 63 KM, idzie równo z raptorem 700, napęd na 4 koła, amorki Kabaya w wersji X w pełni regulowane. Wadą bombardiera jest słaba rama oraz to że potrafi przy ostrej jeździe wejść w tryb serwisowy i wtedy V max. 40 km\h. Drogie części w sieci dealerskiej. Ja osobiście brałbym KTM 525 XC lub renegade.